Усі новини

31 березня 2018

Завершуємо березень ми з такими новинами.

  • SCP-610 – Плоть, що ненавидить. Завітайте на байкальські курорти! Чарівний пейзаж, спа-салон і дієтичні наїдки змусять вас почуватися зовсім новою людиною… ну або не зовсім людиною. Фондівцям так сподобалося, що аж п'ять разів завітали (враження наведені у додатках).
  • SCP-1171 – Люди, забирайтеся геть! Виявляється, проблеми з мігрантами і (не)політкоректністю можуть бути набагато значнішими, ніж ми можемо собі уявити.
  • SCP-1322 – Шпаринка. Захоплива історія про стосунки Фонду з паралельним світом і обмін знаннями, культурою, хворобами, отрутами і ядерними бомбами.
  • SCP-2467 – Сума більша за свої частини. Якщо в морі щось десь потонуло, то це точно цей корабель винний. Не дивно буде, якщо виявиться, що й "Титаніка" він потопив.
  • SCP-2493 – Кому сміття, а кому скарб. Ще одна історія про взаємовигідний обмін з паралельним світом. І знову з сумним фіналом, радує хоча б те, що не з нашої вини.
  • SCP-2490 – Оперативник Повстанців Хаосу Альфа-19. Цікава істота, яка не дасть вам відчути себе самотніми. Вже потішила своєю компанією Повстанців і ГОК, теперь ось у Фонді гастролює.
  • SCP-2849 – Комашина лікарня. Хто сказав, що комахи не можуть працювати лікарями? Що за дискримінація!
  • SCP-2968 – Пожирачі автобусів. Фонду відомо вже стільки страхопудал, які їдять людей. А ці, навпаки, їдять навіть залізо, а людей випльовують.
  • Нарешті перекладено Журнал експериментів із вже знайомим нам SCP-143. Тут можна почитати про непрості взаємини цього чудового матеріалу і деяких з вищенаведених об'єктів.
  • З іспанської філії до нас надійшов SCP-179 – Сестра Сонця. На Тауміелі правило про те, що не ввічливо вказувати на інших пальцями, не поширюється. Вперше цей об'єкт побачили іспанці і задокументували на рідному сайті під номером SCP-ES-026, а вже потім був перекладений англійською.
  • SCP-CN-037 – Фондівський фотоапарат. Можна використовувати його замість ксерокса, тільки потім доведеться зафарбувати деякі секретні дані.

12 березня 2018

Вітаємо наших читачів з приходом весни, 8 березня, днем народження Шевченка та іншими святами і презентуємо нову групу перекладів з різних філій Фонду SCP.

  • Почнемо з неапетитного SCP-198 – Стаканчик Джо, який здатен влаштувати будь-кому сеанс примусової урінотерапії (і не тільки). До статті додано протокол експериментів, в якому в подробицях описано, що думають з цього приводу його "пацієнти".
  • SCP-457 – Вогняна людина. Ну, рано чи пізно у Фонді повинні були написати про вогняного елементаля. Цей хлопець (чи хто він) має запальний характер, п'є все, що горить. І їсть все, що горить, коли голодний. А голодний він завжди.
  • SCP-890 – Слюсар-травматолог. Унікальний спеціаліст з дуже незвичайними методами ремонту лікування. У вас запалення підшипникового вузла та камені у шлангу подачі води. Рекомендую операцію.
  • SCP-1006 – Павучий пролетаріат. Політика – це дуже заразна річ, навіть павуки на неї захворіли. Добре хоч далі написання плакатів з гаслами у них справа не пішла.
  • SCP-1030 – Порожній голем. А в цього бідолахи на душі настільки порожньо, що він намагається заповнити цю порожнечу будь-чим. І добре, якщо це "будь-що" на той момент являє собою неживий предмет.
  • SCP-1100 – Кров Землі. Людина тисячоліттями займалася селекцією, щоб зробити різні організми корисними та безпечними для себе, а цей об'єкт намагається усе зіпсувати. І вже зробив собі кар'єру від Безпечного до Кетера.
  • SCP-1943 – Аномалій не виявлено. Невідомо, чи то Повстанці Хаосу справді знають щось, чого не помітив Фонд, чи просто знущаються. Але у цій статті трохи показано, які незвичайні оперативники бувають у цієї організації.
  • …І, більш детально, про оперативників ПХ розповідається у статті SCP-3033 – Люди-зброя. Сумна історія про страждання, зраду, помсту й інші речі, характерні для цієї організації.
  • SCP-181-FR – Переробці не підлягає. У всесвіті Фонду нічому не можна довіряти! Тут на вас може напасти що завгодно: і чашка, і ковдра, і килимок. А ця стаття додасть до списку ваших фобій ще й страх перед смітниками.
  • Привіт! – вітається до вас SCP-011-DE, який дуже хоче вам розповісти все, що знає. А знає він багато, навіть ваш нікнейм на вікідоті, тож розмова з ним міститиме багато цікавого і несподіваного.
  • А від китайців надійшов SCP-CN-675 – Великий пристрій К'єт Кхат, який пригостить вас чарівним еліксиром, а перед цим – покаже цілу виставу з піснями, кольоровим шоу і виплесками гамма-випромінення. Так, тепер ми перекладаємо ще й китайців, а складатимемо ці переклади от сюди.
  • І, нарешті, з італійської перекладено статтю про групи особливого інтересу. Тут вам і давньоримський Фонд, і злі фашисти з неадекватним дуче, і музей з картинами та статуями… Словом, все, чим відома Італія, хоча аномальних кухарів чомусь поки що немає.

2017 рік