Усі новини

1 червня 2018

  • Перш за все поздоровляємо pt.png Португальську Філію Фонду SCP з визнанням офіційною! Скажу колегам: As minhas congratulações e os melhores cumprimentos!, ну а переклади їх творчості рано чи пізно тут з'являться.
  • А в нашій філії з'явився ще один об'єкт від murzei_chaosmurzei_chaos, це SCP-040-UA - Блошині собаки. Собаки, які нарешті помстяться клятим блохам за всі страждання собачої братії!
  • Ще важливо відзначити, що на нашому сайті з'явилися посібники для тих, хто бажає написати свою статтю про об'єкт: ось тут ви знайдете велику кількість важливих порад, а ось тут вам розкажуть, які ідеї вважаються у нашому фендомі затасканими кліше.
  • Щодо перекладів, то їх до нас наприкінці весни-2018 поступило багато. Почнемо з об'єктів англомовної філії. З першої тисячі прибігли працелюбні терміти SCP-831, скачалася всевідаюча таблиця Екселю SCP-892, сам собою виник на стіні графоманський віршик SCP-904, а ще приповзло чудернацьке смолисте SCP-968. З другої тисячі шкандибає Великий і Жахливий Шкандибач Невблаганний SCP-1370 і летять галасливою зграєю птахи SCP-1505, що здатні розмножуватися ніби ті бактерії. Третя тисяча представлена теж пташечками: людина, зроблена з птахів SCP-2106 і пожирачі ураганів SCP-2285. І, нарешті, четверту тисячу представляють SCP-3003 – іншопланетяне, що дуже люблять жуків. Щоб бачити, скільки ще нам лишилося перекласти з кожної з цих тисяч, ми завели собі спеціальну статистику.
  • Для інших філій статистику ми поки що не завели, але об'єкти з них перекладаємо.
    • SCP-CN-180 - Генератор спідкор-музики, – пісенька, що замінює собою відро кави.
    • SCP-007-FR - Це небезпечне місце. Побачити Теночтитлан і померти.
    • SCP-103-FR - "Ceci n'est pas un Mosasaure" (Це не мозазавр). А може й мозазавр, арт-терористи з "Ну Як, Круто?" хочуть, щоб ми самі вирішували.
    • SCP-ES-056 - Нематеріальна стіна. А тут НЯКи хочуть нас на прикладі цієї стіни переконати, що стін взагалі не існує.
  • І, увага! Перший на нашому сайті об'єкт корейської філії SCP-521-KO - Що значить бачити?, який дозволить будь-кому відчути себе Їжачком-у-Тумані. І знову це зробили НЯКи.
  • І, нарешті, для тих, хто хоче щось почитати, але не знає, що саме, ми зробили ось такі дві штучки: Випадковий об'єкт та Випадкове оповідання. Тисніть на них, і Священний Рандом вирішить, що саме ви читатимете.

8 травня 2018

  • Почнемо з того, що сьогодні нашу філію визнано офіційною учасницею Фонду SCP! Вітаємо, шановні колеги і читачі, та дякуємо всім, хто весь цей час допомагав у формуванні філії або просто був поруч і підтримував добрим словом.

А тепер щодо перекладів, яких у нас останнім часом багато.

  • SCP-010 - Нашийники контролю. Мабуть, кожний начальник потай мріє нарядити у таке своїх підлеглих.
  • SCP-011 - Розумний пам'ятник. Від імені пам'ятників всіх часів і народів, цей вояк нарешті помститься клятим голубам!
  • SCP-013 - Цигарки "Blue Lady". Про такі побічні ефекти паління навіть Мінздрав не попереджав.
  • SCP-014 - Кам'яна людина. Якщо дуже в себе вірити, можна стати ким завгодно. Наприклад, статуєю.
  • SCP-021 - Підшкірний змій. Ще одна причина боятися робити собі татуювання.
  • SCP-048 - Проклятий номер SCP. Невідомо, яка це система числення, але замість 13 тут 48.
  • SCP-155 - Нескінченно швидкий комп'ютер. Просто вибухова швидкість обчислення.
  • SCP-210 - Затоплений будинок. Найоригінальніший плавальний басейн, аж нікому вилазити звідти не хочеться.
  • SCP-444 - Мова всесвітньої гармонії. У світі Фонду людство не має права дозволити собі бути добрим.
  • SCP-571 - Заразний візерунок. Каляки-маляки, які будь-кого змусять відчути потяг до малювання.
  • SCP-628 - Флейтовий гай. Грінпіс радіє: такий ліс просто так не вирубаєш.
  • SCP-2329 - …але нікого немає вдома. Будинок для тих, кому набридли галасливі сусіди з дітьми і перфораторами.
  • З італійської філії надійшов SCP-019-IT "Химера E-15" про те, які домашні улюбленці водяться у фашистів з CFO, а з російської - SCP-1144-RU, "Нікуди не сховаєшся", про найпублічнішу персону у світі.
  • Нарешті з гордістю представляємо вам переклад хабу "Проект Хеймдалль". На сьогодні він включає п'ять оповідань і лекцій, які розкажуть нам, що від нас потрібно злим прибульцям, як вони спробують цього досягти і чим ми можемо їм завадити. Агенту Маледру навіть не снилося, наскільки це все масштабно.

19 квітня 2018

  • По-перше, в нас з'явився ще один свій об'єкт SCP-083-UA – Пральна машина від murzei_chaosmurzei_chaos. Працьовитий і самостійний агрегат, у якого краще не стояти на дорозі.
  • По-друге, нарешті ми добралися до гумористичних об'єктів і почали з іспанського SCP-ES-7-J – "█████ Неймовірний". Хто у Фонді служив, той в цирку не сміється, а викликає МОГ.
  • SCP-009 – Червоний лід. Лід-нігіліст, який чхати хотів на закони фізики.
  • SCP-185 – Рація. Радіо для тих, кого мучить ностальгія за минулим.
  • SCP-262 – Багаторука шинель. З таким костюмчиком ніхто не скаже, що йому не вистачає робочих рук!
  • SCP-360 – Вознесіння. Начитаються свого спаму, а потім пасажирів у літаках лякають.
  • SCP-364 – Точка вивантаження на Іо. Найбільша сміттєва урна у галактиці.
  • SCP-1110 – Пограбування на відео. Мабуть, це привиди-грабіжники крадуть астральні тіла в грошей.
  • SCP-1147 – Адаптивна слива. Цікаво, а що виросте, якщо це посадити у відро зі сливами?
  • SCP-1280 – Мнематоди. Мийте руки перед їжею! А то заведуться отакі любителі історії.
  • SCP-1393 – Звалище з іншого світу. В когось так багато відходів, що він вирішив щиро поділитися з нами.
  • SCP-1409 – Провідна китова пісня. Аномаліє, коли когось кличеш, то кажи, кого саме, а то всі збіжуться.
  • SCP-1460 – Сновида. Кома – це не привід не виходити на роботу!
  • SCP-1476 – Розбивні казарки. Це ж у яких умовах треба було еволюціонувати, щоб навчитися так розмножуватись?
  • SCP-1670 – Іншопросторовий фастфуд. Так ось чому в деяких забігайлівках такий неприязний персонал!
  • SCP-1618 – Золотий пісуар. Про такий "філософський камінь" навіть стародавні алхіміки не мріяли.
  • SCP-3513 – Мозок, що їсть сам себе. В Африці, як відомо, акули, горили, злі крокодили, а тепер ще й мізкоклюй завівся.

31 березня 2018

Завершуємо березень ми з такими новинами.

  • SCP-610 – Плоть, що ненавидить. Завітайте на байкальські курорти! Чарівний пейзаж, спа-салон і дієтичні наїдки змусять вас почуватися зовсім новою людиною… ну або не зовсім людиною. Фондівцям так сподобалося, що аж п'ять разів завітали (враження наведені у додатках).
  • SCP-1171 – Люди, забирайтеся геть! Виявляється, проблеми з мігрантами і (не)політкоректністю можуть бути набагато значнішими, ніж ми можемо собі уявити.
  • SCP-1322 – Шпаринка. Захоплива історія про стосунки Фонду з паралельним світом і обмін знаннями, культурою, хворобами, отрутами і ядерними бомбами.
  • SCP-2467 – Сума більша за свої частини. Якщо в морі щось десь потонуло, то це точно цей корабель винний. Не дивно буде, якщо виявиться, що й "Титаніка" він потопив.
  • SCP-2493 – Кому сміття, а кому скарб. Ще одна історія про взаємовигідний обмін з паралельним світом. І знову з сумним фіналом, радує хоча б те, що не з нашої вини.
  • SCP-2490 – Оперативник Повстанців Хаосу Альфа-19. Цікава істота, яка не дасть вам відчути себе самотніми. Вже потішила своєю компанією Повстанців і ГОК, теперь ось у Фонді гастролює.
  • SCP-2849 – Комашина лікарня. Хто сказав, що комахи не можуть працювати лікарями? Що за дискримінація!
  • SCP-2968 – Пожирачі автобусів. Фонду відомо вже стільки страхопудал, які їдять людей. А ці, навпаки, їдять навіть залізо, а людей випльовують.
  • Нарешті перекладено Журнал експериментів із вже знайомим нам SCP-143. Тут можна почитати про непрості взаємини цього чудового матеріалу і деяких з вищенаведених об'єктів.
  • З іспанської філії до нас надійшов SCP-179 – Сестра Сонця. На Тауміелі правило про те, що не ввічливо вказувати на інших пальцями, не поширюється. Вперше цей об'єкт побачили іспанці і задокументували на рідному сайті під номером SCP-ES-026, а вже потім був перекладений англійською.
  • SCP-CN-037 – Фондівський фотоапарат. Можна використовувати його замість ксерокса, тільки потім доведеться зафарбувати деякі секретні дані.

12 березня 2018

Вітаємо наших читачів з приходом весни, 8 березня, днем народження Шевченка та іншими святами і презентуємо нову групу перекладів з різних філій Фонду SCP.

  • Почнемо з неапетитного SCP-198 – Стаканчик Джо, який здатен влаштувати будь-кому сеанс примусової урінотерапії (і не тільки). До статті додано протокол експериментів, в якому в подробицях описано, що думають з цього приводу його "пацієнти".
  • SCP-457 – Вогняна людина. Ну, рано чи пізно у Фонді повинні були написати про вогняного елементаля. Цей хлопець (чи хто він) має запальний характер, п'є все, що горить. І їсть все, що горить, коли голодний. А голодний він завжди.
  • SCP-890 – Слюсар-травматолог. Унікальний спеціаліст з дуже незвичайними методами ремонту лікування. У вас запалення підшипникового вузла та камені у шлангу подачі води. Рекомендую операцію.
  • SCP-1006 – Павучий пролетаріат. Політика – це дуже заразна річ, навіть павуки на неї захворіли. Добре хоч далі написання плакатів з гаслами у них справа не пішла.
  • SCP-1030 – Порожній голем. А в цього бідолахи на душі настільки порожньо, що він намагається заповнити цю порожнечу будь-чим. І добре, якщо це "будь-що" на той момент являє собою неживий предмет.
  • SCP-1100 – Кров Землі. Людина тисячоліттями займалася селекцією, щоб зробити різні організми корисними та безпечними для себе, а цей об'єкт намагається усе зіпсувати. І вже зробив собі кар'єру від Безпечного до Кетера.
  • SCP-1943 – Аномалій не виявлено. Невідомо, чи то Повстанці Хаосу справді знають щось, чого не помітив Фонд, чи просто знущаються. Але у цій статті трохи показано, які незвичайні оперативники бувають у цієї організації.
  • …І, більш детально, про оперативників ПХ розповідається у статті SCP-3033 – Люди-зброя. Сумна історія про страждання, зраду, помсту й інші речі, характерні для цієї організації.
  • SCP-181-FR – Переробці не підлягає. У всесвіті Фонду нічому не можна довіряти! Тут на вас може напасти що завгодно: і чашка, і ковдра, і килимок. А ця стаття додасть до списку ваших фобій ще й страх перед смітниками.
  • Привіт! – вітається до вас SCP-011-DE, який дуже хоче вам розповісти все, що знає. А знає він багато, навіть ваш нікнейм на вікідоті, тож розмова з ним міститиме багато цікавого і несподіваного.
  • А від китайців надійшов SCP-CN-675 – Великий пристрій К'єт Кхат, який пригостить вас чарівним еліксиром, а перед цим – покаже цілу виставу з піснями, кольоровим шоу і виплесками гамма-випромінення. Так, тепер ми перекладаємо ще й китайців, а складатимемо ці переклади от сюди.
  • І, нарешті, з італійської перекладено статтю про групи особливого інтересу. Тут вам і давньоримський Фонд, і злі фашисти з неадекватним дуче, і музей з картинами та статуями… Словом, все, чим відома Італія, хоча аномальних кухарів чомусь поки що немає.

2017 рік