Кассандра
рейтинг: +2+x

Говорить Чорна Королева Гнозис.

Чорна Королева Персефона тут.

Я Чорна Королева Елберет.

так… це стане в нагоді! Я Чорна Королева, Господиня Зміїв!

Я називаю себе Чорна Королева Мангуст.

Базова інформація

Кассандра, як правило, це людина яка існує у вигляді витвору мистецтва та здатна проникати в інші візуальні засоби інформації.

Передумови

Повинні бути винайдені папір та малювання, за рідкісними виключеннями. Також, метафізика Землі має бути сумісною з автономною вигаданою формою життя або фіктонавтами (за винятком рідкісних особин, не наділених свідомістю).

Переваги

Зазвичай це повноправний фіктонавт, хоча й обмежений візуальними носіями. Ті, хто маніпулює папером, зазвичай дуже корисні в бою, і їхня низька міцність компенсується високою здатністю до маскування. Дивно, але через Фонд Бібліотеці про неї нічого невідомо.

Недоліки

Може бути травмована за допомогою символів; може бути нейтралізована при пошкодженні її носія. У багатьох випадках незвично, як для бранця, прив'язується до Фонду та/або інших фіктонавтів, з якими зустрічалася.

Екземпляр: Часова лінія А-130.

Вільна. Я зустріла її на картині Сер á "Недільний вечір на острові Ла-Гран-Жатт", коли шукала там Кашоторговця. Вона помахала мені й продовжила ловити рибу.

Екземпляр: Часова лінія В-173.

На утриманні Фонду. Називає себе Кассі. Простий чорнильний ескіз. До неї непогано ставляться, відносно стандартів цього Фонду, час від часу надають подарунки у вигляді зображень предметів розкоші.

Екземпляр: Часова лінія B-025 A-025.

Загинув. Коли я мобілізувала Повстанців, то переконала його що він на стороні "справжнього" Фонду, а не гордовитих глісейців. Він сховався на книжковій полиці Тихоокеанського Регіонального Директора та перерізав йому вени зсередини посібника Одубона. Його спалили, але проблеми, які він залишив після себе, призвели до знищення Фонду.

Екземпляр: Часова лінія В-074.

Відкрито працює з Фондом. Називає себе Паперовий Поріз. Має здатність маніпулювати папером, який знаходиться в межах прямої видимості. Вважає себе лікарем та борцем з злочинністю Медсестрою Космік з Часової лінії B-075; взагалі це й є розумна картинка з коміксів про цю Медсестру Космік. Все заплутано. В даний час співпрацює з Фондом у межах програми для аномальної молоді "Омега 7".
Ця зарозуміла закарлючка занадто довго заважає моїм планам. Я не можу дочекатись, щоб стерти її з лиця Землі разом з іншими Омега 7. Тоді я нарешті зможу призвати свій Ебонітовий Легіон й ЗНИЩИТИ Фонд.

Екземпляр: Часова лінія B-086.

Вільна. Версія генерується кожного разу коли відтворюється запис гурту A-Ha "Take On Me", якого не існує в цьому всесвіті. Дуже корисна, але її важко знайти, бо Фонд заборонив усе, що схоже на поп-музику 80-х, а відеоплеєри в цьому всесвіті розраховані лише на касети формату Betamax.

Екземпляр: Часова лінія B-089.

Ймовірно, під наглядом Фонду. Коли я запитала інформатора з Долоні про її статус, він почав розповідати про пророка Єремія Оббілованого. Я не буду записувати більшість переданої інформації, оскільки це була повна нісенітниця, яка закінчилась словами: "…ось чому не можна малювати Мухаммада".

Екземпляр: Часова лінія C-095.

Не має свідомості, названа Кассі. Персонаж навчальної серії коміксів "Неймовірні пригоди" від Super Comics Publications, де вона та її партнер Фред подорожують по знаменитих історичних художніх та літературних творах.
У кого є каталог з Фредом? Мені він потрібен, аби дещо провернути з клієнтом.
Будь обережна. Є така Часова лінія A-095, і я думаю, тобі б не сподобалося, якщо б копії з цього всесвіту розповсюдились на інші книжки або малюнки.

Екземпляр: Часова лінія B-214.

На утриманні Фонду. Відкликається на своє SCP-позначення, Зулу Хотел Ехо. Здатна маніпулювати папером до якого торкається, й використовує це для переміщення, створюючи собі тіло. Мій інформатор стверджує, що вона має гарну бойову підготовку.
Зіткнулась з нею, коли рятувала батька. Я поранила її намальованим ножем, але не встигла перевірити на ознаки життя. Злюча була, але, швидше за все, тепер мертва.
Дійсно… Ця "Зулу" може бути вельми корисною. Я знайду її. Я загорну її в плащ Багряного Удава й вона стане моїм Лицарем Чорної Мамби, а разом ми знищимо Омега 7, немов торішні страхові бланки! Ахахаха!
А не можна якось заборонити цій доступ до каталогу?