Групи особливого інтересу німецької філії
rating: +2+x

Четвертий Рейх

4R-smbl.png

Четвертий Рейх (4R) – це організація, яку очолює окультист і вчений, що називає себе "Герр Расс". Згідно з інформацією, отриманою Фондом, Расс працював у Третьому рейху з 1941 по 1943 роки, після чого SS визнала його завеликою загрозою і намагалася його вбити. З тих часів герр Расс таємно працював над створенням правонаступницької організації, Четвертого Рейху.

Крім Расса, Четвертий Рейх в основному складається з завербованих ним людей, які були за допомогою ритуалів та експериментів (наприклад, SCP-077-DE і SCP-097-DE) наділені аномальними здібностями, щоб мати змогу знищувати "Нечисте" і, в майбутньому, взяти під контроль найбільші політичні фракції. Герр Расс також створив та/або змінив за допомогою ритуалів та експериментів, різні машини такі як SCP-084-DE.

Герр Расс знає про Фонд, але, за його словами, вважає не загрозою, а "незначною перешкодою". Хоча він також висловлював своє захоплення Фондом і називав його "охоронцем цього світу".

Щоб побачити усі документи, позначені теґом 4r, натисніть тут.

Raptor Tec. Industries

Raptor1.jpg

Raptor Tec. Industries – це корпорація, що займається дослідженнями і розробками. Єдине, що про неї відомо – це установа, що знаходиться десь біля кордону між Німеччиною та Австрією. Raptor Tec. спеціалізується на виготовленні зброї, транспортних засобів, безпілотних літаючих апаратів та штучного інтелекту, хоча здебільшого зосереджує свою увагу на безпілотниках та ШІ.

Спочатку Raptor Rec. Industries постачала обладнання Фонду в Німеччині. Коли Фонд зрозумів, що це обладнання має аномальні властивості, він спробував силою отримати контроль над Raptor Tec. Це не вдалося, і єдина відома установа була знищена.

Роками пізніше на чорному ринку з'явилися нові продукти Raptor Tec., а установи Фонду в Німеччині неодноразово атакували. Вважається, що Raptor Tec. за допомогою цих атак проводить тестування своєї продукції.

Щоб побачити усі документи, позначені теґом rti, натисніть тут.

Департамент XXV

abteilung-xxv.jpg

Департамент XXV був секретним відділом Міністерства державної безпеки НДР. Йому було поставлено завдання вести дослідження аномалій, які використовувала Штазі у своїх цілях. Основна увага приділялася, серед іншого, застосуванню аномалій для шпигунства, саботажу та контролю за населенням.

Департамент XXV існував з 1956 по 1989 рік, а потім був закритий, щоб відвернути від його співробітників увагу юристів. Департамент XXV більше не міг існувати, однак створені ним аномалії залишилися поза увагою.

Використовуючи іншу документацію Департаменту XXV, сили Фонду намагаються знайти та відновити його залишки, однак їм довелося неодноразово переконатися, що вони не встигли завчасно. Місце знаходження більшої частини цих аномалій поки невідомо.

Caecus Carneliana-collective

cc.jpg

Caecus Carneliana-collective – це активно ворожа Фонду організація, яка прагне звільнення свідомих SCP, що зберігаються німецькою філією Фонду. Колектив атакує установи німецької філії і звільняє свідомі SCP. Керування Caecus Carneliana-collective здійснюють так звані "гілки" та "стовбур".

Caecus Carneliana існує досить давно, хоча відомо про нього стало лише після інциденту DE/B33 ██.██.19██. З тих часів Caecus Carneliana-collective нападає на установи Фонду. Відомо, що колектив має контакти з іншими групами особливого інтересу.

Фонд знає про колектив і намагається заарештувати членів Caecus Carneliana. Місце розташування будь-кого з членів C.C. на сьогодні не відомо. Розглядається можливість, що вони мешкають десь у фіксованій локації. Звідки виник цей колектив, також невідомо.

Sonderkommando für Paranormales

SKP-Logo-60.png

Das Sonderkommando für Paranormales (Спецкоманда з паранормального) – це організація Третього рейху, створена для вивчення аномального, яка після падіння рейху перемістилася до іншої реальності.

Під час інциденту №028-DE/I2 SKP намагалася проникнути в нашу реальність з Реальності R-3378-DE, чого вдалося уникнути лише шляхом щасливого збігу обставин. SKP вважається абсолютно ворожою організацією. Відомо, що вони спробують знову проникнути в нашу реальність і цього разу будуть набагато краще підготовлені. Якщо вторгнення не вдасться зупинити на ранній стадії, можливо, їх не вдасться зупинити взагалі.

Можуть стати у нагоді численні відомості про реальність R-3378-DE, одержані внаслідок витоку даних.