Щоденник маленької дівчинки
рейтинг: +3+x

дорогий щоденнику
Мене звуть Ліззі Бьорн, і мені 7 років. Моя матуся і татусь і я тільки перейшли у новий будинок в місті під назвою Франкінберг. Матуся каже що ми переїхали сюди черес роботу татуся і щоб дитинка могла мати свою кімнату. я чекаю на дитинку. Матуся сказала, що його зватимуть томмі і ми будемо друзями. сподіваюся він буде моїм другом.
Ліззі

Дорогий щоденнику,
Сьогодні коли я і матуся були у верхній кімнаті будинку я знайшла плюшевого ведмедика. коли я знайшла його він почав рухатись. він мене обійняв! я заховала його у свою сукню і поклала в шкаф з іграшками. я назвала його бенні. він мій новий друг.
Ліззі

дорогий щоденнику
сьогодні моя подруга дженні прийшла щоб пограти. коли я показала їй бенні, вона сказала що думає що це найкраща іграшка в світі! тоді бенні підійшов до моєї крейди і намалював картинку де я і дженні тримали його за руки. це наймиліше що я коли-небудь бачила. потім прийшла матуся і побачила його, і вона почала кричати що воно не-прироне. і вона забрала його і сказала дженні піти. я сумувала але потім бенні повернувся! я обійняла його так сильно як могла і змусила його пообіцяти що він мене ніколи не покине

дорогий щоденику
сьогодні матуся мала піти до доктора. я не знаю чьому, але татко і доктор сказали що матуся відійшла на довгий час. вони не дають мені побачитись з матусею. я не знаю де бенні чи він пішов від мене і тепер я не знаю де він. доктор сказав що томмі також відійшов. я хочу побачити томмі він мав бути моїм другом
усі мої друзі зникли

дорогий щоденнику!
сьогодні я гуляла на вулиці поки татусь був у барі. я ходила біля лавки і там був бенні! я взяла його і обійняла і поцілувала і сказала що люблю його. воно було щасливим. і тоді сталася найкраща подія у світі.
там був і томмі!!!!! він так весело рухався і зовні виглядав як бенні але я знала що це томмі. я взяла їх обох і принесла в кімнату з іграшками. томмі весь у грудках і повільний, але він грає так само як і бенні. я люблю його.
Ліззі

дорогий щоденнику
сьогодні я побачила що татусь сумний і я запитала чого він сумував. він сказав ліззі тобі потрібно перестати задавати стільки питань чортвізьми. я спитала чи йому не вистачає томмі і він нічого не сказав. тож я пішла і показала йому томмі. татусь став дивним і побіг в кухню. він не переставав плакати і плакати і плакати. я сказала йому що я і томмі сильно любимо його. він сказав мені піти. я пішла в кімнату і тримала томмі довго довго.
Ліззі

ДОРОГИЙ ЩОДЕННИКУ
Согодні у мене зявився новий друг. його звуть дейві і він буде мені вірним другом. він зроблений з татуся. я не знаю де татусь але він не любив мене так як ми з томмі любили його я думала татко любив мене він сказав мені що ненавидів мене. я більше не повертаюсь у будинок. я живу з бенні. він приносить мені і томмі їжу і ми всі маємо стільки любові скільки треба разом ми родина з любовю. ніхто не зможе забрати її у нас.