Документ 1005 01478
рейтинг: +1+x

Примітка: Скорочений протокол експериментів надається для ознайомлення нового персоналу, який призначається на SCP-1005. Повна версія протоколів та пов'язані аудіо та відеоматеріали доступні в інформаційному сховищі.

Експеримент 1005-04: Перенасичення
Експеримент проводить Д-р █████
Опис експерименту:
У SCP-1005 було дано випити кількість води, що перевищує щоденну норму. Після того як суб'єкт випив 2 літри води, його поверхня стала помітно текти, і на неї з'явились плями. Після споживання 4 літрів суб'єкт повідомив, що відчуває "тяжкість", а його рухи стали мляві та розмиті. Після досягнення відмітки 5 літрів метод введення довелося замінити на розпилення води на поверхню суб'єкта; SCP-1005 повідомляв, що йому важко залишатись у вертикальному положенні та маніпулювати предметами. Експеримент було припинено на відмітці 6.2 літрів через ризик повного розмивання об'єкту.
Примітка: Через деякий час, після того як суб'єкт пройшов процедури відновлення та незначну реконструкцію за допомогою лаборанта, SCP-1005 описав свій загальний дослід участі у експерименту як "неприємний", і що під час експерименту він "думав повільніше".

Експеримент 1005-05: Дегідратація
Експеримент проводить Д-р █████
Опис експерименту:
SCP-1005 було переведено до тестової камери з відносною вологістю менше 1% відсотка і температурою 43 ℃, та поміщено під прямі промені теплових ламп. Суб'єкт повідомив, що відчуває себе "незручно", перш ніж через 30 хвилин посилена дегідратація викликала втрату суб'єктом здатності рухатись. Суб'єкт було успішно відновлено за допомогою процедур регідратації.
Примітка: Суб'єкт повідомив, що він "втратив свідомість" незабаром після втрати рухливості, та прийшов до себе лише тільки після регідратації. Здається, це проливає світло на механізми його мислення.

Експеримент 1005-09: Вівісекція
Експеримент проводять Д-р ███, лаборант ████████
Опис експерименту:
SCP-1005 привели у камеру та наказали лягти на стіл і залишатися на ньому під час процедури. За допомогою інструментів для створення скульптур дослідники провели екстенсивний огляд внутрішньої структури SCP-1005. Більшість органів присутні, але цілком нефункціональні; особливо це стосується кишкового тракту (який є надзвичайно спрощеним); більшість другорядних органів, таких як апендикс та гланди, відсутні, а мозок виглядає як шматок твердої речовини. Крім того, "кров" суб'єкта виявилась водною суспензією фарби, а "кровотеч" виявився прямо поєднаний з шлунком; це демонструє, як SCP-1005 підтримує один і теж рівень гідратації.
Примітка: SCP-1005 знаходився у свідомому стані протягом проведення усього дослідження; суб'єкт повідомляв, що він не відчував болю, лише тільки "дискомфорт", і відчував дотик до кожної внутрішньої частини його тіла. Експерименти з "мозком" не спричинили жодних розладів його мислення або здатності рухатись. У цілому, внутрішня структура виглядає скоріше як спрощене художнє зображення тіла людини, ніж точне відтворення, і лише судинна система, стравохід та шлунок виконують власні функції.

Додаткові примітки: Відеозапис експерименту 1005-09 доступний у документі TL-1005-V13

Експеримент 1005-13: Дослідження емпатії
Експеримент проводить: Dr. █████
Опис експерименту:
Співробітника класу D (D-13904) було прив'язано до неробочого пристрою, який нагадував електричний стілець. SCP-1005 було описано ситуацію, та наказано натиснути кнопку; хоча пристрій був неробочим, SCP-1005 сказали, що його використання викличе надзвичайне сильну, але не смертельну біль у D-13904. SCP-1005 ввічливо відмовився; після чого йому повідомили, що D-13904 було ліквідовано, якщо SCP-1005 відмовиться натискати кнопку. Записи свідчать, що D-13904 почав просити: "Давай, не дай їм мене вбити!" SCP-1005 вибачився перед D-13904 за неприємні відчуття та натиснув кнопку. D-13904 було звільнено та у супроводженні охорони доставлено до його камери.
Примітка: Після тесту SCP-1005 запитав, чому піддослідний не відчув біль. Д-р █████ відповів, що це була перевірка реакції SCP-1005, і що вони не мали наміру спричиняти реальної шкоди; SCP-1005 повідомив, що він відчув полегшення, що не повинен був завдавати шкоди живій людині. Аналіз фрази показує, що скоріш за все ця реакція була обумовлена "протидією програмі", ніж справжнім співчуттям. Здається, SCP-1005 цілком розроблено лише для художніх та розважальних занять.

Експеримент 1005-16: Реструктуризація анатомії
Експеримент проводять: Д-р █████, лаборант ████████
Опис експерименту:
За допомогою інструментів для створення скульптур та художніх приладів, в тіло SCP-1005 було внесено багато змін, у тому числі: додавання очей, вилучення правої руки, приєднання правої руки під ліву, і додавання другого носу в області черевної порожнини. SCP-1005 повідомив, що експеримент змусив його "відчувати себе надзвичайно незручно та дуже дезорієнтував його", але нові органи та кінцівки, пересаджені до інших частин тіла, виявились цілком функціональними. Чоловічі статеві органи виявились не більш чутливими, ніж інша поверхня шкіри, і не виявили ніякої реакції.
Примітка: Після проведення експерименту, SCP-1005 була повернена його первісна структура. SCP-1005 попросив, щоб цей експеримент більш ніколи не повторювали.

Додаткові примітки: Під час проведення експерименту лаборант ████████ неодноразово пропонувала зробити для SCP-1005 зйомний одяг та "тіло справжнього чоловіка". SCP-1005 ввічливо відмовився. Лаборант ████████ була відсторонена від проведення експериментів через непрофесійний рівень прихильності до SCP-1005.