Кінець світу
рейтинг: +3+x

Добродії Зони 52,

Завдяки вашій допомозі, наш спеціальний комп'ютерний вірус зміг проникнути до вашої безглуздої бюрократичної бази даних. Він повністю знищить її за годину. Ви можете витратити решту свого життя на розкаяння за свою дурість.

До речі, коли ви почали обрізати ваші комунікаційні зв'язки, то значно спростили нам задачу.

Гарного дня,

05-Г("Г" означає Гра тут)

Побачивши цього електронного листа, що загадковим чином з'явився у його почтовій скриньці, Дін відчув як тьохнуло його серце. Під "вашою допомогою", скоріш за все, мається на увазі документ, який він тільки-но надіслав на перевірку до Зони ██. Тільки-но цей документ потрапить до бази даних Китайської філії, то уся інформація з неї потрапить до "05". Вони також зможуть отримати багато інформації зі штабу Фонду. І він, Дін, стане найзліснішим грішником в історії Китайської філії Фонду.

Усі комунікаційні структури було пошкоджено під час розповсюдження вірусу. Агент, який тільки-но вирушив у дорогу, не встигне дістатись до Зони ██ за годину. Він прибуде якраз вчасно, аби засвідчити "велику сцену" краху бази даних. Однак Дін все одно відправив Агента Лю туди.

Сам Дін залишився в Зоні 52, щоб організувати майбутні роботи. Після падіння бази даних інші ГОІ (05 скоріш за все вже повідомили їх) точно не будуть залишатися на стороні й чекати, доки Китайська філія все виправить. Для Китайської філії настає кінець світу. Дін вже відчував сморід із пекла1. Усе, що міг Дін — це організувати оборону та перемістити ці об'єкти до відповідних камер всередині Зони 52. Тепер він спокійно чекав на атаку.

Минуло дві години, але нічого не відбувалося. Замість цього, він зустрівся з надісланим агентом, який вже повернувся, та технічним персоналом Китайської філії, які прибули аби полагодити систему.

- Що сталося?

Дін поцікавився про причину збою, радіючи що нічого не трапилося.

- База даних філії у безпеці… Д-р Тентакл повідомив, що саме ви допомогли філії уникнути руйнівної атаки. Він просив передати вам це.

Агент Лю дістав флешку.

Дін відкрив файл всередині цього накопичувача й насупився. Її змістом було те саме, що він надіслав до цього. Єдиною відмінністю були три рядки у кінці:

ПОГАНЕ ФОРМАТУВАННЯ

ПЕРЕПИШИ

- Тентакл