Особисте досьє доктора Кондракі
Drkondraki
Д-р Кондракі вивчає SCP-███

Документ lv4-79922005-oo8

Ім'я: Д-р ████████ Кондракі

Рівень допуску: Рівень 4

Професія: Польовий дослідник, фотограф, керівник відділу досліджень Зони 17, адміністратор.

Місце роботи: Зона 17 (окрім роботи в польових умовах)

Автор таких SCP-об'єктів: SCP-396 (Оновлено д-ром Роджетом), SCP-214, SCP-408, SCP-250 (Оновлено дослідником Воктом), SCP-295, SCP-330, SCP-336 (Оновлено д-ром Вангом), SCP-515-ARC, SCP-252-ARC, SCP-122 (Оновлено д-ром Роджетом), SCP-208 - "Бес", SCP-266, SCP-276, SCP-285, SCP-570 (Оновлено д-ром Роджетом), SCP-460 - Злива привидів, SCP-312, SCP-337, SCP-395, SCP-382, SCP-375 (Оновлено д-ром Роджетом), SCP-625 (Оновлено д-ром Вангом), SCP-705, SCP-577

Протоколи: Протокол експериментів 295-1-a, Особистий щоденник д-ра Сіммонса, Адміністративний журнал дисциплінарних стягнень 79922005-oo8-Кондракі, Викидаючи сміття, Князь до світанку

Журнал роботи д-ра Кондракі

Короткий опис: Грубувата і потайна людина, не фанат лабораторних халатів, д-р Кондракі — дослідник SCP-об'єктів. Працює в Зоні 17 одночасно як науковець і фотограф Фонду. Коли не займається справами в Зоні 17, він зазвичай працює над дослідженням нових оптичних технологій і модернізації своєї камери. Попри відсутність попереднього навчання в обох сферах, він, здається, відмінно справляється сам. Деякі вважають його антисоціальною людиною, і він сам визнав що, попри те, що він уже 5 років працює в Зоні 17, він не може пригадати жодного імені своїх колег. Проте він висловив зацікавленість у роботі з SCP-105 та її здібностями, схвалення цього знаходиться на розгляді. Також було помічено те, що д-р Кондракі подовгу розмовляє з SCP-408, але з ██.█.████ об'єкт, схоже, перестав спілкуватися з ним візуально. Крім фотографування, в його інтереси входять фехтування, літературна творчість та класична музика, яку він вважає як "єдину, яку варто слухати". З моменту вступу до Фонду, д-р Кондракі гаряче підтримував використання SCP-об'єктів у військових цілях і вів розробку 33 типів озброєння, що використовують ресурси SCP-об'єктів. Хоча він стверджує, що його мотивація просто практичне застосування його досліджень, це швидше за все через те, що йому нудно.

Історія: Д-р Кондракі підписав контракт з Фондом у 35 років, отримавши посаду дослідника низького рівня з невеликою ймовірністю просування по службі. Однак його витонченість з фотокамерою була швидко помічена, і відтоді він став завзятим фотографом. Велику частину свого часу він витрачає, супроводжуючи агентів під час роботи в польових умовах, і фотографічно документуючи нові знахідки. Після виявлення та початку зберігання SCP-408, рівень доступу д-ра Кондракі був підвищений до третього, і наразі він керує дослідженнями над SCP-408. Нещодавно йому доручили фотографування різних SCP-об'єктів, у тому числі тих, які не сприймаються людським зором. Зараз він працює над [ДАНІ ВИДАЛЕНО]. До отримання подальших повідомлень д-р Кондракі буде знаходитись в Зоні 17.

Додаток: Було піднято питання про незвичайну здатність д-ра Кондракі бачити SCP-об'єкти, які зазвичай неможливо побачити. Після того захоплення і початку зберігання SCP-408, які були повністю невидимими для агентів, що його супроводжували, він отримав доступ до матеріалів, ступінь секретності яких перевищував його рівень допуску, включно з інформацією про статус SCP-███ та результат [ДАНІ ВИДАЛЕНО]. Наступні докази цього факту були отримані, коли д-ра Кондракі попросили сфотографувати SCP-126, не надавши жодної попередньої інформації про суб'єкта. Він без заперечень взявся за роботу і був украй здивований, виявивши, що його камера не здатна сфотографувати об'єкт. Коли його запитали про цю невідповідність, він відмовився відповісти прямо, заявивши: "Мені просто потрібна краща камера". Затримайте його в Зоні 17, подивимося, що з цього вийде.

Додаток: Після розгляду претензій ми не знайшли жодних причин підозрювати д-ра Кондракі в обманах з його боку. З нього зняли всі звинувачення за інцидент з SCP-126, виявивши, що йому були відомі чутки про цей об'єкт, і записаний коментар висловлює скоріше зарозумілість, ніж подив. Він трохи хвалиться роботою, яку зробив з цією камерою. Його права доступу були повернені, і ми плануємо повернути його назад на польові роботи якомога швидше.

Додаток: Камера д-ра Кондракі, нині класифікована як SCP-515-ARC, повинна бути конфіскована до надходження подальших розпоряджень повинна бути повернена після ретельного дослідження.

Додаток: Недавні події показали, що в діях д-ра Кондракі присутня деяка хаотичність, і його дії спричинили до того, що він має найбільшу кількість дисциплінарних стягнень, що накладаються на одного працівника. Попри це, члени Ради О5 одностайно визнали, що він одночасно занадто цінний і небезпечний співробітник для того, щоб ліквідувати чи звільнити його. Його схильність з'являтися при найважливіших подіях, випереджаючи дії Організації, також уважно вивчається, оскільки в цій тенденції простежується щось більше, ніж збіг. Його зв'язок з SCP-408 також викликає занепокоєння, особливо якщо враховувати ступінь контролю д-ра Кондракі над роєм. Нарешті, психологічний аналіз показав, що д-р Кондракі страждає однією або декількома формами гострого психозу. Хтось повинен зробити щось перед тим, як нам доведеться просто пристрілити його, він занадто цінний працівник, щоб так просто його втратити.

Додаток: З ██.█.████ д-ра ████████ Кондракі підвищено до керівника відділу досліджень Зони 17 і надано доступ до всіх матеріалів.

Додаток: З ██.█.████ д-р ████████ Кондракі є членом адміністративного персоналу, з широкою юрисдикцією в більшості Зон. Підвищення ґрунтується на "хорошій" поведінці та 100% успішністю, яка пов'язана з ліквідацією декількох співробітників. Також була згадана здатність д-ра Кондракі без коливань ухвалювати жорсткі рішення, попри численні скарги.

Додаток: До д-ра ████████ Кондракі слід завжди звертатися за офіційним титулом — "Король Метеликів".

Нотатка: Я дізнаюся, хто склав фальшивий додаток, не маючи відповідного дозволу, і хто неправильно написав моє перше ім'я. Ви понесете суворе покарання за обидва порушення. - Король Метееееликів

Нотатка: Це був Кейн. - д-р Брайт

Нотатка: Гей, я нічого не робив. Розбирайтеся самі. - проф. Кроу

Нотатка: Після перегляду записів, що стосуються д-ра Кондракі та його офіційного титулу, схоже, що правильне написання повинне читатись як "Король Метееееликів". Будь ласка, виправте й обновіть свої записи відповідно. Питання щодо вживання та недавнього додавання цього титулу до центральних записів слід адресувати д-ру Райтс чи д-ру Брайту. - д-р Гірс