Обладнання Французької філії
рейтинг: +2+x

Наведені тут примірники транспортних засобів та зброї у першу чергу призначені не для нейтралізації об'єктів SCP (за деякими винятками), а для допомоги МОГ у їх захопленні. Слід пам'ятати, що багато які з груп особливого інтересу можуть спробувати завадити Фонду або відкрито атакувати його. Хоча Фонд і має доступ до найкращих технологій, зброя з наведеного тут переліку обрана через її надійність та універсальність. Прототипи тут здебільшого не наведені, оскільки сам статус прототипів робить їх ненадійними (що може включати конструктивні дефекти або структурні недоліки). Агенти Фонду апріорі мають доступ до усіх новинок сучасного суспільства, і необхідне їм обладнання має бути у першу чергу не складним, але ефективним. Цей список не є всеохоплюючим, але містить найбільш вживане обладнання.

Ви можете вільно використовувати цю інформацію для своїх оповідань та рапортів.

Хай ця сторінка розвивається і росте з кожним днем (завжди раді вашим пропозиціям).

P.S.: У цілому, варто уникати фантастичних технологій з фільмів, відеоігор, рольовок тощо. Моїм джерелом є: журнали (військові та/або технічні), інтернет-пошук і, найчастіше, сайти виробників.
P.P.S.: У мене немає військової підготовки, а досвід роботи з вогнепальною зброєю обмежений страйкболом (якщо це чогось варте) стрільбою по мішенях з різних пістолетів. Насправді, якщо характеристики представлених тут примірників і є точними, то їх очікувана корисність та/або особливості застосування є чистою теорією з мого боку, і помилки, якщо вони тут є, обов'язково будуть викриті.
Agent Neremsa does not match any existing user name