Витяги з дослідницького журналу лаборанта 915-g
рейтинг: +3+x

Задіяний SCP-об'єкт: SCP-915

12.09.2007
Метою цієї експедиції був… так, ремонт 915. Два тижні тому 915-й повідомив про необхідність замінити "Прокладку Епсілон Другге" та надрукував фрагмент карти своєї внутрішньої частини разом з додатковими інструкціями, як його ремонтувати.

Перше, що привертає увагу у внутрішній частині 915 — це шум. Голоси, навіть коли джерело знаходиться в межах двох футів1, здаються приглушеними. Мовлення спотворюється, наче повітря виявляється якимось густішим.

Однак, під час праці 915-й виробляє широку гамму звуків. Крім того, кожен звук здається дивним чином зміненим. Це нагадує ту мелодію, який я чув у коледжі. "Люцифер" чи щось таке. Примітка: я маю на увазі Ельвін Люсьєра "Я сиджу у кімнаті"2. Навіть низькі звуки, які на мою думку, можуть виникати через велику гідравлічну дію, дуже чіткі.

Також тут іноді можна почути дуже високе гучне гудіння, яке то зникає, то з'являється знову — на щастя, воно ніколи не буває занадто гучним. Проте воно заважає розуміти те, що говорять деякі члени команди.

Наша подорож закінчилась успіхом. Ми йшли точно за картою, і замінили "прокладку".

28.09.2007
Тепер доктор Фудрей водить нас по SCP-915, щоб ми могли "поблукати". Технічно, ми займаємось складанням карти та каталогізацією внутрішньої частини інтер'єру. Для маркування ми використовуємо фарбу з напиленням, яка містить радіоізотоп. Фудрей сподівається, що ми зможемо виявити закономірності в геометрії 915-го. Він такий механічний, що, можливо, самі викривлення простору мають циклічну природу.

01.10.2007
Ми втратили члена команди. Ніхто не може пояснити, як це сталось. Керівник команди думає, що ми помітили це лише через декілька секунд після того, як це сталося, але як він може бути впевнений?

У 13:45, коли ми наносили ідеограму, він ще був там. У 13:52 D-4605 повідомила, що хтось пропав безвісти. В неї підрахунок не збігся.

Незабаром ми встановили, що загубився D-3354. Керівник команди негайно перевірив нейлоновий трос на наявність порізів. Нічого не було знайдено, окрім того, що місце, де був прикріплений D-3354, просто зникло.

У мене є дуже спекулятивне припущення, яке полягає у тому, що трос був замкнений на себе у екстрамірному просторі. Тому та частина тросу, де знаходився D-3354, була… думаю, що найкращим способом описати це буде термін "виключена".

Коли ми встановили, що трос залишився непошкодженим, керівник команди наказав нам залишити внутрішній простір 915-го. Дивно, але щоб повернутись назад, нам знадобилось лише 10 хвилин.

Крім того, здається, наша система зазнає пошкоджень від внутрішньої геометрії 915-го. Кожний член команди був оснащений радіомаячком, який постійно передавав ідентифікаційний сигнал та постійно відстежував ідентифікаційні сигнали інших. Сигнал від D-3354 продовжував передаватись до 04:03.

01.10.2007
Усі експерименти з можливостями 915-го тимчасово зупинені, тому команди, що змінюють одна іншу, можуть проводити постійні дослідження внутрішнього інтер'єру 915-го.

Це все, чим ми займаємось. Хоча можливості 915-го наближаються до можливостей середнього комп'ютера Hewlett-Packard, Наглядачі наполягають на тому, щоб ми продовжили дослідження на предмет збільшення можливостей пристрою.

06.11.2007
Нарешті ми знайшли зразки нашого радіоізотопу. Судячи з усього, вони з балону D-3354. Дивно, але це не ідеограма Фонду. Можливо, це спроба спілкування з боку D-3354?

Лякає те, що воно виглядає як дитяча каракуля. І майже так, нібито її намалювали пальцями. Я в розгубленості від того, що це значить. Кожну людину, яку відправляли до 915-го, піддавали докладному психологічному тестуванню, і ні в кого не було помічено жодних ознак зниження інтелекту.

10.11.2007
Відбитки пальців не такі, як у D-3354. Вони взагалі не належать жодному працівнику Фонду. Що відбувається?

15.11.2007
Ми знайшли дитячий чайний сервіз. Точніше, не так. Ми знайшли те, що схоже на чайник та чашки. Вони зроблені з шестерень. Також там був столик. Це все було зроблено з поршнів та гідравлічних камер, та покрито зовні дротяною сіткою.

Поруч ми знайшли механічну ляльку зростом приблизно в 1 фут3. Схоже, вона була пошкоджена або нею кинули — її рука була відірвана, а поруч з нею лежало декілька шматків пошкодженого годинникового механізму.

У чайнику був чай. Теплий.

З цього був зроблений висновок, що якийсь суб'єкт, або навіть група суб'єктів, які не є персоналом Фонду, змогли потрапити усередину 915-го.