Стратегія Виходу
рейтинг: +2+x

…Поки ще немає повідомлення стосовно ракет, які запустили США…
Мертвяки блукають вулицями! Не забувайте замкнути двері! Жодна лікарня небезпечна!
…з сусіднього острова отримані кадри дивних коралоподібних штук, які стирчать над воднею поверхнею…
…навіть якщо вони члени вашої сім'ї…
Уряд офіційно скасував усі повноваження ФБР. ФБР більше не є офіційно санкціонованим правоохоронним органом…
…збільшення числа монстрів по всієї Європі та континентальний частині США…
…загроза ще має місце! Уникайте виходити! Завжди носіть маску!
Повідомлення, отримане від релігійної групи, що називає себе "Церква Розбитого Бога", починається з того, що ми повинні хреститися у Подарунок Годинника, щоб прокласти шлях до нового людства…
…в даний час армії б'ються одна з іншою! Більшість міських районів перетворились на зони ведення бойових дій!
…якщо під "новим людством" вони мають на увазі роботехнічні трупи, то я, наприклад, не хочу хреститися!
І щоб ви не робили, НЕ ОБЕРТАЙТЕСЬ!

Чим більше все змінюється, тим більше воно все залишається таким ж саме.

Агент Вільямс розмірковував над цією думкою, коли йшов до Пенсільванії залізничною колією - точніше тим, що від неї залишилось. Півроку тому він займався відстеженням живих SCP-об'єктів, і тепер його життя залежало від того, чи дістанеться він до одного з об'єктів, який він колись знайшов. Він це трохи контактував з Фондом, або принаймні з тим, що від нього залишилось. Багато речей залишилось у минулому. Іноді він отримував фрагменти радіоповідомлень від Зон, МОГ та деяких сумнівних агентів, але ці повідомлення ніколи не були тривалими. З усіх Зон, про які він знав, напевно залишилось лише стільки, що він міг перерахувати їх на пальцях однієї, максимум двох рук. Інші або зникли у хаосі, який мав місце, коли це все почалось, або ініціювали ядерну самоліквідацію. Персонал, який вижив, розважав себе, запитуючи один іншого, що вони робили у день, коли почався сценарій класу S, коли все впало в пекло.

Сам Вільямс був призначений в Південну Америку, коли помітив, що ліс навколо нього перетворюється на годинниковий механізм. Саме в той момент він дезертував. Він так і не дізнався, що саме було причиною катастрофи, але ходили чутки про те, що заражений SCP-217 член екіпажу Міжнародної Космічної Станції викликав катастрофічний інцидент, та засіяв всі нижні шари атмосфери годинниковими "спорами". Почувши, що SCP-217 розповсюдився по всьому світу, і щонайменше десяток Зон були захоплені, Вільямс знав, що настав час виконати свою Стратегію Виходу. Його першим пріоритетом було встановлення контакту з Річардс.

На справді, Річардс раніше працювала з Кетерами, та займалась аж SCP-231. Зберігання полетіло до пекла, і тому зараз пріоритетною задачею було тримати це пекло за межами Зони. Однак, Річардс згадала, що перед від'їздом вона залишила власну зброю у камері зберігання 231-7. Вільямс не знав подробиць того, що сталось згодом, але з того, що він почув від інших Зон, які все ще мали доступ до супутників спостереження, з'явилась величезна "мертва зона", яка поглинала Європу та повільно просувалась крізь Атлантику. Потім Річардс намагалась перелетіти на літаку до Північної Америки, але їй вдалось добратись лише до бази ВВС Канади в Нової Шотландії.

Так чи інакше, вони повинні були дістатись до місця проведення пішки. У будь-якому випадку, це було дуже небезпечно, бо на волю вирвались усі види жахливих речей, а не лише тільки SCP-об'єкти. Церква Розбитого Бога та Глобальна Окультна Коаліція активувались у повну силу. Мобільні Загони Винищування ГОК просто знищували все, що рухалось. Якщо у них раніше були сумління стосовно Фонду, то тепер вони зникли, тому що саме Фонд вони звинувачували в тому, що той не знищив SCP-об'єкти, коли це було можливо. Тім часом Церква також використовувала хвилю релігійного запалу, яка піднялась через Кінець Світу, і кожного дня поглинала все більше і більше послідовників. В останньому повідомленні Вільямс чув, що SCP-835 виріс до такого неймовірного розміру, що океани стали у буквальному сенсі недоступні, і що він захопив той комплекс, де зберігався SCP-882. Церква була зайнята спробою дістати цю машину, кидаючи на хвилю за хвилею годинникових дронів на біологічного монстра.

Що стосується інших фракцій, то більшість урядів за кілька місяців впали в кризу, залишивши вакуум для інших сил, які швидко захопили владу. Маршал, Картер і Дарк створили свій бастіон під назвою Авалон, що більш за все відповідало їх вибагливій природі. Вільямс таємно сподівався, що Жах, який народився у 231-7, знайде час відправитись на північ та розправитись з цими мерзотниками. Долоня Змія та Повстанці Хаосу також активувались в усю силу, іноді безпосередньо вступаючи в сутички з Церквою та ГОК за те, що залишилось. Як і Церква, ініціатива "Горизонт" також активувалась на хвилі релігійних апокаліптичних страхів. Фонд "Манна" навіть намагалась створити зони біженців з різним рівнем успіху. Що стосується мусульман, то Вільямс нічого про них не знав. Близький Схід був однією з перших областей, яка в глобальній паніці перетворилась на ядерну пустку.

Швидко зосередившись на справах, Вільямс узяв хвилину відпочинку, щоб розібратись. Якщо його підрахунки були вірні, він був всього в декількох милях до своєї цілі. До цього моменту його затримувало то, що він був змушений рухатись об'їзних доріг та пустирів, тому що йому не бажалось привертати небажаної уваги. МЗВ ГОК контролювали дороги, і Вільямс не міг дозволити собі, щоб інші біженці чи ті, хто вижили, побачили його. Це лише створило би зайві проблеми.

"Це трансляція від Зони 17" — подумав Вільямс. По факту, це було звичайним повідомленням Фонду у разі ядерної самоліквідації. Воно зменшувало кількість інших Зон, які збереглись, до чотирьох-п'яти.

"Ще однією причиною залишатись менш," — пробурмотів собі Вільямс.

На жаль, перш ніж він зміг піти далі, Вільямс помітив, що щось не так, жахливо не так. Він побачив, що на його шляху лежить SCP-615. Звичайно, це могла виявитись якась випадкова купа гілок і колод, але він був не впевнений. Тримаючись на відстані, він зумів помітити МЗВ приблизно з п'ятьох людей, які шли з протилежного боку, тримаючи у руках вогнемети. Вони, вочевидь, були на полюванні, спалюючи будь-яку купу деревинок, які тільки могли побачити. Коли, врешті вони вистрелили у SCP-615, істота швидко вбігла в ліс. МЗВ відправилась переслідувати 615, і агент Ложка не став втручатись. На його думці зараз був лише один SCP, і йому краще було уникати бою. В нього досі були живі погані згадки про зіткнення з SCP-173 у Аризоні. Провести два дні і дві ночі у вантажному контейнері, слухаючи удари SCP-173 по стінах - це були одні з найгірших днів у його житті.

Нарешті, він дійшов до руїн цивілізації. Це було усього лише залізничний вузол з невеликим житловим районом та декількома маленькими магазинами, але він був на вірному шляху. Дивлячись уважно за будь-якими ознаками надприроднього, Вільямс перейшов через переправу, болісно усвідомлюючи, наскільки він зараз помітний. Перевіривши ще раз власну карту, він виявив, що знаходиться лише в декількох кварталах від місця призначення. Підбадьорений, Вільямс продовжив просування в місто, і відчув, як його серце затремтіло. Між ним та виходом стояло щось на кшталт військового пропускного пункту. На щастя, люди, які комплектували блок-пост, не виглядали як члени якоїсь відомої ГОІ, і тому Вільямс сподівався, що він зможе пройти їх. Підійшовши ближче, він побачив, що на блок-пості стоять пара молодих, дуже наляканих солдат національної гвардії. Він не думав, що ця нещасна армія ще досі жива.

— Відповідай, що тобі треба! — закричав один з них, націливши свою гвинтівку M16 прямо в обличчя Вільямса. Навіть незважаючи на те, що юнак носив повне спорядження NBC, він не міг приховати свій страх перед невідомим, що видавала мова його тіла.

— Спокійно, заспокойся, юначе, — дипломатично сказав Вільямс, — Я не збираюсь атакувати.

Інший гвардійський зітхнув через протигаз з полегшенням: — О слава богу. Ти тут, щоб допомогти нам в зачистці?

— Так, звісно, - Вільямс кивнув, йдучи слідом за солдатами, — Я зі спецназу.

— Чудово! - другий гвардієць відійшов у бік, пропускаючи Вільямса через вхід у імпровізованої барикаді. — На нас напали два дні тому назад. ГОК допомагає нам захиститись. Ви повинні піти до них, якщо хочете допомогти.

— Гаразд, я запам'ятаю.

— О так, майте на увазі, що без офіційного дозволу ми не можемо відпустити вас! — додав перший гвардієць.

Будучи настільки болісно близько до мети, Вільямс побіг вперед. Однак, в поспіху він неохайно повернув, і потрапив прямо до Мобільного Загону Винищування з ГОК.

— Стій! — закричав командир МЗВ.

— Не хвилюйтесь, я не заражений.

— Всі, хто порушують комендантську годину, вважаються зараженими. — Керівник МЗВ підійшов до Вільямса ближче, намагаючись краще розглянути його. — Звідки ти?

За командиром загону Вільямс побачив решту МЗВ, що вивантажували з вантажівки трупи істот, схожих на годинникові механізми, та скидали їх на сусідню галявину, де інший член МЗВ збирав бензин, готуючись їх підпалити. - Я з Фонду, і мене направили сюди допомагати.

— Стій, я зв'яжусь з командуванням, — і командир МЗВ почав махати своєму загону.

— Він просто грає з тобою, - пролунав жіночий голос у гарнітурі Вільямса, — там немає ніяких вихідних сигналів. Просто стій на місці.

Через долю секунди голова лідера МЗВ вибухнула, як диня, а решта тіла зім'ялася, як мішок м'яса. Решта МЗВ були все ще в шоці, і вони не мали шансу відреагувати перед тим, як їх знищили комбінованим вогнем з M4 Вільямса і снайперської гвинтівки Річардс.

— Ти запізнився, — роздратовано мовила Річардс, коли вона спустилась зі свого укриття на найближчу водонапірну вежу. — Я провела у таборі цілий тиждень, чекаючи, коли ти нарешті приїдеш сюди зі своєю жалюгідною дупою.

— Ну, як бачите, мене затримали, — відповів Вільямс з сарказмом. Здається, вона вважала, що біжать крізь всю країну на власних двох - це прогулянка!

— Давай, у нас замало часу, — і Річардс вказала Вільямсу піти за нею. — Штаб-квартира Фонду активувала процедуру ядерної самоліквідації двадцять хвилин тому.

— Тож насправді нічого не залишилось.

— Відповідь стердна.

Вільямс та Річардс стояли в зруйнованому міні-універмагу, який був буквально розграбований дощенту. Однак, вони були тут не за ради їжі чи грошей, вони були тут за ради туалету.

— Він все ще працює? — запитав агент Ложка.

— Я перевірила це. SCP-4361 все ще працює, — і Річардс відкрила двері до туалету, які тепер висіли на однієї петлі. — Ти усвідомлюєш небезпечність та непередбачуваність цього SCP-об'єкту?

— Чи можеш ти чесно сказати, що гірше, ніж зараз вже бути не може?

— Досить цього.

Було дуже незручно для двох людей протиснутися в туалет для одного, особливо якщо обидва були одягнені в повне бойове обмундирування. Однак вони врешті-решт змусили його працювати, і навколо них ніколи не було, щоб побачити їх фіаско.

— Гаразд, побачимось на іншій стороні, — відповіла Вільямс.

— На зелених пасовищах, — додала Річардс, коли вона схопила ручку двері, та зачинила її.