Протокол експериментів з 1180
рейтинг: +2+x

Всім дослідникам, які проводять експерименти з SCP-1180-RU, рекомендується додавати отримані результати до цього протоколу експериментів в наступному форматі:

Хто проводив:
Дата:

Використані суб'єкти та об'єкти:
Результат:

Хто проводив: н. с. Немед.
Дата: 28 листопада 2012.

Використані суб'єкти та об'єкти: Автоматична ручка марки ██████, коричнева миша.
Результат: Автоматична ручка, повністю покрита коричневою шерстю. Замість стрижня - мишачий хребет, весь механізм ручки складається з кісток, а колись порожній простір ручки тепер заповнений м'язовою тканиною. Від самої ручки залишилось лише тільки чорнило, яке знаходяться всередині хребта.

Використані суб'єкти та об'єкти: Двадцять невеликих плюшевих іграшок у вигляді різних тварин.
Результат: Одна велика плюшева іграшка, схожа на ведмедя, з розташованими по всьому тілу очима, вухами, кінцівками і всім тим, що спочатку було на суб'єктах.
Думаю, те ж саме трапилось би і з живими тваринами - н. с. Нэмед.

Використані суб'єкти та об'єкти: Кубик льоду розміром 3 * 3 * 3 сантиметрів і шматок вугілля того ж розміру.
Результат: Напівпрозорий холодний чорний кубик розмірами ~ 5 * 5 * 5 сантиметрів. Одержаний кубик міг горіти, але не танув, а також спливав при зануренні у воду. Куб нагріли до 230 градусів Цельсія, після чого він розпався на частки.

Використані суб'єкти та об'єкти: Два мобільні телефони. Один з сенсорним екраном, а інший з клавіатурою.
Результат: Пристрій, на одній стороні якого знаходиться екран, а на інший - клавіатура. Пристрій вдалось увімкнути і він, по суті, нічим не відрізнялося від звичайного мобільного телефону. Однак відкрити його, не розбираючи, виявилось не можливим через відсутність знімної панелі. Усередині пристрою цікавою виявилася тільки батарея. При звичайному розмірі вона працювала в два рази ефективніше. Після закінчення тестів батарею забрав собі н. с. Немед.

Використані суб'єкти та об'єкти: Печінка і серце одного і того ж донора.
Результат: Орган, який за формою нагадує серце. При розтині виявилося, що на місці правого передсердя і шлуночка знаходиться права частка печінки.

Використані суб'єкти та об'єкти: D-3172-60 та офісне крісло.
Результат: [ДАНІ ВИДАЛЕНО]
Це огидно! Обличчя D-3172-60 було розтягнуто по спинці крісла і, здається, він навіть був живий перші десять секунд після впливу. Більше ніколи не поєднуйте людей і меблі! - н. с. Нэмед.

Досить з мене цієї штуки. - н. с. Немед.

Хто проводив: Д-р Амержаєв.
Дата: 29 листопада 2012.

Використані суб'єкти та об'єкти: D-3161-42 і загибле тіло D-3181-12.
Результат: Від кожного з піддослідних результат отримав 60-65% від загальної маси тіла. Результат мав симетричну будову, деякі органи були дубльовані: роздвоєний хребет, два серця, дві печінки, два язики та інше. Після "злиття" піддослідний був живий, хоча і втратив свідомість. Розум і особистість належали D-3161-42. Через загальний некроз і розкладання внутрішніх органів результат помер після закінчення 24 годин.
Примітно те, що органи не відторгалися, хоча навіть група крові у піддослідних була різна - Д-р Амержаєв.

Хто проводив: Д-р Гаспаров.
Дата: 29 листопада 2012.

Використані суб'єкти та об'єкти: D-3209-02. SCP-1180 був зав'язаний на вказівних пальцях обох рук суб'єкта.
Результат: Пальці, на яких був зав'язаний SCP-1180, зрослися в один. Суб'єкта попросили зробити ними рухи. Палець захитався в різні боки. За словами D-3209-02, це рівносильно спробам рухати пальцями, склавши долоні впритул один до одного. При повному огляді суб'єкта інших аномалій не виявили. Незабаром суб'єкта було ліквідовано в ході щомісячної ротації.

Використані суб'єкти та об'єкти: Зламаний ксерокс HP LaserJet M1120 MFP і залізна банка кока-коли.
Результат: Ксерокс повністю поглинув банку кока-коли, проте став на 40% менше і через свої нові габарити виявися не здатний роздрукувати навіть стандартний аркуш А4. Що цікаво, після з'єднання отриманий ксерокс працював, незважаючи на те, що в первісному перегоріла плата. У картриджі замість чорнила була виявлена кока-кола, яка від стандартної відрізняється лише підвищеним вмістом заліза. Отриманий об'єкт був знищений.

Хто проводив: н. с. Немед.
Дата: 30 листопада 2012.

Використані суб'єкти та об'єкти: Настінний годинник діаметром 30 сантиметрів, ручний ліхтар і канцелярський степлер.
Результат: Настінний годинник діаметром ~ 35 сантиметрів з підсвічуванням. Замість стрілок в годиннику верхня і нижня частини степлера. Годинник був повішений в їдальні Зони ██.

Використані суб'єкти та об'єкти: SCP-1180 обв'язали навколо самої себе
Результат: [ДАНІ ВИДАЛЕНО].
Подивіться на це з іншого боку: могло статися щось жахливіше. - н. с. Немед.

Використані суб'єкти та об'єкти: Домашня курка і карликовий броненосець.
Результат: Схожа на птаха істота з пластинами на спині і голові. У істоти є крила, але вона не здатна злетіти навіть на висоту більше 10 сантиметрів від землі. У момент небезпеки істота ховається в свій маленький панцир. Як виявилося, істота не здатна розмножуватися через відсутність статевих органів.

Використані суб'єкти та об'єкти: Чотири книги різного розміру. Зміст книг дуже різний.
Результат: Одна велика товста книга. Слова з книг були абсолютно не там, де повинні бути, що робило текст абсолютно нечитабельним. Наприклад: за словами з другого розділу однієї книги відразу йшли слова з першого розділу іншої книги. Книга була знищена відразу після закінчення тестів.

Використані суб'єкти та об'єкти: Слимак (польовий) та шматок повареної солі.
Примітка: Щоб слимак не загинув до початку експерименту, досвід проводили в крайній поспіху.
Результат: Відразу після закінчення досвіду слимак перестав реагувати на сіль, але при цьому залишався живий. Слимак придбав яскраво виражену білу окрасу. Хоча в результаті слимак і став абсолютно несприйнятливий до солі, його слиз більше не був вологим, через що він загинув від повного зневоднення організму через п'ять хвилин після закінчення досвіду.

Використані суб'єкти та об'єкти: Гелева ручка і дерев'яний олівець.
Результат: Гелева ручка, корпус якої зроблений з дерева.

Використані суб'єкти та об'єкти: Алюмінієва банку з напоєм "Coca-Cola" і така ж банку "Pepsi".
Результат: Велика алюмінієва банка з темною рідиною всередині. Аналіз рідини не виявив небезпечних для здоров'я речовин. Рідину випив науковий співробітник Немед. За його словами: "Це саме огидне, що я колись пив, і навіть лід би не надав цієї гидоти більше гарного смаку!".

Хто проводив: н. с. Немед.
Дата: 2 грудня 2012.

Використані суб'єкти та об'єкти: Ручна осколкова граната Ф-1 та кролик (дикий).
Результат: Кролик, з шиї якого стирчить запобіжна чека гранати. Кролик був здоровий і, здавалося б, чека йому нічим не заважала. Ніхто з дослідників не наважився висмикнути чеку. Для цієї мети було вирішено використовувати дистанційно керованого робота. Кролик був посаджений в камері з укріпленими стінами, після чого робот висмикнув чеку. Прогримів вибух. По всій камері були розкидані останки кролика.
Було надіслано запит на використання SCP-1180 для створення зброї. Запит знаходиться на розгляді.

Використані суб'єкти та об'єкти: Атлантичний оселедець, домашня кішка і сизий голуб.
Результат: Істота, яка має чотири лапи та покрита лускою. Голова котяча, хвоста немає. На шиї істоти є зябра. Хоча істота і може дихати під водою, воно абсолютно не пристосована до плавання і дуже боїться води. Також істота має крила і здатна літати на висоті не більше двох метрів. На даний момент істота зберігається для дослідів в Зоні ██.

Використані суб'єкти та об'єкти: Осколково-фугасний снаряд і упаковка з десяти губок для миття посуду.
Результат: Відразу після закінчення з'єднання стався вибух. Серйозних пошкоджень не було, але все приміщення в радіусі 20 метрів від епіцентру вибуху заповнилися губками.

Хто проводив: Д-р Деймос.
Дата: 31 серпня, 2013.

Використані суб'єкти та об'єкти: Запальничка марки "Zippo" моделі "Slim" і сірники компанії "ФЕСКО". З запальнички було вилито паливо.
Результат: Пристрій, схожий на зменшену запальничку вищезгаданої моделі, під корпусом якої знаходиться картонний довгастий прямокутний відсік для сірників з металевою кришкою, а всередині корпусу знаходиться тертка для сірників. На самому пристрої є кнопка, при натисканні якої активується механізм, який забирає сірник з відсіку, потім проводить їм по тертці, після чого сірник на половину "висовується" з пристрою.

Використані суб'єкти та об'єкти: Туба клею ПВА марки "██████" об'ємом 50 мл і дерево виду береза повисла (Bétula péndula), що виростає на території Зони ██.
Результат: Береза вищезгаданого виду, але замість березового соку при нанесенні ушкоджень витікав клей ПВА. В даний момент ведуться дослідження, чому дерево не загинуло. Співробітникам Зони дозволений доступ до отримання клею в обмежених кількостях з дозволу Д-ра Деймоса.

Використані суб'єкти та об'єкти: Те ж саме, що і у попередньому досліді.
Результат: Результат такий ж саме, тривають спостереження. Через день на дереві виросло 4 фрукти, зовнішньо схожі з вищезазначеною тубою клею. Плоди складалися з більших і більш твердих березових листів, в половині плодів знаходився березовий сік, а в інших клей ПВА.