Протокол експериментів 826
рейтинг: +3+x

Журнал експериментів просимо вести у такому форматі:

Керівник дослідження:

Піддослідний:
Матеріал:
Обладнання:

Результат:
Додаток: (опціонально)

Керівник дослідження: Доктор ██████
Піддослідний: Агент ██████
Книга: Хатинка у преріях
Обладнання: Один (1) GPS-локатор, одна (1) рація з двобічним зв'язком, одна (1) фляга з водою, один (1) годинник, один (1) напівавтоматичний пістолет з додатковими магазинами.
Результат: Після того, як агент ██████ увійшов до приміщення з SCP-826 і зачинив двері, локатор GPS та рація дослідницької групи, що знаходилася перед дверима, вийшли з ладу, і зв'язок з агентом ██████ перервався. Через 5 хвилин агент ██████ вийшов з дверей живим і здоровим. Агента ██████ закинуло у середину прерії з "зеленою плямою" на заході (можливо, мається на увазі Смарагдова Річка з книги). Агент йшов у бік річки, за його оцінками, годину, після чого зустрів одного з головних персонажів книги, який повертався з полювання і запросив агента на обід. Агент пішов за ним до дерев'яного будиночку у прерії, де зустрів сім'ю персонажа і SCP-826, що стояв на камінній полиці. Коли агент запитав персонажів про SCP-826, вони заявили, що об'єкта там раніше не було, але не виглядали стурбованими його присутністю. Агент пообідав з родиною, а потім запитав, чи зможе він взяти з собою книгу з SCP. Персонажі дозволили йому забрати книгу, хоча виявили занепокоєння тим, що агент подорожуватиме прерією уночі. Агент вилучив книгу з SCP-826 і вийшов через двері будиночка в кімнату дослідницької групи. Час на годиннику узгоджується з повідомленням агента ██████ про те, що він провів у середовищі книги кілька годин.

Додаток: Перегляд отриманої з SCP копії книги виявив у середині тексту додатковий абзац з описом візиту агента ██████, написаний у стилі Лаури Інглз-Уайлдер. Про SCP-826 не згадується: просто розповідається, як агент повечеряв та пішов. Це відхилення від тексту є унікальним для цієї копії, в інших примірниках книги цей абзац не міститься. Книга позначена як документ 826-1. Дослідникам надалі рекомендується архівувати копії отриманих документів у форматі "Документ 826-(номер)" після затвердження доктором █████████.

Піддослідний: Агент █████████
Фільм: Сяйво (DVD)
Обладнання: Один (1) GPS-локатор, одна (1) рація з двобічним зв'язком, одна (1) фляга з водою, один (1) годинник, один (1) напівавтоматичний пістолет з додатковими магазинами, одна (1) відеокамера, прикріплена до шапки агента.
Результат: Після того, як агент █████████ увійшов до приміщення з SCP, GPS та радіо вийшли з ладу, як і в попередньому експерименті. Приблизно через 30 секунд агент █████████ вийшов з кімнати і віддав відеокамеру дослідницькій групі. Стрічка при перегляді містила наступні кадри.

Агент █████████ виходить у готельний номер через те, що виглядає як шафа, і після вивчення кімнати та підтвердження того, що він не може повернутися через шафу, виходить з кімнати. Агент йде коридором і врешті-решт приходить до вестибюля готелю. Агент обшукує стіл реєстратора і переходить до кабінету менеджера готелю, де й знаходить SCP-826 на полиці поруч з реєстраційними книгами. Агент вилучає DVD з SCP-826 і виходить через двері кабінету до дослідницької кімнати.

Додаток: Перегляд копії DVD не виявив значних відхилень від сюжету, швидше за все через те, що агент не взаємодіяв з жодним із персонажів. Цей експеримент свідчить, що SCP-826 впливає на DVD таким же чином, що й на книги.

Піддослідний: Агент █████████
Книга: Величезна Книга Коміксів, збірка коротких історій
Обладнання: Одна (1) фляга з водою, один (1) годинник, один (1) напівавтоматичний пістолет з додатковими магазинами, одна (1) відеокамера, прикріплена до гарнітури агента (примітка: використання GPS-локатору та радіопристрою припинено через те, що у попередніх тестах воно виявилося марним).
Результат: Агент █████████ повернувся через сім хвилин, тривалість перебування всередині і відеозапису склала трохи більше дев'яти годин. Згідно з відеозаписом, агент опинився у оповіданні "Око Танділи" і був змушений захищатися від охоронців храму, вбивши двох. Це викликало тривогу, і хоча агент █████████ зміг винести книгу із бібліотеки храму та втекти, головні герої, очевидно, були схоплені і страчені. Змінена копія книги зараз містить цю зміну, хоча причини тривоги не згадуються, а інші історії залишаються незмінними. Слід також зазначити, що книга зараз містить на сім сторінок менше, ніж стандартна, незмінна копія.

Доктор ██████ просить про проведення додаткових експериментів з книгами коротких оповідань, щоб визначити, чи буде розпочата з початку вся книга або просто окрема історія, якщо книгу не буде вилучено з SCP-826 до кінця оповідання.

Керівник дослідження: Доктор Едісон

Піддослідний: Агент █████████
Книга: "Меч, який вистрілює лазерні промені коли ним вимахують", коротке оповідання на 3 сторінки, написане доктором Едісоном. Історія складається з мальовничого опису меча, який стріляє лазерними променями під час змаху ним. Сюжет розповідає про те, як меч стоїть на п'єдесталі, і як тисячоліття проходять без подій.
Обладнання: Одна (1) фляга з водою, один (1) годинник, одна (1) відеокамера, прикріплена до гарнітури агента.
Результат: Піддослідному доручено вилучити вищезгаданий меч, перевірити його "магічні" властивості, а потім винести його з книги. Піддослідний входить у двері і повертається через п'ять хвилин з оригіналом оповідання та мечем. Випробування довели, що меч, якщо ним зробити дугу, більшу за 45 градусів, випускає випромінювання, аналогічне CO2-лазеру. Меч переданий доктору Едісону для подальшого вивчення джерела енергії, принципу роботи лазера та оптичних резонаторів.

Відеопротокол свідчить, що цей меч відповідає описаному у тексті (включаючи здатність "стріляти лазерними променями"), і що агент █████████ дійсно забрав меч із собою. Сама історія лишилася незмінною, за винятком абзацу про чоловіка, який за описом відповідає агенту █████████, що викрав меча та забрав його до "невідомих країв". Меч отримав позначення SCP-826-1.

Додаток: Наукове тестування дало незрозумілі результати. Молекулярний аналіз свідчить, що SCP-826-1 має молекулярну структуру, аналогічну паперу лазерного принтера (оригінальна розповідь була надрукована на саме на цьому матеріалі), але у всіх інших аспектах веде себе як високоякісна сталь. Лазерні промені", з іншого боку, у всьому подібні до CO2-лазера, але рухаються зі швидкістю 60 км/год, тобто набагато повільніше, ніж звичайні лазери. Спроби збирати цю енергію виявилися марними, оскільки вона розсіюється протягом █.██ секунд незалежно від факту влучання у ціль.

Крім того, в агента █████████ розвинулася нав'язлива ідея, ніби від є людиною на ім'я "Гальтор" з королівства "Зольгорн". Агент █████████ наполягає, щоб SCP-826-1 повернули на батьківщину, а його самого звільнили від накладених на нього "нечистих чарів". Всі спроби лікування виявилися марними. Доктор Едісон вимагає, щоб усі подальші випробування з SCP-826 проводилися на піддослідних D-класу.

Додаток 2: ██.██.██ о ██:██:██ (рівно 72 години після виходу агента █████████ з SCP-826) агент █████████ та SCP-826-1 одночасно зникли. Ніяких слідів їх обох знайти не вдалося, згадки про існування агента █████████ були вилучені з усіх записів Фонду, включаючи резервні копії. Історія, отримана під час досліду, не змінилася, окрім згадки, що ім'я того чоловіка було "Гальтор". Доктор Едісон ще раз вимагає, щоб усі подальші випробування з SCP-826 проводилися на піддослідних D-класу.

Піддослідний: D-826-01
Книга: "Меч, який вистрілює лазерні промені коли ним вимахують", коротке оповідання на 3 сторінки, написане доктором Едісоном. Та ж копія, яка була отримана внаслідок попереднього тесту, з усіма змінами.
Обладнання: Одна (1) фляга з водою, один (1) годинник, одна (1) відеокамера, прикріплена до гарнітури агента, one (1) поліцейський тейзер X26 (заряджений).
Результат: Піддослідному наказано повернути агента █████████. Через п'ять хвилин піддослідний не повернувся. Агент C██████ увійшов до SCP-826 і без проблем вилучив книгу. Історія зараз має додаткові подробиці про "людину в дивному одязі", що намагалася зупинити агента █████████ за допомогою "чарівної зброї, незнаної людьми", яка відповідає опису тейзера X26. Далі в історії розповідається, що агент █████████ травмував D-826-01 за допомогою SCP-826-01, після чого "закував у найбридкішому підвалі замку Хілет". Відеозапис зі знайденої камери підтверджує цей інцидент.

Піддослідні: D-826-02, D-826-03, D-826-04, D-826-05, D-826-06, and D-826-07, всі вони мають військову підготовку.
Книга: "Меч, який вистрілює лазерні промені коли ним вимахують", коротке оповідання на 3 сторінки, написане доктором Едісоном. Копія, яка була отримана внаслідок попереднього тесту.
Обладнання: Шість (6) фляг з водою, шість (6) годинників, шість (6) відеокамер, прикріплений до гарнітур суб'єктів, шість (6) поліцейських тейзерів X26 (заряджених).
Результат: Піддослідні успішно затримали агента █████████ та D-826-01, залишивши SCP-826-01 у середовищі книги. Історія зазнала змін і тепер містить опис того, як "шестеро розбійників", що "прагнули помститися за кров свого загиблого побратима", полонили агента █████████.
Додаток: Агент █████████ все ще страждає від нав'язливої ідеї і залишається впевненим, що він – лицар на ім'я "Гальтор". Аналогічно, D-826-01 називає себе "кривавим чаклуном" на ім'я "Рохтморн", який бажає забрати SCP-826-01 собі. Тейзер D-826-01 перетворився на "чарівний жезл", що здатний "метати блискавки" і, гіпотетично, має фізичні властивості, подібні до SCP-826-01. Предмет позначений як SCP-826-02 і відправлений до Зони ██ для подальшого тестування. Піддослідні D-826-02, D-826-03, D-826-04, D-826-05, D-826-06 та D-826-07 тепер називають себе "лицарями престолу", надісланими на допомогу "Гальтору".

Додаток 2: Як і в попередньому експерименті, агент █████████, піддослідні D-826-02, D-826-03, D-826-04, D-826-05, D-826-06 та D-826-07, а також SCP-826-02 зникли ██.██.██ о ██:██:██ (знову рівно через 72 години після виходу з SCP-826). Історія зараз розповідає, що "Гальтора" дійсно супроводжували шість "лицарів престолу", озброєних "чарівною зброєю", які надав їм добрий чарівник "Едісонград". Усі дослідники, що працювали з SCP-826-02 або SCP-826, також згадані. Рекомендується здійснювати подальший моніторинг дослідників, що працювали з предметами, вилученими з SCP-826.

Добре, серйозно: звідки воно знає моє ім'я? Я, звісно ж, не називав його жодному з агентів. І тим більше, чорт забирай, не називав піддослідним. Я знаю, у нашій роботі це вже звучить як своєрідне кліше, але я думаю, що ця річ може бути просто розумною… Доктор Едісон

Керівник дослідження: Доктор Луїс Падрона Ескопа
Піддослідний: D-826-08
Матеріал: Протокол інциденту порушення умов зберігання [якому можна було запобігти] об'єкту класу Кетер в Зоні-█, 1981 рік.
Обладнання: Один (1) відеомагнітофон, дві (2) пляшки ліків для протиінфекційної стерилізації, докладний посібник із 7 сторінок про запобігання провалу зберігання, SCP-005, одяг відповідного агента SCP та відбитки співробітника 4-го рівня (застарілі).
Результат: Тест було проведено 5 разів, тільки одного разу D-826-08 опинився у правильному часі. D-826-08 успішно зупинив порушення і був нагороджений зіркою Фонду. SCP-826-1 успішно вилучено. Якихось відмінностей від поточної шкали часу немає.