Архів об'єктів місяця

Об'єкти серпня 2020

SCP-3379 - D-11424 та Арктична М'ясна діра нескінчених див

автори: Weryllium та DarkStuff

SCP-3379 — це прямокутний портал, який знаходиться на відстані приблизно в 8 метрів під водною поверхнею в арктичному океані; розмір порталу - 10 на 15 метрів, і по периметру його оточено бетонною рамою. SCP-3379 знаходиться на відстані в 12 кілометрів на північ від острова Більшовик.

Об'єкти, які позначаються як SCP-3379-1, час від часу з'являються з SCP-3379, і спливають на поверхню. Ще не знайдено жодної закономірності у появах SCP-3379-1.

SCP-016-UA - "Шурік"

автор: Dark Escape

SCP-016-01-UA являє собою нематеріальну істоту, чию природу неможливо дослідити відомими наразі методами. Об'єкт називає себе "Шурік" та стверджує, що жилець квартири його добре знає. Активність об'єкта проявляється у наступному. За умови, що всередині SCP-016-UA з'являється будь-яка людина, в віковому діапазоні від вісімнадцяти до шістдесяти років, не залежно від статі, з трьох годин ночі об'єкт почне бити в двері. Об'єкт буде стукати в двері до того часу, поки жилець не відкриє двері, або не пригрозить викликати поліцію, хоча з кожним разом SCP-016-01-UA все рідше реагує на подібні погрози.

Об'єкти липня 2020

SCP-2815 - Дерево життя

автор: Nederbird

SCP-2815 – це загальне позначення аномальної ендогамної спільноти, до якої входить більшість населення селища ███, медьє Гевеш, Угорщина. Із 367 жителів селища (95% угорців, 5% циганів) близько 80% мають спільне генетичне походження й належать до великого роду з прізвищем "████" або "████". Генетичного відношення до сім'ї ████ не мають лише місцева циганська спільнота та декілька інших угорських сімей. Ідентичність SCP-2815 тісно пов'язана з ідеєю спільного походження. Сімейні зв'язки підсилюються завдяки тому, що члени SCP-2815 схрещуються з далекими родичами для підтримання більш близької спільності, відповідно до їхніх переконань.

SCP-038-UA - Подібні до чорних дір

автор: murzei_chaos

SCP-038-UA - це група з ██ об'єктів, які далі позначаються як SCP-038-номер-UA, розташованих зазвичай у різних місцях Землі. У неактивному стані кожний екземпляр SCP-038-UA поводиться як тіло мікроскопічних розмірів та нульової гравітаційної маси. Інерційна маса зареєстрованих екземплярів SCP-038-UA знаходиться у діапазоні від 108 до 1017 кілограм. Також встановлено, що екземпляри SCP-038-UA зазвичай мають електричний заряд величиною порядку декількох сотень тисяч елементарних. Деякі дослідники припускають існування екземплярів SCP-038-UA, які би мали магнітний заряд, але певних випадків існування таких екземплярів SCP-038-UA ще не зареєстровано.

Об'єкти червня 2020

SCP-3666 - Зірваний маскарад

автор: SpookyPizza

SCP-3666 – це алергічна запальна реакція на присутність амнестичних білків та речовин у крові вражених осіб. SCP-3666 вносить до імунних систем зміни, які не можна нейтралізувати або пом'якшити за допомогою як звичайних так і розроблених Фондом антиаллергенних процедур. На сьогодні з розвитком SCP-3666 не співвіднесено жоден ген або аллель з геному вражених осіб.

SCP-027-UA - Оливковий гай

автор: Dasgot

SCP-027-UA — це умовне позначення зарослів невідомого підвиду Оливки європейської, площею близько 2000 м2, на заході від міста Феодосія, Україна. На цій території аномальні властивості проявляють виключно оливкові дерева. Інші рослини, такі як трава чи мох, — це звичайні представники відповідних видів.

Об'єкти травня 2020

SCP-5000 – Чому?
автор: Tanhony
SCP-5000 – це нефункціональний костюм, ідентифікований в його внутрішніх схемах, як «Обладунок Абсолютної Ізоляції», розроблений Фондом SCP. Хоча, як вважається, SCP-5000 був здатний до виконання численних аномальних функцій, призначених для захисту та лікування його носія, але наразі в результаті спричинених у минулому пошкоджень він здатний функціонувати лише як базове сховище файлів. З вмістом файлів, що знаходилися у SCP-5000 на момент виявлення, можна ознайомитися в Архіві 5000-1.

SCP-074-UA - Крижаний терор
автор: murzei_chaos
SCP-074-UA схильний називати себе "Бездоганцем Морозильним пристроєм номер ████", "Товаришем Морозильником номер ████" або просто "Морозильником номер ████" , при чому номер кожного разу відрізняється. Чи пов'язано це зі спробою SCP-074-UA приховати справжню інформацію стосовно себе, остаточно невідомо.

Об'єкти квітня 2020

SCP-3457 - Обряд Соломона
автор: ChaoSera
SCP-3457 являє собою окультний ритуал Ступеню-א, який зазвичай називають "Обрядом Соломона" через можливу причетність цього царя до його створення. Коли він виконується належним чином, цей ритуал здатний спричинити Подію GR-Класу "Ворожий Деміург". Завершення обряду здійснює довільний перерозподіл тауматургічних здібностей, а також вносить фундаментальні зміни у природу тауматургії, що дозволяє користувачеві отримати повний контроль над розподілом окультних здібностей серед людського населення.

SCP-086-UA - Забагато Питань
автор: Mielsen, допомога в тексті murzei_chaos
SCP-086-UA - це гуманоїд європеоїдної раси. Об'єкт має зріст 1.3 м і вагу 28.2 кг. Об'єкт зовні нагадує дитину віком 6-8 років, і має зовнішність, подібну до мумії. Об'єкт воліє сидячий спосіб життя, але при цьому він уміє, ходити, бігати і показує непогані фізичні дані. Медична експертиза показала, що у об'єкта більшість органів були сильно пошкоджені, а легені і голосові зв'язки зовсім відсутні. Але при якихось аномальних причин, об'єкт вміє розмовляти та кричати. Крім того, хоча нові отримані поранення значно зменшують активність об'єкту та на деякий час вводять його в апатичний стан, SCP-086-UA демонструє здатність виліковувати їх протягом часу не більше 2 днів.

Об'єкти березня 2020

SCP-051 - Японська акушерська модель
автор: mari_who
SCP-051 – це 25-сантиметрова анатомічно правильна модель жінки, вирізана із слонової кістки, із типовими азіатськими рисами. Згідно з мікроскопічним аналізом, волосся на її голові є людським. У плечах, стегнах та колінах встановлено шарнірні з'єднання. Область живота ляльки прикрита повністю знімною кришечкою зі слоновою кістки, під якою знаходяться детально виготовлені ребра, органи і плід розміром 2,5 см, також виготовлений зі слонової кістки і з'єднаний з основною фігуркою за допомогою шкіряної пуповини.

SCP-023-UA - Ерогенна твань
автор: firstattempt
Під час взаємодії зі шкірою чи слизовими оболонками, згадані речовини швидко потрапляють у кров, спричиняючи сильні галюцинації і потужне збудження. Піддослідні, які контактували зі спорами SCP-023-UA-A, повідомляли про надзвичайно яскраві сексуальні фантазії, в яких фігурували містичні істоти, рослини та деякі предмети – частина із переліченого зараз відомі як SCP, зокрема [ДАНІ ВИДАЛЕНО]. Галюцинації припиняються через три дні після контакту з аномальними спорами. У разі застосування амнезіаків галюцинації припиняються раніше. Після припинення галюцинацій піддослідних можна переводити на інші об'єкти.

Об'єкти лютого 2020

SCP-1968 - Тор глобальної зворотньої причинності
автор: Requitefahrenheit
Первісні експерименти на суб'єктах виявились безрезультатними, і звичайні медичні дослідження не виявили ніяких негативних змін. Однак, коли піддослідні повертались до своїх квартир після опитування, вони, згідно зі стандартною процедурою, повідомляли, що інтер'єр їх квартири змінився. Ніяких доказів зміни не знайдено. Також суб'єкти повідомляли, що вони здивовані змінами у їх розкладу праці і тим, кому саме вони підзвітні, та те, що раніше вони працювали під керівництвом зовсім інших людей.

SCP-035-UA - Велесова скрижаль
автор: Dasgot
Коли суб'єкт вступає в фізичний контакт зі скрижалю, то починає вільно володіти праслов'янською мовою мовами які вживалися в період до IX століття. Ефект не залежить від рідної мови суб'єкта. Піддослідні, під впливом SCP-035-UA, могли вільно розмовляти, писати та читати на праслов'янській письмена, написані на мовах, що вживалися до IX століття, при цьому об'єкт не впливає на можливості суб'єкта використовувати інші мови. Після розірвання фізичного контакту, ефект зникає через сім (7) секунд.

Об'єкти січня 2020

SCP-3008 - Цілком нормальна звичайна стара "IKEA"
автор: Mortos
Інцидент 3008-1: О 00:37, ██.██.200█, людина чоловічої статі покинула SCP-3008, через 10 секунд з'явився SCP-3008-2, який переслідував особу. SCP-3008-2 наздогнав та вбив чоловіка до того, як охорона знешкодила його. Це перший інцидент, коли екземпляр SCP-3008-2 покинув SCP-3008. Проведено повний розтин тіла — дивіться Протокол аутопсії 3008-2 для отримання більш детальної інформації.

Чоловік мав при собі щоденник з логотипом "ІКЕА", у який, вочевидь, він задокументовував своє перебування в SCP-3008-1. Нижче наведено дослівний зміст блокнота.

SCP-029-UA - Бинтовані люди
автор: murzei_chaos
У разі настання події AEX029ua-R за сценарієм 2 слід перекласифікувати об'єкт як Кетер, і кожного місяця вводити в дію процедуру Proc029-EE3 у місцях концентрації SCP-029-A-UA та непідконтрольних SCP-029-B-UA.

Фонд уклав угоду з Відділом Аномальних Загроз СБУ з метою дослідження та приховування існування SCP-029-UA в межах України.

Об'єкти грудня 2019

SCP-3597 - Незграбний
автор: aismallard
Будівля була засуджена агентами в Департаменті Будинків Нью-Йорка й перебудована як Умовна Зона 597. Під час цього процесу навколо колишньої кухонної зони була побудована стандартна камера зберігання гуманоїдів. Потім заклад був придбаний компанією "Обов'язкові Умови Здоров'я дітей". Особливі умови зберігання були формалізовані, і д-р Арчибальд оголосив про початок зберігання SCP-3597.

Після цього всі співробітники, що не перебували у камері зберігання, були оброблені амнезіаками й переведені на різні проєкти. Охоронці, які не знали про SCP-3597, за винятком умов зберігання, були розміщені в Умовній Зоні 597. Поки що провалів зберігання не було.

SCP-003-UA - Тістечко чи піца
автор: murzei_chaos
SCP-003-UA - це кругле тістечко кругла піца діаметром приблизно 40 сантиметрів та товщиною 5-6 сантиметрів 1-1,5 сантиметри в залежності від поточного стану. SCP-003-UA повністю придатний до їжі. Дослідження фрагментів SCP-003-UA показало, що вони складаються більш ніж на 99% з органічних поживних продуктів з невеликою домішкою нешкідливих мінеральних речовин.

Об'єкти вересня 2019

SCP-131 - Зінички
автор: Lt Masipag
Схоже, що суб'єкти мають інтелект звичайних домашніх котів та неймовірно допитливі. Більшість часу вони просто пересуваються по установі, спостерігають за персоналом і піддивляються за іншими безпечними SCP-об'єктами. Здається, вони можуть розмовляти один з одним за допомогою високого лепетання, яке неможливо перекласти.

SCP-096-UA - Помста з майбутнього
автор: Mortimal, переписав murzei_chaos
2 серпня 1996 року о 14:23 згідно GMT+2 громадянка Бобр████, яка виявилась SCP-096-K-UA, увійшла в коридор біля залу суду, дивлячись на свій зап'ясток і тримаючи у руці пістолет. Вона повністю проігнорувала всі попередження від співробітників Фонду, що чергували на місці. Різко підняла руку з пістолетом, в наслідок чого отримала 4 кульових поранення в тулуб від співробітників Фонду, проте встигла натиснути на спусковий гачок, після чого пролунав постріл. Проте слідів кулі на місці виявлено не було.

Об'єкти червня 2019

SCP-4999 - Той, хто спостерігає за тобою
автор: CadaverCommander
SCP-4999 проявляє себе тільки в присутності людини, яка знаходиться на самоті, та лише один раз. В усіх зареєстрованих випадках SCP-4999 з'являвся перед суб'єктами, які були вражені невиліковною хворобою, були смертельно поранені, або вмирали за іншою причиною, при чому SCP-4999 з'являвся поблизу та в межах зору суб'єкта не раніше ніж за 20 хвилин до загибелі.

SCP-019-UA - Апарат для копіювання особистості
автор: murzei_chaos
Кабелі SCP-019-UA легко прикріплюються до тіла людини за допомогою липучок. Аномальний ефект об'єкта полягає у наступному. Якщо прикріпити кабелі з правого боку до одного (далі - "похідного") суб'єкту, а кабелі з лівого боку до іншого (далі - "приймач") суб'єкта, і натиснути кнопку на SCP-019-UA, то відбудеться копіювання першого суб'єкта на другого, причому суб'єкт-приймач отримає як тілесні риси похідного, так і всі його спогади, вміння та риси особистості.

Об'єкти травня 2019

SCP-2006 - Занадто страшний
автор: weizhong
Я хочу нагадати вам, що Кетер лишається Кетером, наскільки б безпечним він не здавався. Ні, SCP-2006 – це не знавіснілий напівбог і не супер-ящірка з регенерацією. Проте воно має такий же рівень небезпеки, як і будь-який інший Кетер, якого зберігає Фонд.

SCP-017-UA - Рукавички з додатковими пальцями
автор: murzei_chaos
Іншою примітною рисою кожного екземпляру SCP-017-UA є те, що вони мають додаткові пальці. Якщо будь-який суб'єкт одягне екземпляр SCP-017-UA на руку, він зможе користуватись усіма шістьма, сімома або восьма пальцями. Також будь-який суб'єкт може вільно вдягнути правий екземпляр SCP-017-UA на ліву руку або навпаки – лівий на праву. У такому разі він зможе використовувати цю руку як другу праву (або ліву).

Об'єкти квітня 2019

SCP-4015 - Хранителі
автор: higans
SCP-4015, здебільшого, бракувало урбанізації, характерної для інших політичних утворень Бронзової доби. Однак, незважаючи на низьку щільність населення, це суспільство було дуже об'єднаним і організованим. У SCP-4015 була поширена грамотність та знання з математики, фізики, хімії та медицини, що значно випереджали сучасні їй суспільства. Крім того, переклади вцілілих документів дозволяють припустити, що протягом всієї історії SCP-4015 нею керувала єдина й незмінна правляча рада.

SCP-097-UA - Фантомний вчитель
автор: murzei_chaos
Після матеріалізації та входу SCP-097-UA привітається з присутніми, представиться як Велізарій ████████ ███████. При чому у випадку розвитку події AEX-097ua за сценарієм 1 він скаже, що попередній викладач захворів або не може бути присутній з іншої причини, і що він призначений на заміну. Після чого він почне заняття. SCP-097-UA може з'явитись на будь-якому занятті, однак слід відмітити, що викладання їм предмету буде мати одну або декілька ненормальних особливостей.

Об'єкти березня 2019

SCP-2317 - Двері до іншого світу
автор: DrClef
Згідно з наявної інформації, остаточне порушення умов зберігання буде мати місце у певний момент протягом наступного століття після написання цієї статті: середній час до настання цієї події оцінюється у тридцять років. Всі спроби замінити або відновити ланцюги зазнали невдачі. Всі спроби знову відкрити метод створення цих ланцюгів виявились безрезультатними. В даний час проводяться дослідження з метою знайти новий метод стримування, але імовірність того, що він зможе заважити Пожирачу увійти до нашого Всесвіту, невелика. До того ж, оригінальний матеріал, який було використано для створення ланцюгів, (а саме, кістки і сухожилля іншого Пожирача) недоступний.

SCP-004-UA - Дзеркало двійника
автор: Psychic Plague
Клони 004-d-UA мають транспозитовані внутрішні органи та складаються з транспозитованих органічних молекул; За межами цієї відмінності вони цілком подібні до оригіналів як генетично, так і зовні; так, наприклад, якщо на момент клонування похідний суб'єкт або істота мають якійсь травми або хвороби, то ці саме травми і хвороби буде мати і клон. Слід відмітити, через транспозитовані молекули, з яких складаються клони 004-d-UA, вони не можуть споживати звичайну їжу.

Об'єкти лютого 2019

SCP-1839 - Способи репродукції кісткових риб
автор: Salman Corbette
SCP-1839 показав себе, як надзвичайно незручний об'єкт для дослідників Фонду, особливо враховуючи вірулентність його меметичної природи, яка виражається, наприклад, у тому, що ви риба. Кілька відомих дослідників розвели суперечку щодо того, що ефект SCP-1839 не меметичний, а представляє собою цілком іншу форму передачі інформації, яка діє на будь-кого, хто спостерігає текст, або інтерпретації тексту SCP-1839 ззовні. Крім того, наявність у вас плавників замість рук може викликати певні труднощі.

SCP-075-UA - Життя та смерть за гроші
автор: murzei_chaos
Чому саме я виділив свої зусилля для критики думки, нібито сімдесят п'ятий - наш співробітник і об'єкт - поганий, і тому йому не можна довіряти. Зовсім не тому, що я вважаю, що йому можна довіряти. А тому, що вважаю, що це відволікає увагу від того, що мене насправді бентежить. Він не поганий, він добрий. Занадто добрий… Якщо б Фонд був якимось фантастичним інтернет-проектом у жанрі грімдарк, а я був би його учасником, то я би сказав, що сімдесят п'ятий не вписується в сеттінг.

Об'єкти січня 2019

SCP-3003 - Кінець історії
автор: Scantron
Дорослі працюють в середньому по десять годин на день, а весь інший час витрачають на підтримку життєдіяльності (відпочинок, харчування, тренування та інше), отримання освіти в різноманітних галузях, та різні розваги. Ці розваги пов'язані більшою частиною зі спостеріганням за SCP-3003-1; найбільш розповсюджені форми включають в себе торкання пухлин, які породжують їх паразити (як на власному тілі, так і на чужому), прослуховування аудіозаписів роїв SCP-3003-1, надягання одягу, що покриває все тіло й імітує текстуру, схожу на SCP-3003-1, та відвідування місць проживання SCP-3003-1.

SCP-012-UA - Бібліотека
автор: Nocs
Після компіляції та запуску програми, у якій створюється екземпляр RLobject, екземпляр (далі – SCP-012-1-UA) з'являється у реальному світі на 255 секунд за 1 метр від центральної точки монітора комп'ютера, на якому виконується програма. SCP-012-1-UA має усі властивості, задані у програмі. Протягом 255 секунд SCP-012-1-UA знаходиться у повітрі, після чого зникає.

Об'єкти грудня 2018:

SCP-2602, який колись був бібліотекою
автор: Scantron
Коли хтось повідомляє будь-яку інформацію стосовно SCP-2602, він змушений буде згадати той факт, що SCP-2602 колись був бібліотекою. Точна форма та характер цих посилань відрізняються в залежності від автору та контексту, але вони завжди однозначно повідомляють цю інформацію. Згадки цього факту у текстах, які стосуються SCP-2602, можуть бути вилучені в обмеженій формі тими суб'єктами, які небагато знають про SCP-2602, окрім того, що він колись був бібліотекою. Обмежений примус, який потребує залишити ці згадки, заважає спробам розробити автоматичні засоби видалення цих згадок.

SCP-040-UA - Блошині собаки
автор: murzei_chaos
SCP-040-UA – це феномен, який вражає тварин виду свійський собака (Canis familiaris) та паразитуючих на них комах виду блоха собача (Ctenocephalides canis); вражені особини цих видів далі позначаються як SCP-040-1-UA та SCP-040-2-UA відповідно. Феномен SCP-040-UA полягає у тому, що на особинах SCP-040-2-UA, які мешкають на особинах SCP-040-1-UA, заводяться аномальні істоти SCP-040-3-UA.

Об'єкти листопада 2018:

SCP-3082 - Хлопці та дівчата, загублені у Небувалії
автор: rioludoodle

Мешканцями кишенькового виміру є 74 дитини американського походження, віком від 4 до 12 років. 73 з них на даний час мешкають в селищі будинків на деревах, яке далі позначене як SCP-3082-1-ϴ, та яке розташовано в районі найвищих гілок SCP-3082. Кожний суб'єкт стверджує, що він раптово з'явився на вході до SCP-3082 після того, як втік від жорстокого поводження вдома. Ні діти, ні їх майно не демонструють ознак старіння або руйнування. Дослідження допомогли упізнати в цих дітях суб'єктів, які згадуються у звітах про зниклих без вісті з 1996-го року до цього часу.

SCP-079-UA - Нуль сторін
автор: murzei_chaos

SCP-079-1-UA - це аномальний ефект, який виникає у суб'єкта, який прочитає не менш ніж 80% SCP-079-UA; суб'єкт, який попадає під вплив SCP-079-1-UA, далі позначається як SCP-079-2-UA. Під впливом ефекту SCP-079-1-UA суб'єкт SCP-079-2-UA стає одержимий ідеєю складання поверхні, яка має нуль (0) сторін, та далі позначається як SCP-079-0-UA. Деякі суб'єкти SCP-079-2-UA розповідають, що "смутно уявляють, як повинна виглядати та як можна зробити SCP-079-0-UA".