Архів об'єктів місяця

Об'єкти вересня 2019

SCP-131 - Зінички
автор: Lt Masipag
Схоже, що суб'єкти мають інтелект звичайних домашніх котів та неймовірно допитливі. Більшість часу вони просто пересуваються по установі, спостерігають за персоналом і піддивляються за іншими безпечними SCP-об'єктами. Здається, вони можуть розмовляти один з одним за допомогою високого лепетання, яке неможливо перекласти.

SCP-096-UA - Помста з майбутнього
автор: Mortimal, переписав murzei_chaos
2 серпня 1996 року о 14:23 згідно GMT+2 громадянка Бобр████, яка виявилась SCP-096-K-UA, увійшла в коридор біля залу суду, дивлячись на свій зап'ясток і тримаючи у руці пістолет. Вона повністю проігнорувала всі попередження від співробітників Фонду, що чергували на місці. Різко підняла руку з пістолетом, в наслідок чого отримала 4 кульових поранення в тулуб від співробітників Фонду, проте встигла натиснути на спусковий гачок, після чого пролунав постріл. Проте слідів кулі на місці виявлено не було.

Об'єкти червня 2019

SCP-4999 - Той, хто спостерігає за тобою
автор: CadaverCommander
SCP-4999 проявляє себе тільки в присутності людини, яка знаходиться на самоті, та лише один раз. В усіх зареєстрованих випадках SCP-4999 з'являвся перед суб'єктами, які були вражені невиліковною хворобою, були смертельно поранені, або вмирали за іншою причиною, при чому SCP-4999 з'являвся поблизу та в межах зору суб'єкта не раніше ніж за 20 хвилин до загибелі.

SCP-019-UA - Апарат для копіювання особистості
автор: murzei_chaos
Кабелі SCP-019-UA легко прикріплюються до тіла людини за допомогою липучок. Аномальний ефект об'єкта полягає у наступному. Якщо прикріпити кабелі з правого боку до одного (далі - "похідного") суб'єкту, а кабелі з лівого боку до іншого (далі - "приймач") суб'єкта, і натиснути кнопку на SCP-019-UA, то відбудеться копіювання першого суб'єкта на другого, причому суб'єкт-приймач отримає як тілесні риси похідного, так і всі його спогади, вміння та риси особистості.

Об'єкти травня 2019

SCP-2006 - Занадто страшний
автор: weizhong
Я хочу нагадати вам, що Кетер лишається Кетером, наскільки б безпечним він не здавався. Ні, SCP-2006 – це не знавіснілий напівбог і не супер-ящірка з регенерацією. Проте воно має такий же рівень небезпеки, як і будь-який інший Кетер, якого зберігає Фонд.

SCP-017-UA - Рукавички з додатковими пальцями
автор: murzei_chaos
Іншою примітною рисою кожного екземпляру SCP-017-UA є те, що вони мають додаткові пальці. Якщо будь-який суб'єкт одягне екземпляр SCP-017-UA на руку, він зможе користуватись усіма шістьма, сімома або восьма пальцями. Також будь-який суб'єкт може вільно вдягнути правий екземпляр SCP-017-UA на ліву руку або навпаки – лівий на праву. У такому разі він зможе використовувати цю руку як другу праву (або ліву).

Об'єкти квітня 2019

SCP-4015 - Хранителі
автор: higans
SCP-4015, здебільшого, бракувало урбанізації, характерної для інших політичних утворень Бронзової доби. Однак, незважаючи на низьку щільність населення, це суспільство було дуже об'єднаним і організованим. У SCP-4015 була поширена грамотність та знання з математики, фізики, хімії та медицини, що значно випереджали сучасні їй суспільства. Крім того, переклади вцілілих документів дозволяють припустити, що протягом всієї історії SCP-4015 нею керувала єдина й незмінна правляча рада.

SCP-097-UA - Фантомний вчитель
автор: murzei_chaos
Після матеріалізації та входу SCP-097-UA привітається з присутніми, представиться як Велізарій ████████ ███████. При чому у випадку розвитку події AEX-097ua за сценарієм 1 він скаже, що попередній викладач захворів або не може бути присутній з іншої причини, і що він призначений на заміну. Після чого він почне заняття. SCP-097-UA може з'явитись на будь-якому занятті, однак слід відмітити, що викладання їм предмету буде мати одну або декілька ненормальних особливостей.

Об'єкти березня 2019

SCP-2317 - Двері до іншого світу
автор: DrClef
Згідно з наявної інформації, остаточне порушення умов зберігання буде мати місце у певний момент протягом наступного століття після написання цієї статті: середній час до настання цієї події оцінюється у тридцять років. Всі спроби замінити або відновити ланцюги зазнали невдачі. Всі спроби знову відкрити метод створення цих ланцюгів виявились безрезультатними. В даний час проводяться дослідження з метою знайти новий метод стримування, але імовірність того, що він зможе заважити Пожирачу увійти до нашого Всесвіту, невелика. До того ж, оригінальний матеріал, який було використано для створення ланцюгів, (а саме, кістки і сухожилля іншого Пожирача) недоступний.

SCP-004-UA - Дзеркало двійника
автор: Psychic Plague
Клони 004-d-UA мають транспозитовані внутрішні органи та складаються з транспозитованих органічних молекул; За межами цієї відмінності вони цілком подібні до оригіналів як генетично, так і зовні; так, наприклад, якщо на момент клонування похідний суб'єкт або істота мають якійсь травми або хвороби, то ці саме травми і хвороби буде мати і клон. Слід відмітити, через транспозитовані молекули, з яких складаються клони 004-d-UA, вони не можуть споживати звичайну їжу.

Об'єкти лютого 2019

SCP-1839 - Способи репродукції кісткових риб
автор: Salman Corbette
SCP-1839 показав себе, як надзвичайно незручний об'єкт для дослідників Фонду, особливо враховуючи вірулентність його меметичної природи, яка виражається, наприклад, у тому, що ви риба. Кілька відомих дослідників розвели суперечку щодо того, що ефект SCP-1839 не меметичний, а представляє собою цілком іншу форму передачі інформації, яка діє на будь-кого, хто спостерігає текст, або інтерпретації тексту SCP-1839 ззовні. Крім того, наявність у вас плавників замість рук може викликати певні труднощі.

SCP-075-UA - Життя та смерть за гроші
автор: murzei_chaos
Чому саме я виділив свої зусилля для критики думки, нібито сімдесят п'ятий - наш співробітник і об'єкт - поганий, і тому йому не можна довіряти. Зовсім не тому, що я вважаю, що йому можна довіряти. А тому, що вважаю, що це відволікає увагу від того, що мене насправді бентежить. Він не поганий, він добрий. Занадто добрий… Якщо б Фонд був якимось фантастичним інтернет-проектом у жанрі грімдарк, а я був би його учасником, то я би сказав, що сімдесят п'ятий не вписується в сеттінг.

Об'єкти січня 2019

SCP-3003 - Кінець історії
автор: Scantron
Дорослі працюють в середньому по десять годин на день, а весь інший час витрачають на підтримку життєдіяльності (відпочинок, харчування, тренування та інше), отримання освіти в різноманітних галузях, та різні розваги. Ці розваги пов'язані більшою частиною зі спостеріганням за SCP-3003-1; найбільш розповсюджені форми включають в себе торкання пухлин, які породжують їх паразити (як на власному тілі, так і на чужому), прослуховування аудіозаписів роїв SCP-3003-1, надягання одягу, що покриває все тіло й імітує текстуру, схожу на SCP-3003-1, та відвідування місць проживання SCP-3003-1.

SCP-012-UA - Бібліотека
автор: Nocs
Після компіляції та запуску програми, у якій створюється екземпляр RLobject, екземпляр (далі – SCP-012-1-UA) з'являється у реальному світі на 255 секунд за 1 метр від центральної точки монітора комп'ютера, на якому виконується програма. SCP-012-1-UA має усі властивості, задані у програмі. Протягом 255 секунд SCP-012-1-UA знаходиться у повітрі, після чого зникає.

Об'єкти грудня 2018:

SCP-2602, який колись був бібліотекою
автор: Scantron
Коли хтось повідомляє будь-яку інформацію стосовно SCP-2602, він змушений буде згадати той факт, що SCP-2602 колись був бібліотекою. Точна форма та характер цих посилань відрізняються в залежності від автору та контексту, але вони завжди однозначно повідомляють цю інформацію. Згадки цього факту у текстах, які стосуються SCP-2602, можуть бути вилучені в обмеженій формі тими суб'єктами, які небагато знають про SCP-2602, окрім того, що він колись був бібліотекою. Обмежений примус, який потребує залишити ці згадки, заважає спробам розробити автоматичні засоби видалення цих згадок.

SCP-040-UA - Блошині собаки
автор: murzei_chaos
SCP-040-UA – це феномен, який вражає тварин виду свійський собака (Canis familiaris) та паразитуючих на них комах виду блоха собача (Ctenocephalides canis); вражені особини цих видів далі позначаються як SCP-040-1-UA та SCP-040-2-UA відповідно. Феномен SCP-040-UA полягає у тому, що на особинах SCP-040-2-UA, які мешкають на особинах SCP-040-1-UA, заводяться аномальні істоти SCP-040-3-UA.

Об'єкти листопада 2018:

SCP-3082 - Хлопці та дівчата, загублені у Небувалії
автор: rioludoodle

Мешканцями кишенькового виміру є 74 дитини американського походження, віком від 4 до 12 років. 73 з них на даний час мешкають в селищі будинків на деревах, яке далі позначене як SCP-3082-1-ϴ, та яке розташовано в районі найвищих гілок SCP-3082. Кожний суб'єкт стверджує, що він раптово з'явився на вході до SCP-3082 після того, як втік від жорстокого поводження вдома. Ні діти, ні їх майно не демонструють ознак старіння або руйнування. Дослідження допомогли упізнати в цих дітях суб'єктів, які згадуються у звітах про зниклих без вісті з 1996-го року до цього часу.

SCP-079-UA - Нуль сторін
автор: murzei_chaos

SCP-079-1-UA - це аномальний ефект, який виникає у суб'єкта, який прочитає не менш ніж 80% SCP-079-UA; суб'єкт, який попадає під вплив SCP-079-1-UA, далі позначається як SCP-079-2-UA. Під впливом ефекту SCP-079-1-UA суб'єкт SCP-079-2-UA стає одержимий ідеєю складання поверхні, яка має нуль (0) сторін, та далі позначається як SCP-079-0-UA. Деякі суб'єкти SCP-079-2-UA розповідають, що "смутно уявляють, як повинна виглядати та як можна зробити SCP-079-0-UA".