Архів об'єктів місяця

Об'єкти грудня 2018:

SCP-2602, який колись був бібліотекою
автор: Scantron
Коли хтось повідомляє будь-яку інформацію стосовно SCP-2602, він змушений буде згадати той факт, що SCP-2602 колись був бібліотекою. Точна форма та характер цих посилань відрізняються в залежності від автору та контексту, але вони завжди однозначно повідомляють цю інформацію. Згадки цього факту у текстах, які стосуються SCP-2602, можуть бути вилучені в обмеженій формі тими суб'єктами, які небагато знають про SCP-2602, окрім того, що він колись був бібліотекою. Обмежений примус, який потребує залишити ці згадки, заважає спробам розробити автоматичні засоби видалення цих згадок.

SCP-040-UA - Блошині собаки
автор: murzei_chaos
SCP-040-UA – це феномен, який вражає тварин виду свійський собака (Canis familiaris) та паразитуючих на них комах виду блоха собача (Ctenocephalides canis); вражені особини цих видів далі позначаються як SCP-040-1-UA та SCP-040-2-UA відповідно. Феномен SCP-040-UA полягає у тому, що на особинах SCP-040-2-UA, які мешкають на особинах SCP-040-1-UA, заводяться аномальні істоти SCP-040-3-UA.

Об'єкти листопада 2018:

SCP-3082 - Хлопці та дівчата, загублені у Небувалії
автор: rioludoodle

Мешканцями кишенькового виміру є 74 дитини американського походження, віком від 4 до 12 років. 73 з них на даний час мешкають в селищі будинків на деревах, яке далі позначене як SCP-3082-1-ϴ, та яке розташовано в районі найвищих гілок SCP-3082. Кожний суб'єкт стверджує, що він раптово з'явився на вході до SCP-3082 після того, як втік від жорстокого поводження вдома. Ні діти, ні їх майно не демонструють ознак старіння або руйнування. Дослідження допомогли упізнати в цих дітях суб'єктів, які згадуються у звітах про зниклих без вісті з 1996-го року до цього часу.

SCP-079-UA - Нуль сторін
автор: murzei_chaos

SCP-079-1-UA - це аномальний ефект, який виникає у суб'єкта, який прочитає не менш ніж 80% SCP-079-UA; суб'єкт, який попадає під вплив SCP-079-1-UA, далі позначається як SCP-079-2-UA. Під впливом ефекту SCP-079-1-UA суб'єкт SCP-079-2-UA стає одержимий ідеєю складання поверхні, яка має нуль (0) сторін, та далі позначається як SCP-079-0-UA. Деякі суб'єкти SCP-079-2-UA розповідають, що "смутно уявляють, як повинна виглядати та як можна зробити SCP-079-0-UA".