Архів об'єктів місяця

Об'єкти лютого 2019

SCP-1839 - Способи репродукції кісткових риб
автор: Salman Corbette
SCP-1839 показав себе, як надзвичайно незручний об'єкт для дослідників Фонду, особливо враховуючи вірулентність його меметичної природи, яка виражається, наприклад, у тому, що ви риба. Кілька відомих дослідників розвели суперечку щодо того, що ефект SCP-1839 не меметичний, а представляє собою цілком іншу форму передачі інформації, яка діє на будь-кого, хто спостерігає текст, або інтерпретації тексту SCP-1839 ззовні. Крім того, наявність у вас плавників замість рук може викликати певні труднощі.

SCP-075-UA - Життя та смерть за гроші
автор: murzei_chaos
Чому саме я виділив свої зусилля для критики думки, нібито сімдесят п'ятий - наш співробітник і об'єкт - поганий, і тому йому не можна довіряти. Зовсім не тому, що я вважаю, що йому можна довіряти. А тому, що вважаю, що це відволікає увагу від того, що мене насправді бентежить. Він не поганий, він добрий. Занадто добрий… Якщо б Фонд був якимось фантастичним інтернет-проектом у жанрі грімдарк, а я був би його учасником, то я би сказав, що сімдесят п'ятий не вписується в сеттінг.

Об'єкти січня 2019

SCP-3003 - Кінець історії
автор: Scantron
Дорослі працюють в середньому по десять годин на день, а весь інший час витрачають на підтримку життєдіяльності (відпочинок, харчування, тренування та інше), отримання освіти в різноманітних галузях, та різні розваги. Ці розваги пов'язані більшою частиною зі спостеріганням за SCP-3003-1; найбільш розповсюджені форми включають в себе торкання пухлин, які породжують їх паразити (як на власному тілі, так і на чужому), прослуховування аудіозаписів роїв SCP-3003-1, надягання одягу, що покриває все тіло й імітує текстуру, схожу на SCP-3003-1, та відвідування місць проживання SCP-3003-1.

SCP-012-UA - Бібліотека
автор: Nocs
Після компіляції та запуску програми, у якій створюється екземпляр RLobject, екземпляр (далі – SCP-012-1-UA) з'являється у реальному світі на 255 секунд за 1 метр від центральної точки монітора комп'ютера, на якому виконується програма. SCP-012-1-UA має усі властивості, задані у програмі. Протягом 255 секунд SCP-012-1-UA знаходиться у повітрі, після чого зникає.

Об'єкти грудня 2018:

SCP-2602, який колись був бібліотекою
автор: Scantron
Коли хтось повідомляє будь-яку інформацію стосовно SCP-2602, він змушений буде згадати той факт, що SCP-2602 колись був бібліотекою. Точна форма та характер цих посилань відрізняються в залежності від автору та контексту, але вони завжди однозначно повідомляють цю інформацію. Згадки цього факту у текстах, які стосуються SCP-2602, можуть бути вилучені в обмеженій формі тими суб'єктами, які небагато знають про SCP-2602, окрім того, що він колись був бібліотекою. Обмежений примус, який потребує залишити ці згадки, заважає спробам розробити автоматичні засоби видалення цих згадок.

SCP-040-UA - Блошині собаки
автор: murzei_chaos
SCP-040-UA – це феномен, який вражає тварин виду свійський собака (Canis familiaris) та паразитуючих на них комах виду блоха собача (Ctenocephalides canis); вражені особини цих видів далі позначаються як SCP-040-1-UA та SCP-040-2-UA відповідно. Феномен SCP-040-UA полягає у тому, що на особинах SCP-040-2-UA, які мешкають на особинах SCP-040-1-UA, заводяться аномальні істоти SCP-040-3-UA.

Об'єкти листопада 2018:

SCP-3082 - Хлопці та дівчата, загублені у Небувалії
автор: rioludoodle

Мешканцями кишенькового виміру є 74 дитини американського походження, віком від 4 до 12 років. 73 з них на даний час мешкають в селищі будинків на деревах, яке далі позначене як SCP-3082-1-ϴ, та яке розташовано в районі найвищих гілок SCP-3082. Кожний суб'єкт стверджує, що він раптово з'явився на вході до SCP-3082 після того, як втік від жорстокого поводження вдома. Ні діти, ні їх майно не демонструють ознак старіння або руйнування. Дослідження допомогли упізнати в цих дітях суб'єктів, які згадуються у звітах про зниклих без вісті з 1996-го року до цього часу.

SCP-079-UA - Нуль сторін
автор: murzei_chaos

SCP-079-1-UA - це аномальний ефект, який виникає у суб'єкта, який прочитає не менш ніж 80% SCP-079-UA; суб'єкт, який попадає під вплив SCP-079-1-UA, далі позначається як SCP-079-2-UA. Під впливом ефекту SCP-079-1-UA суб'єкт SCP-079-2-UA стає одержимий ідеєю складання поверхні, яка має нуль (0) сторін, та далі позначається як SCP-079-0-UA. Деякі суб'єкти SCP-079-2-UA розповідають, що "смутно уявляють, як повинна виглядати та як можна зробити SCP-079-0-UA".