Мобільні опергрупи Французької філії
рейтинг: +3+x

МОГ Дельта-3 ("Дракони"; "Les Dragons")

delta-3.png

Опис: Головний збройний підрозділ служби розвідки, який складається з працівників, що пройшли елітну військову або напіввійськову підготовку. Місії цієї групи полягають, головним чином, у нагляді та розвідці в польових умовах. У випадку загрози з боку щойно відкритого об'єкта SCP часто саме ця група займається його нейтралізацією, незалежно від того, знадобиться для цього зброя, чи ні. Псевдонім групи походить від частого застосування ними вертольотів під час місій, а на її емблемі зображено драконячі крила. Керівництво групи звітує безпосередньо керівництву служби розвідки.

Задіяна у зберіганні об'єктів:

Звіти про операції:

МОГ Мю-12 ("Нишпорки"; "Les Farfouilleurs")

mu-12.png

Опис: Маленька команда із 12 фахівців з інфільтрації та різних сфер, корисних при проведенні дослідження, таких як криміналістика або балістика. Цю групу, як правило, направляють до місць виникнення аномальних подій для визначення їх причини. Мю-12 завжди виділялася своїм умінням повністю видаляти всі сліди своєї роботи.

Задіяна у зберіганні об'єктів:

Звіти про операції:

  • [ДАНІ ВИДАЛЕНО]

МОГ Дельта-4 ("Safari Time!")

delta-4.png

Опис: Група, що спеціалізується на відстеженні, захопленні та нейтралізації SCP-об'єктів, які є хижаками. Більшість членів цього підрозділу є колишніми солдатами, що пройшли глибоку підготовку з вивчення поведінки тварин та використання різних систем локалізації.

Задіяна у зберіганні об'єктів:

Звіти про операції:

  • [ДАНІ ВИДАЛЕНО]

МОГ Дельта-0 ("Люди в Чорному"; "Les Hommes en Noir")

delta-0.png

Опис: Дуже велика та високоорганізована структура, агенти якої діють під прикриттям і займаються вилученням всіх компрометуючих елементів, доказів та підтверджень існування об'єктів SCP у випадку, якщо заходи з дезінформації зазнали невдачі. В даний час це одна з небагатьох МОГ, що мають право застосовувати Протокол "Нудьга".

Задіяна у зберіганні об'єктів:

Звіти про операції:

  • [ДАНІ ВИДАЛЕНО]

МОГ Гамма-18 ("999 Проблем"; "999 Problems")

gamma-18.png

Опис: Склад і функції цієї групи невідомі, однак її назва з'являється у деяких файлах бази даних Фонду. Схоже, що це експериментальна концепція МОГ, яка ніколи не використовувалася.

Задіяна у зберіганні об'єктів:

  • [ДАНІ ВИДАЛЕНО]

Звіти про операції:

  • [ДАНІ ВИДАЛЕНО]

МОГ Сигма-11 ("Космічні Чудики"; "Les Zinzins de l'Espace")

sigma-11.png

Опис: Група, відповідальна за транспортування обладнання, припасів та персоналу до орбітальної Зони-Айн, а також за охорону цього закладу. Вона складається з колишніх солдатів, спеціально підготовлених до роботи у позапланетних умовах.

Задіяна у зберіганні об'єктів:

  • [ДАНІ ВИДАЛЕНО]

Звіти про операції:

  • [ДАНІ ВИДАЛЕНО]

МОГ Омега-5 ("Ювеліри"; "Les Joaillers")

omega-5.png

Опис: Мобільна оперативна група Омега-5 спеціалізується на протидії терористичній групі "САПФІР". Її агенти спеціально навчаються психології, теології та переговорам у небезпечних ситуаціях. Вони мають різну релігійну приналежність та психологічно перевірені на предмет ризику розвитку синдрома Фільбусона.

Задіяна у зберіганні об'єктів:

Звіти про операції: