Групи особливого інтересу французької філії
rating: +2+x

Французька філія Фонду також зіткнулася з конкурентними Групами Особливого Інтересу, діяльність яких в основному (але не цілком) зосереджена у франкомовних регіонах земної кулі. Для того, щоб надати кожному досліднику доступ до всієї наявної інформації щодо зазначених груп, ця сторінка буде постійно оновлюватися з набуттям Фондом нових даних.

Орден Світла

ordre.png

Орден Світла, безсумнівно, є найстарішою ГОІ, відомою Фонду. Заснований у 1224 році, він є прямим нащадком лицарів-тамплієрів, створених Юго де Пайенсом у XII столітті, він має за мету збереження об'єктів та/або суб'єктів, які демонструють аномальні властивості, або використання їх у військових цілях. Існування цього відгалуження приховувалося членами ордену до його падіння в 1305 році, на сьогоднішній день, за незрозумілих обставин.

Коли Папа розпустив цілий орден, вцілілі тамплієри, що входили до цього відгалуження, зібралися, щоб відродити Орден Світла і призначити своїх наступників. Незважаючи на численні здогадки щодо них, ця організація зуміла приховати від світу свої дії і існує до сьогодні. На даний момент штаб-квартира Ордена, як вважають, знаходиться у Франції, постійно обмінюючись інформацією з невідомою кількістю контактів на Сході, використовуючи посередницькі дії "обслуговуючого персоналу". Орден отримує колосальні доходи за рахунок видобутку цінних ресурсів, таких як нафта та дорогоцінні камені, а його приховані агенти проникли на будь-який рівень суспільства, і кожен з них тілом і душею вірний цій організації.

Ця організація має серед своїх членів, особливо у найвищому командувані, осіб, які самі можуть бути об'єктами SCP. Захопити їх таких осіб з метою оцінки тяжкості загрози, що вони становлять, вважається Пріоритетом Альфа.

Орден Світла ніколи не проявляв намірів ні співпрацювати з Фондом, ні ворогувати з ним, хоча якщо це не виключає можливих конфліктів інтересів. Про усіх, хто вважається членом зазначеної групи, слід доповідати Раді O5. За цими особами має вестися ретельне спостереження МОГ Омега-1 "Дух святості".

З об'єктами SCP, що знаходяться та/або використовуються цією Групою Особливого Інтересу, слід поводитись із максимальною обережністю.

Спілка Атеїстів Протистояння Фанатикам Ірраціональних Релігій (САПФІР)

Miniature.png

Спілка Атеїстів Протистояння Фанатикам Ірраціональних Релігій1 є екстремістською атеїстичною групою, яка в основному діє в Європі. Її прихильники, здебільшого, є членами наукової спільноти, що належать до міжнародної мережі, структуру якої складно дослідити. На думку цих людей, об'єкти SCP (які вони називають "Сингулярностями"), є загрозою науковому світогляду та раціоналізму, тим самим заохочуючи забобони та релігійне свавілля. Їхня політика коливається між систематичним знищенням об'єктів SCP та їх використанням у якості зброї для вчинення антирелегійних терористичних актів – глобальних або більш спрямованих на певні цілі.

Атаки САПФІРу спрямовані в основному на великі маси цивільних осіб, без жодних спроб дискреції; через це Фонд змушений після кожного нападу застосовувати вдаватися до крайніх протоколів прикриття. "Ювеліри" З метою відстеження, запобігання або, у разі невдачі, маскування їх атак була створена мобільна оперативна Омега-5.

САПФІР знаходиться в постійному конфлікті з всіма формами культизму, нормальними або паранормальними. Деякі дослідники Фонду, що мають численні контакти в науковому світі, виявилися агентами цієї групи. Навіть якщо САПФІР у цілому поважає Фонд та його цілі, ця група не згодна з політикою Фонда щодо збереження об'єктів SCP, і деяких з її шпигунів було затримано після спроби знищити або викрасти для власних інтересів різні об'єкти SCP.

Про кожного виявленого агента САПФІРу слід повідомити керівництво, після чого – заарештувати і допитати щодо внутрішньої діяльності Спілки та її майбутніх атак.

Джентльмени-Гуманісти

gents.jpg

Джентльмени-Гуманісти, зазвичай просто "Джентльмени" – гуманістична організація, яку заснували у другій половині XVIII століття Жан-Батист Раван де Курвіль і барон Гольбах. Метою цієї організації завжди було поліпшення буття людини за допомогою аномалій та досягнення ідеалу "Досконалої Людини". Джентльмени сприймають аномалії як природне явище, до якого людина повинна пристосовуватися, замість того, щоб піддаватися йому, і сформувати рух "Нового Просвітництва". В даний час Джентльмени-Гуманісти діють у Західній Європі, переважно у Франції.

Джентльмени рішуче виступають проти знищення об'єктів SCP і утримання на зберіганні малонебезпечних аномалій, а також боряться за "базові" права" аномальних осіб. Діяльність Джентльменів в основному стосується досліджень і створення аномалій, здатних поліпшити стан людини. Для ефективної боротьби з такими аномаліями та затримання їх творців створена мобільна оперативна група Тау-3 "Королівський полк" ("Regiment du Roy").

Джентльмени залишаються у тіні на міжнародній арені аномального (хоча здаються дуже активними в аномальному андеграунді), і збирати інформацію про поточну роботу їх організації було важко. Вони не проявляють ворожості по відношенню до Фонду і неодноразово висловлювали свою повагу до його успіхів, але називають його своїм "ідеологічним противником". Крім того, їм кілька разів вдавалося проникнути до закладів французького відділення, але завжди через вербування особи, яка вже була на той момент членом Фонду.

Будь-який співробітник, щодо якого виникнуть підозри у членстві серед Джентельменів або допомоги їм, повинен бути затриманий для допиту.

Щоб побачити усі документи, позначені теґом джентльмени, натисніть тут.