Стенограма лекції професора █████████████ «Тауматичні маніпуляції»
рейтинг: +1+x

Бачу, що я тим своїм невеличким анонсом привернув загальну увагу. Тож давайте почнемо.

Кожна тауматична маніпуляція, незалежно від того, за допомогою чого вона проводиться, чи то тритона, чи то настільного комп'ютера, має чотири компоненти: Джерело, Формувач, Ціль та Відтік. Можете сприймати їх, як компоненти вогнепальної зброї. Джерело – це порох, який запускає весь процес. Формувач – це ствол і зарядная камора, що задають напрям силі пострілу. Ціль – це куля, яка рухається вперед по стволу, це ефект, якого ви прагнете. І, нарешті, Відтік подібний до механізмів компенсації віддачі.

Звичайно ж, є ще п'ятий компонент, який не бере безпосередньої участі в маніпуляції: Виконавець. Це будете ви, палець, що тисне на спусковий гачок.

Розумію, що ви почали трошки відволікатися, тому подивіться-но сюди.

Я знав, що це приверне вашу увагу.

Те, що ви бачите, це не просто оргія, а ще й джерело тауматичних маніпу~ Так, груди в неї вражаючі, і…

<пауза>

Отже, ваша увага повернулася до мене? Дякую.

Як я вже казав, те, що ви бачили, – це джерело тауматургічної маніпуляції. Пригадай, що я казав раніше про Висоту аспектного випромінювання: Дієз творчий, емоль – руйнівний. І є не так багато дій, які є більш творчими, ніж акт розмноження… або більш руйнівними, ніж акт убивства.

…Дам вам хвилинку оговтатись.

Отже, продовжимо.

Те, що я щойно показав вам – це екстремальні, але яскраві приклади двох різних і дуже потужних видів тауматургічних Джерел. У кожному разі виконавець намагався «налаштувати» Висоту джерела енергії жорстко на Дієз або Бемоль. Які маніпуляції, на вашу думку, вони намагалися виконати?

… насправді, ні. В обох випадках виконавець намагався виконувати однакові маніпуляції: а саме створення Сконструйованого Розума… або викликання демона, як казали у давнину. В обох випадках, кінцева мета ритуалу рішуче насувалася на Дієз, або створення. Різниця полягала в тому, наскільки терплячими були виконавці у створенні свого Джерела.

Пам'ятаєте, що я сказав про Відтік? Під час проведення маніпуляції, надлишок енергії відскакує від тканини реальності і повертається… з протилежними Висотою та Відтінком. Відтінок виконавець, як правило, зможе легко сформувати просто з джерела… а от Висоту сформувати важко. Остання маніпуляція почалася з Джерела, висота якого була сильно Бемольною: руйнівною. Зрештою енергія була спрямована на просту маніпуляцію з низьким Відтінком: коло світла, яке, як ви бачите, з'явилося навколо ніг виконавця. Решта енергії Відтікла з великою Висотою та протилежним Відтінком: Над-Ебеновий, дуже творчий і сильно кричущий. Потім енергія була відтворена і спрацювала в остаточне заклинання. Тауматологи називають це Відскоком Спекмана.

Дайте-но покажу вам приклад з реальної операції відділу «ФІЗИКС». Ударна група, оснащена технологіями Теперішнього покоління, здійснює рейд на будинок тауматурга-нелегала. Загони з Альфи по Дельту забезпечують безпеку периметра, а загін Ехо здійснює штурм. Передовий розвідник загону Ехо входить до зони проведення маніпуляції та виявляє таку сцену: двоє людей, один з них Синього Типу, здійснюють статевий актстатеві стосунки, через кімнату від них формується ектоморфна сутність класу 9. Тим часом стіни починають горіти. Що ви зробили б на місці передового розвідника загону Ехо?

Знищити Синього? Це варіант… але маніпуляція вже розпочалася. Вже згенеровано багато вільного Аспектного Випромінювання. Якщо ви знищите контролюючий агент… ну, якщо ви сам не Синій Тип, то опинитеся на неправильному боці серед великої кількості дикої ЕЖС. Не дуже гарне місце.

Знищити ектоморфа? Я вже згадував, що це був клас 9, чи не так? А у команди була лише технологія сучасного покоління? Не дуже виграшна пропозиція.

Ось що зробив агент загону Ехо: він знищив сексуального партнера Синього. Агент зрозумів, що Джерело маніпуляції має таку ж Висоту, як і Ціль… а саме, вони обидва Дієзні або творчі. Тому він різко перемістив енергію Джерела в бік Бемолю… на руйнування. Кінцевий результат знищив ще не сформованого ектоморфа і призвів до зриву маніпуляції. Також виник побічний ефект у вигляді створення туману, який гасив полум'я, спричинене віддачею. З іншого боку, це призвело до того, що більшій частині загону довелося лікуватися від парових опіків.

Так, пане, у вас виникло питання?

<пауза. аудиторія сміється.>

…Я насправді не вважаю це питання особливо смішним. Насправді, цей джентльмен висловив добру думку. Якби Джерелом була людська жертва, то одним зі способів зірвати маніпуляцію було б введення в процес сильно Дієзної енергії: і так, я гадаю, що занятися сексом у зоні Джерела б допомогло. З іншого боку, я сумніваюся, що будь-який чоловік… або жінка, якщо вже на те пішло, зможе бути настільки героїчним, щоб підтримувати збудження в умовах швидкого формуівання ектоморфа класу 9 чи достатньо кваліфікованим, щоб вчасно закінчити і встигнути зірвати маніпуляцію. У цьому випадку кращою реакцією було б порушити початкову маніпуляцію, яка використовується для зміщення Висоти закляття: Рикошет Спекмана. Знищити нагрівачі або джерела світла під напругою для створення віддачі.

Крім того, ви можете підштовхнути початкового виконавця до цільової області та знищити його там, вводячи до ланцюгу сплеск Бемолшьного Аспектного Випромінення після Рикошету. Я знаю принаймні одну групу, яка таким чином поклала край одніцй неприємній маніпуляції. Недолік у тім, що розпитувати після цього не лишилося кого.

На практиці, звичайно, більшість сучасних тауматургів вважають за краще використовувати менш драматичні Джерела для своїх маніпуляцій – здебільшого тому, що більшість маніпуляції, які ми виконуємо, не вимагають настільки потужної Висоти, але й тому, що ми знаємо методи більш точного змінення Висоти: вони менш ефективні, ніж Рикошет Спекмана, але набагато більш керовані.

Найпоширеніше Джерело, яке використовують тауматурги в наші дні, насправді – це проста крапля крові: кров є досить нейтральною, і вона насправді може забезпечити трошки ЕЖС, якщо правильно обрати Джерело. Для більш високих рівнів енергії є Резонатор Еверхарта. Коефіцієнт перетворення електроенергії на Аспектне Випромінювання неефективний, і все-таки потрібен тауматург у якості каталізатора, але це все-таки найзручніший спосіб генерувати високі рівні ЕЖС.

Наведу приклад: для простої маніпуляції з телепортацією, як така, що доставила сюди вашу групу, знадобилося б тридцять людських жертв… або годинна оргія з понад ста учасниками. Я гадаю, за цим було б цікавіше спостерігати, ніж за тим, як декілька хвилин повільно крутиться кілька хвилин, але це не зовсім те, що можна в будь-який момент замовити.

Тепер ми зробимо останню перерву на вечерю, а коли повернемось, я завершу лекцію та відповім на будь-які інші питання, які у вас виникнуть.