Групи особливого інтересу італійської філії
рейтинг: +2+x

Ordo Iani

~ OI/01 ~

Опис: Орден Януса, також відомий під латинською назвою "Ordo Iani", є найбільш давньою в Італії організацією, присвяченою дослідженням аномалій. Він був створений римським імператором Титом в 79 році н.е. з найкращих учених і філософів того часу. Протягом століть після поширення християнства Орден залишався у підпіллі та за цей час каталогізував величезну кількість аномальних сутностей та подій; тим не менш, він співпрацював з імператором Священної Римської імперії Фрідріхом II над створенням майбутньої Зони Деус (відомої широкій публіці як замок Кастель-дель-Монте і проданої Фонду у 1985 році) та займався наглядом за нею після смерті цього монарха.

Структура: В даний час Орден Януса налічує кілька сотень учаників, розділених на вісім філій.

Ставлення до Фонду: Орден має добрі стосунки з Фондом, що виражаються у великій кількості спільних проектів та обміні інформацією, корисною для обох організацій.

Пов'язані матеріали:

  • [ДОСТУП ЗАБОРОНЕНО]

Фашистська Оккультна Рада

~ CFO ~

cfologo_vrs4.png

Опис: Фашистська Окультна Рада (Consiglio Fascista dell'Occulto/dei Fasci Oscuri; CFO) була створена наприкінці Другої світової війни, коли деяким членам RIDIA, лояльним до фашизму, вдалося уникнути амнезіації Фондом і втекти, забравши частину аномалій, що вони зберігали.

Хоча на початку свого існування CFO була оккультною організацію, на сьогоднішній день вона займається аномальними біотехнологіями, які в основному використовуються для створення об'єктів біологічної або біотехнічної природи. На даний момент походження цих технологій Фонду не відоме.

Структура: Особа, що очолює CFO, носить титул "Диктатор"; не виключено, що ця людина має аномальні здібності. Структура CFO децентралізована: невеликі дослідницькі групи розкидані по всій території Італії і дуже часто переміщуються, що надзвичайно ускладнює їх відстеження.

Мета: В даний час вважається, що головна мета CFO полягає у використанні (і, за можливості, створенні) аномалій, здатних завдавати значних жертв і/або руйнувань, причому неодноразово, автономно і явним аномальним чином. Метою цієї діяльності є дестабілізація громадського порядку шляхом порушення почуття безпеки в населення і його деморалізації через усвідомлення існування загроз, які не повинні існувати.

Ця соціальна дестабілізація спрямована на те, щоб взяти владу над усією нацією. Деталі цієї операції невідомо, але передбачається, що в разі успіху CFO намагатиметься виставити себе силою, здатною захистити людей від аномалій, за допомогою політичних маневрів та ЗМІ виставивши неспроможність держави контролювати цю сферу. Одночасно з цим планується викрити існування Фонда, виставивши його в якості ворога.

Ставлення до Фонду: CFO вважаються надзвичайно ворожими. Очевидно, що на даний момент вони не мають достатніх сил, щоб здійснити безпосередній напад на хоча б один з закладів Фонду, але вони вдаються до непрямих атак, як правило, за допомогою спеціально для цього створених аномалій. Докази, знайдені на базах CFO, які Фонд встиг захопити, свідчать про те, що ця організація намагається створити за допомогою своїх аномальних біотехнологій наступальні одиниці, які можна буде відтворювати у промислових кількостях.

Пов'язані матеріали:

КОРОЛІВСЬКИЙ

ІТАЛІЙСЬКИЙ ІНСТИТУТ

A Н О М А Л І Й

~ RIDIA ~

[РОЗФОРМОВАНИЙ]

Опис: [ДОСТУП ЗАБОРОНЕНО]

Структура: [ДОСТУП ЗАБОРОНЕНО]

Ставлення до Фонду: REGIO ISTITVTO DELLE ITALICHE ANOMALIÆ (RIDIA) був офіційно розформований у 1946 році і перетворився на Італійську філію Фонда SCP.

Документація:

Академія окультного мистецтва Медічі

~ MADAO ~

Опис: Заснована флорентійським правителем і меценатом Лоренцо Медічі у 1484 році. Академія окультного мистецтва Медічі (зазвичай персонал Фонду коротко називає її "Академія Медічі") є приватною організацією, що займається придбанням та каталогізацію творів домодернового мистецтва, що мають аномальні якості. На даний момент Фонду відомо ██ офісів Академії в █ різних європейських країнах, кожен із яких має різні ступені автономії від штаб-квартири. Про походження коштів, що використовуються для ведення роботи Академії Фонду наразі нічого не відомо. Штаб-квартира знаходиться в Палаццо Медічі-Ріккарді, який в даний час використовується як музей і резиденція префекта Флоренції в якості прикриття свого істинного призначення. В підвалі будівлі розташована структура невстановленої глибини, що функціонує як постійна виставка робіт, виявлених на території Італії. Згідно з зображеннями, знятими агентами Фонду під час нечастих візитів, штаб-квартира оціночно містить не менше ██ аномальних об'єктів.

Структура: Голова Академії Медічі носить титул "Куратор", в той час як керівники закордонних філій мають звання "Тьютори". З них тільки █ мають повну свободу дій в приймаючій країні, інші ж Тьютори підпорядковані особисто Кураторові.

Ставлення до Фонду: Академія не є ворожою до Фонду, і неодноразово проводила з ним спільні операції з пошуку артефактів. Незважаючи на те, що нинішній куратор старанно приховує свою особистість, він пообіцяв Фонду підтримку в якості використання досвіду Академії в галузі мистецтва для кращого розуміння аномальних творів, які зберігає Фонд. Пропозиція була подана директору італійської філії Фонду і очікує на схвалення.

Примітка доктора ██████: Незважаючи на любов до мистецтва у всіх його формах, члени Академії неодноразово стверджували при зустрічах, що вони з сильною відразою ставляться до творів ГОІ "Ну Як, Круто?", називаючи їх "вбогими і позбавленими смаку".

Пов'язані матеріали:

  • [ДОСТУП ЗАБОРОНЕНО]