Групи особливого інтересу японської філії
rating: +2+x

В жодній частині світу не були поставлено на зберігання усі до єдиного об'єкти SCP. Зрозуміло, що Фонд має приділяти більше уваги роботі з тими групами, які мають знання про аномалії або володіють ними. Співробітники, що володіють додатковою інформацією про ті чи інші такі групи, мають негайно повідомити про них, щоб сформулювати ефективний план по роботі з ними.

JOICL.png

Японська Лабораторія з Поліпшення та Створення Організмів (ЯЛПСО)

Японська Лабораторія з Поліпшення та Створення Організмів згадувалася у ряді випадків, що включали в себе присутність аномальних істот, що включали широкий спектр життєвих форм, таких як тварини, рослини та предмети, які поводяться як істоти.

Оскільки майже всі ці істоти проявляють аномальні властивості або додаткові функції, які не можуть бути досягнуті в природі або пояснені звичайною сучасною наукою, Лабораторія, схоже, не обмежується загальною етикою. Вона вважається дослідницькою установою або групою дослідників, що володіють певною технологією, але її фактичний статус ще невідомий.

Крім того, сама Японська Лабораторія з Поліпшення та Створення Організмів не поширює та не продає об'єкти безпосередньо. Мета її існування лишається невідомою.

З Японською Лабораторією з Поліпшення та Створення пов'язані такі об'єкти, як SCP-020-JP, SCP-044-JP, SCP-101-JP, SCP-134-JP, SCP-172-JP, SCP-196-JP, SCP-294-JP, SCP-444-JP.

TouHei.png

Важка Індустрія Тоу-Хеі

"Важка Індустрія Тоу-Хеі" вважається групою, що бере участь у виробництві артефактів, принцип дії яких не може бути пояснений сучасною наукою. До теперішнього часу Фондом було зібрано багато пов'язаних матеріалів, але детальна організаційна структура та цілі цього проекту ще не з'ясовані. Багато дослідників Фонду припускають, що діяльність "Важка Індустрія Тоу-Хеі" в основному відбувається у Японії.

Зібрані матеріали цієї групи вказують на те, що вона активно надає аномальні технології і стороннім особам, тому цією групою слід занятися якомога швидше.

Shushu.png

Шушу-Ін (Агентство Збирачів)

Шушу-Ін була японською організацією, що збирала аномальні предмети, які Фонд називає SCP. Вони використовували не наукові методи, а ворожіння, магію та релігію, в основному сінто1 і сюгендо2. Деякі з цих процедур виявилися цінними і надалі використовуються Фондом SCP у якості особливих умов зберігання.

Після того, як Фонд зміцнив свій вплив у Японії, більшість членів Шушу-Ін були поглинені Фондом та іншими ГОІ, але деякі радикали досі зберігають зібрані об'єкти та приховують їх у надії на відновлення організації.

З Шушу-Ін пов'язані такі об'єкти, як SCP-384-JP, SCP-579-JP, SCP-777-JP.

saiga.png

Фракції Саїги

Фракції Саїги – це ряд організацій, що складаються з ПОІ на ім'я Рокумі Саїга (犀 賀 六 巳) та його послідовників.

Рокумі Саїга називає себе вченим, що спеціалізується на просторово-часовій фізиці. Його особа невідома, але схоже, що він вів діяльність в декількох паралельних всесвітах. Вважається, що метою цієї діяльності є збереження світів та людей, що належать до них.

Пан Саїга, схоже, приховує безліч аномальних предметів, доставлених з різних паралельних всесвітів, але їх пошук дав малі результати. Пан Саїга, ймовірно, у процесі мандрів у паралельні всесвіти дізнався про Фонд та інші групи, пов'язані з аномальними об'єктами повернення назад і назад у паралельні всесвіти і старанно ховається від усіх цих організацій.

Пан Саїга має певну кількість людей-послідовників у ​​кількох паралельних всесвітах. Послідовники звуть себе "Фракціями Саїги" і в основному доброзичливі до людства. Проте їхнє визначення "люди" відноситься до людей всіх всесвітів, включаючи паралельні світи, тому нерідко діяльність "Фракцій Саїги" наносить серйозну шкоду наявним всесвітам, до яких належить Фонд. Оскільки "Фракції Саїги" не прив'язані до нинішніх всесвітів, вони без коливань намагатимуться залучити більше людств та світів, навіть це передбачатиме шкоду для сучасних всесвітів. З цієї причини Фонд визначив "Фракції Саїги" як Групу Особливого Інтересу.

З Фракціями Саїги пов'язані такі об'єкти, як SCP-233-JP, SCP-633-JP , SCP-802-JP.

dr.png

"Доктор"

"Доктор" – це особа або група, яка імітує діяльність інших Груп Особливого Інтересу. Багато з його об'єктів імітують об'єкти "Доктор Дивограйко", є приклади підробок під "Фабрику" та "Японську Лабораторію з Поліпшення та Створення Організмів". Більшість об'єктів, створених "Доктором", завдають шкоду користувачам.

Причина його діяльності невідома, але, незважаючи на наслідки його дій, вважається, що його мотивом слугує потреба розважитися.

З "Доктором" пов'язані такі об'єкти, як SCP-027-JP, SCP-079-JP , SCP-463-JP, SCP-653-JP.

Імператорський Спеціальний Медичний Загін Японської Армії (також відомі, як "Загін Негативних Чисел")

Імператорський Спеціальний Медичний Загін Японської Армії був заснований у 1937 році як підрозділ Імператорської Японської Армії, , що займався дослідженнями у сфері окультизму і технологій, у співпраці з армією та Шушу-Ін. У якості кодового імені він був отримав назву "Загін Негативних Чисел".

Підрозділ складався з трьох команд: "Цушігумо", "Йофуку" і "Татара", які проводили дослідження, в основному, з питань магії, біології та машинобудування. Метою організації було дослідження та виготовлення зброї шляхом поєднання магії та науки, включаючи "Проект Токіджіку", метою якого було створення безсмертних солдатів. Ця зброя не пішла до масового виробництва, однак іноді використовувалися у війні, що тривала того часу. У 1945 році організацію було розпущено, і після закінчення Другої світової війни більшість її технологій дісталася Фонду.

З Загоном Негативних Чисел пов'язані такі об'єкти, як SCP-694-JP, SCP-845-JP , SCP-1995-JP.