Чорний список Французької філії Фонда SCP
rating: +2+x

Передмова: Тут наведено відомості про осіб, здатних зашкодити інтересам Фонду, та причини їх присутності у цьому переліку; арешт усіх перерахованих нижче суб'єктів має першочерговий пріоритет.

– ██████ ██████, Директор Зони-█████.

Примітка: До цього списку не слід ставитися легковажно. Деякі люди можуть завдати не менше шкоди Фонду, ніж якийсь об'єкт SCP класу Кетер! – Відділ зовнішніх зв'язків

Інформацію про осіб, які підлягають затриманню, слід надавати у такому форматі:

**Ім'я:** Ім'я і прізвище
**Стать:** Чоловік/Жінка
**Дата народження:** ДД.ММ.РРРР
**Зовнішній вигляд:**
**Останнє відоме місце знаходження:**
**Пошуковий пріоритет:** Альфа/Браво/Чарлі (по мірі зростання пріоритету) 
**Обґрунтування затримання:**
**Заходи у випадку затримання:**
**Можливі союзники:**
**Додаткова інформація:**

Ім'я: Агатт Дюнн
Стать: Жінка (?)
Дата народження: Невідомо
Зовнішній вигляд: Невідомо
Останнє відоме місце знаходження:
Пошуковий пріоритет: Альфа
Обґрунтування затримання: Ім'я "Агатт Дюнн" неодноразово зустрічалося працівникам Фонду за різних обставин: на невідомо чиїй картці доступу, на табличці в місці виявлення аномального об'єкта, на стікері, приклеєному до дверей будинку доктора Накру тощо. Ідентифікувати її, як будь-яку людину, що коли-небудь контактувала з Фондом, не вдалося.
Заходи у випадку затримання: Допитати щодо її діяльності та появи її імені в місцях, які часто відвідують співробітники Фонду.
Можливі союзники: Невідомо
Додаткова інформація:

Ім'я: Антуан Ернест
Стать: Чоловік
Дата народження: 13.04.1983
Зовнішній вигляд: Худорлявої статури, шатен з карими очима.
Останнє відоме місце знаходження: Зал лабораторії "Spatiologie. Cosmologie. Planétologie", компанії-прикриття Фонда, розташованої в Парижі.
Пошуковий пріоритет: Альфа
Обґрунтування затримання: Співробітник 0 рівня, який не знав нічого щодо фактичної діяльності Фонду і просто працював в якості дослідника в одній з компаній-прикриттів. За загадкових обставин зник без сліду 10.10.15. Викрадення секретних файлів або проникнення до зашифрованої бази даних не зареєстровано.
Заходи у випадку затримання: Допитати щодо знання про діяльність Фонду та обставин зникнення. Обробити амнезіаками і повернути до цивільного життя.
Можливі союзники: Невідомо
Додаткова інформація: Оскільки родичів суб'єкт не має, його кота Сільвестра було передано до найближчого притулку для тварин.

Ім'я: Софі Вандр'є
Стать: Жінка
Дата народження: 26.02.1978
Зовнішній вигляд: Блондинка; зріст 168 см; вага близько 54 кг; очі блакитні; зовнішність європеоїдна; худорлявої статури; родимка ззаду на шиї.
Останнє відоме місце знаходження: Паризька станція метро.
Пошуковий пріоритет: Альфа
Обґрунтування затримання: Близька родичка наукової співробітниці Фонда. Зникла безвісти 07.06.2015.
Заходи у випадку затримання: Допитати, обробити амнезіаком класу C і звільнити, за необхідності – встановити спостереження.
Можливі союзники:
Додаткова інформація: Дослідниця, родичкою якої є суб'єкт, свідчить, що та останнім часом багато розпитувала її про її роботу.

Ім'я: Лео Карден
Стать: Чоловік
Дата народження: 23.12.1974
Зовнішній вигляд: Дуже високий, поголений налисо, очі карі, міцної статури.
Останнє відоме місце знаходження: У багатьох місцях в Ліллі.
Пошуковий пріоритет: Альфа
Обґрунтування затримання: Журналіст, який проводив різноманітні дослідження щодо існування однієї або декількох секретних організацій, які беруть участь в паранормальних подіях. Зник без вісти 12.05.2016.
Заходи у випадку затримання: Допитати щодо причин його зникнення та інформації, яку він має про Фонд та інші групи, обробити амнезіаком і повернути до цивільного життя.
Можливі союзники: Невідомо
Додаткова інформація: Обшук будинку суб'єкта виявив численні документи, які вказують на те, що він проводив детальне розслідування в різних локаціях, відомих як колишні бази групи "Долоня Змія".