Перелік аномальних предметів української філії
rating: +3+x

Передмова: В української філії Фонду SCP зберігається велика кількість різноманітних предметів, що мають аномальні властивості або походження. Але не всі вони потребують спеціальних процедур зберігання і не всі вони представляють достатній інтерес для присвоєння їм номерів SCP. У даному документі представлений фрагмент переліку таких об'єктів, у якому коротко описані їх властивості та їхній стан на поточний момент. Аномальним об'єктам присвоюються номери виду AM-xxx для зручності пошуку.
Більш детальна інформація щодо аномальних предметів доступна за запитом до д-ра ███████ ██████ Мурзея, відповідального за документацію української філії.

AM-xxxx
Опис предмету:
Дата та місце виявлення:
Стан на даний момент:
Примітка:

AM-0001
Опис предмету: Дзеркало, яке проявляє свою аномальну властивість кожну ніч на молодик. Якщо у цей час людина дивиться на своє зображення у предметі, то будь-яка зміна міміки суб'єкта приведе до зміни форми кісток його обличчя слідом за змінами рис обличчя. Після спостереження предмету протягом більш ніж 60 секунд зміни міміки суб'єкта стають гіпертрофованими і неконтрольованими та причиняють сильний біль; деякі суб'єкти на цій стадії не можуть відірвати свій погляд від AM-0001. На поточний момент повернення обличчя до нормального стану вважається неможливим.
Дата та місце виявлення: ██.██.████, хатина у лісі у [ВИДАЛЕНО]. Фонд зацікавився хатиною після повідомлення про виявлення тіла суб'єкта [П.І.Б. ВИДАЛЕНО], який був знайдений повішеним недалеко від хатини. Обличчя суб'єкта було спотворене травмами, щодо яких була припущена їх аномальна природа. Після досліджень у дзеркала були виявлені аномальні властивості, у інших предметів із хати аномальних властивостей не виявлено.
Стан на даний момент: Було розбито під час проведення експерименту від ██.██.████. Встановлено, що уламки розміром більш ніж [ВИДАЛЕНО] зберегли аномальні властивості.
Примітка: Розглядається план використання предмету в якості аномальної зброї.

AM-0002
Опис предмета: Чотири гральних кубики, які мають шість видимих граней, але під час підкидання цифри на гранях предметів змінюються так, що на кожному предметі може випасти цифра від 1 до 7.
Дата та місце виявлення: Перший екземпляр було знайдено ██.██.████, у житлі безпритульних у [ВИДАЛЕНО], ще три було знайдено під час [ДАНІ ВИДАЛЕНО].
Стан на даний момент: Зберігається на складі аномальних предметів Зони 80-UA. Співробітникам Зони 80-UA дозволяється використовувати предмет для гри під час відпочинку.
Примітка: Під час гри у нарди між м.н.с. Потапенко та н.с. Карповим у кінці гри Карпов випереджав Потапенко на 1 хід. Але, за свідоцтвом учасників гри, коли Потапенко підкинув кубики AM-0002, обидва предмети випали цифрами 8, що дозволило Потапенко виграти гру. Достовірність інциденту розслідується.

AM-0003
Опис предмету: Цеглина, яка складається з напівпрозорого матеріалу. Якщо іншим предметом надавити на AM-0003 з тиском більш ніж [ВИЛУЧЕНО], то предмет входить всередину AM-0003 та застигає там, поки не буде забраний. Внесені предмети можуть бути вийняті за допомогою рук чи механічних маніпуляторів. Живі істоти, внесені всередину AM-0003, перестають рухатись та подавати ознаки життя, але якщо їх забрати менш ніж за █ хвилин, вони повертаються до нормального стану. У процесі подібних маніпуляцій сам AM-0003 не змінює своєї форми та залишається неушкодженим.
Дата та місце виявлення: ██.██.████, будівельний склад у [МІСЦЕ ЗНАХОДЖЕННЯ ВИДАЛЕНО].
Стан на даний момент: Зберігається на складі аномальних предметів Зони 80-UA.
Примітка: На поточний момент експерименти з руйнуванням предмету - в тому числі з метою спробувати внести всередину одного фрагменту AM-0003 інший - заборонені.
Я бував у Зонах інших філій. Через спроби подібних експериментів та через нехлюйство було знищено багато цінних та корисних аномальних предметів. Я не допущу цього в своїй Зоні. - д-р Мурзей.

AM-0004
Опис предмету: Комплект фігур для шахів (далі AM-0004-1) з гральною дошкою (AM-0004-2). Якщо на AM-0004-2 розмістити AM-0004-1, то останні можуть переміщатися по клітках за голосовими командами гравців, за умови, що команди даються згідно правил гри у шахи. Коли одна AM-004-1 "вбиває" іншу AM-0004-1, то "бита" AM-0004-1 сама переміщується за межі AM-0004-2.
Дата та місце виявлення: ██.██.████, шаховий клуб у [ДАНІ ВИДАЛЕНО].
Стан на даний момент: Використовується співробітниками Зони 80-UA під час відпочинку. Усі запити на перехресні досліди AM-0004 з AM-0002 було відхилено.

AM-0005
Опис предмету: Нитка загальною довжиною 20,48 м і товщиною 1,08 мм, що складається зі сріблястого металу невідомої природи. Тести показали, що АМ-005 має межу міцності на розрив понад ██ тонн/мм2; також АМ-0005 неможливо розрізати або пошкодити ніяким відомим способом.
Щільність матеріалу, з якого складається АМ-0005, дорівнює 0.18 г/см3. Дослідження матеріалу АМ-0005 за допомогою мікроскопів показало наявність правильної кристалічної решітки та [ДАНІ ВИДАЛЕНО]. На даний момент в кристалічній решітці АМ-0005 не виявлено ніяких дефектів; вважається, що АМ-0005 є монокристалом.
Дата та місце виявлення: ██.██.████, склад на місці колишнього ательє у [ВИДАЛЕНО].
Стан на даний момент: Зберігається на складі Зони 80-UA для цінних аномальних предметів.
Примітка: За запитом до співробітника з не менш ніж 3-м рівнем допуску дозволяється використання AM-0005 в експериментах лише за умов, які гарантують, що AM-0005 не контактуватиме з іншими аномальними предметами та SCP-об'єктами. Інші експерименти можуть проводитися тільки з дозволом двох співробітників з не менш ніж 4-м рівнем допуску.

AM-0006
Опис предмету: SWF-Файл, що містить копію оригінального відеоролика "Caramelldansen" та несе аномальну небезпеку сприйняття. За свідченнями суб'єктів, які переглядали відеоролик, після двох годин перегляду звуковий супровід AM-006 починає змінюватись, після чотирьох героїні починають говорити до піддослідних, після восьми - виходити з екрану, після шістнадцяти - [ДАНІ ВИДАЛЕНО ЗА ДИРЕКТИВАМИ РІВНЯ-О5. БУДЬ ЛАСКА, ЗВ'ЯЖІТЬСЯ З ДОГЛЯДАЧЕМ ВАШОГО РІВНЯ, ЩОБ ДІЗНАТИСЯ ДЕТАЛІ]. Знаходження поруч суб'єктів, які вже довгий час піддаються аномальному впливу АM-0006, може прискорювати настання відповідних аномальних ефектів. Якщо суб'єкт менш ніж тиждень тому назад дивився AM-0006, це теж може прискорити настання відповідних аномальних ефектів. З метою недопущення масової втрати персоналу забороняються експерименти з переглядом одним суб'єктом відеофайлу AM-0006 більш ніж 15 годин на тиждень 9 годин на місяць.
Я розподіляю думку щодо "кавайності" та "няшності" дівчат з відеоролику, але аномальні предмети - це не іграшки. - д-р Мурзей.
Дата та місце виявлення: ██.██.████ був виявлений на комп'ютері [П.І.Б. ВИДАЛЕНО]. Суб'єкт зацікавив Фонд після того, як на розділі іміджборди, присвяченому "смертельним файлам", відкрив тред, де розповідав про незвичайну копію відеоролику "Caramelldansen" та поділився хотлінком на завантаження. Файл було вилучено агентами Фонду, було виявлено ██ суб'єктів, які скачували файл. Усім виявленим свідкам були уведені амнезіаки.
Стан на даний момент: Одна копія зберігається на жорсткому диску комп'ютера в лабораторії N11-d Зони 80-UA; єдина резервна копія розміщена на флеш-накопичувачі, який зберігається у сейфі на складі для цінних аномальних предметів Зони 80-UA.
Задовбали бігати до мене у лабораторію "переглянути Caramelldansen". Уберіть цю бурятську ███████████ звідти, або я її видалю! - д-р Лєонов, завідувач комп'ютерного відділу Зони 80-UA.
Примітка: З'явилась інформація, що існують аномальні версії відеороликів "Nyan Cat", "Арам-зам-зам" та "Як цуп-цоп" зі схожими ефектами.

AM-0007
Опис предмету: Набір гир, на яких вказано наступні номінали: 1, 2 (дві штуки), 5, 10, 20 (дві штуки), 50, 100 грамів - далі означені як AM-0007-1 - AM-0007-7 (гирі зі однаковим номіналом мають однакові номери). Встановлено, що номінал предметів відповідає їх інерційній масі. Коли екземпляри AM-0007 знаходяться у спокої, на них не діє гравітаційне поле, але якщо почати рухати AM-0007, то на них починає діяти сила, вектор якої направлено за правилом правої руки відносно векторів тяжіння та швидкості, а величина пропорційна добутку напруженості поля тяжіння на величину швидкості. Таким чином, екземпляри AM-0007 взаємодіють з полем тяжіння аналогічно тому, як електричний заряд взаємодіє з магнітним полем.
Дата та місце виявлення: ██.██.████, фізична лабораторія у [ДАНІ ВИДАЛЕНО].
Стан на даний момент: Зберігаються у лабораторії X-9 фізичного відділу Зони 80-UA. Співробітникам відділу з 2-м рівнем допуску та вище дозволяється використання AM-0005 в експериментах, які через ризик втрати предмету повинні проводитися лише у закритих приміщеннях. Запит д-ра Семенова з технічного відділу на використання AM-0007 для створення [ВИДАЛЕНО] розглядається.
Але ж ми разом с Землею рухаємося через гравітаційне поле Сонця, та разом с Сонцем - через гравітаційне поле Галактики. Я досліджував ці гирі - ніяких ознак взаємодії предметів з гравітаційними полями Сонця та Галактики не виявлено. Вони якось пов'язані з Землею? Цей аномальний предмет не такий вже і простий, як здається на перший погляд. - д-р Семенов

AM-0008
Опис предмету: Пляшка с зеленого скла об’ємом 1,5 літрів, всередині якої постійно утворюється патока (далі - AM-0008-1) зі швидкістю близько 3,3 мл за секунду.
Дата та місце виявлення: На поточний час інформація щодо первісного походження AM-0008 втрачена. ██.██.████ AM-0008 було доставлено на Зону 80-UA д-ром Мурзеєм, який, за його словами, привіз AM-0008 з Зони █, де предмет було передано йому [ДАНІ ВИДАЛЕНО] для зберігання у Зоні 80-UA через ризик та небезпеку, які - за словами співробітника, який передав предмет - спричиняло за собою збереження предмету у межах Зони █.
Стан на даний момент: Різноманітні аналізи та спостереження за AM-0008-1 протягом █ років не виявили у останнього будь-яких небезпечних аномальних властивостей. Також тести показали, що AM-0008-1 цілком придатна для їжі. Також було виявлено ряд процедур, які можуть як підвищувати, так і зменшувати вироблення AM-0008-1. Так, струшування предмета може призводити до короткочасного вироблення AM-0008-1 у кількості до █.██ літрів за наступну секунду, після чого вироблення AM-0008-1 повертається до норми. Якщо AM-0008 закрити пробкою, то вироблення AM-0008-1 падає до 1.█ мл за секунду. Зміна температури та вологості повітря також чинить вплив на вироблення AM-0008-1.
Примітка: AM-0008 зберігається на складі цінних аномальних предметів Зони 80-UA. Уся AM-0008-1 збирається та продається через підставну фірму Української Філії.
Так, я знаю, що це теоретично небезпечно, але Фонду вкрай потрібні гроші, які у цій країні не завжди вдається випросити у державного керівництва. Порушення умов утримування небезпечних об'єктів через брак фінансування - це набагато більша небезпека, ніж ризик того, що може виявитись, що патока, наприклад, кожного 3 січня анігілює з виділенням великої кількості енергії при взаємодії з взуттєвим кремом. Та якби предмет був би дійсно таким небезпечним, як розповідав той параноїк, то його би знищили ще у Зоні █. - д-р Мурзей.

AM-0009
Опис предмету: Свиняча голова, яка, незважаючи на відокремленість від тіла, подає деякі ознаки життя. Серед помічених ознак мають місце наступні: AM-0009 стежить очима за рухом предметів і суб'єктів, що перебувають у полі його зору, змінює положення вух при виникненні гучного звуку, реагує скороченням м'язових волокон при подразненні нервових закінчень. Схоже, AM-0009 не потребує їжі і не розкладається. Див. примітку.
Дата та місце виявлення: ██.██.████, базарна площа [ДАНІ ВИДАЛЕНО]. Агент Фонду, який працював у адміністрації ринку, звернув увагу на слухи про "голову біса з п'ятаком". Агент придбав предмет, для приховування інформації щодо інциденту була впроваджена легенда щодо художньої інсталяції з використанням ляльок.
Стан на даний момент: Зберігається на складі аномальних предметів Зони 80-UA. Див. примітку.
Примітка: ██.██.████ AM-0009 перестала подавати ознаки життя. Після взяття аналізів у AM-0009 були виявлені процеси органічного розкладення. Протягом 56 днів AM-0009 м'які ткані повністю розклались. Нині кістки AM-0009 зберігаються у Зоні 80-UA на складі малоцінних предметів. Аномальних властивостей у кісток AM-0009 не виявлено.
Гарна була свиня. Казав я - треба було зварити з неї холодець. - співробітник Василенко, охоронець складу аномальних предметів Зони 80-UA.

AM-0010
Опис предмету: Подушка з поролону розміром приблизно 3 на 3 сантиметри, покрита різнокольоровою тканиною. Якщо людина бере в руки або просто торкається цього предмета, то в AM-0010 відбувається негайна матеріалізація однієї або декількох швацьких голок, які негайно заганяються в руку/руки того, хто доторкнувся до подушки. Кількість голок залежить від площі дотику з подушкою. Так, при торканні пальцем предмета з'являється одна голка (рідше дві). При спробі взяти подушку відразу двома руками кількість голок може досягати ███ штук. Експерименти з торканням до AM-0010 за допомогою інших частин тіла, а також з торканням до AM-0010 тварин виявили схожі ефекти.
Експерименти продемонстрували, що AM-0010 може матеріалізувати голки як для ручного шиття, так і для машинного. Голки мають різний розмір і маркування та всі гарно загострені.
Дата та місце виявлення: ██.██.████, ательє у місці Вінніпег, [ТОЧНА АДРЕСА ВИДАЛЕНА].
Стан на даний момент: Зберігається у Зоні 166-UA.
Примітка 1: Пропозиція агента Стефаника щодо використання AM-0010 як аномального джерела швацьких голок відхилена рішенням Комітету з етики.
Примітка 2: Пропозиція агента Стефаника щодо проведення експерименту з проковтуванням AM-0010 співробітником класу D відхилена рішенням Комітету з етики.
Примітка 3: Пропозиція агента Стефаника щодо використання AM-0010 на тренуваннях мобільних оперативних груп у якості сурогату міни відхилена. У якості тренажеру "для терпіння болю" - теж.
Примітка 4: Пропозиція агента Стефаника "підкинути його до [ВИДАЛЕНО]" відхилена. Агента було притягнуто до дисциплінарного покарання.
Ще будеш набридати усім своїми "геніальними" ідеями щодо AM-0010 - переїдеш працювати додому в Україну. В Зону 80-UA. Схоже, я здогадуюсь, хто саме тоді, ██.██.████ підклав AM-0010 на стілець до [ВИДАЛЕНО]. - директор Зони 166-UA.

AM-0011
Опис предмету: Приблизно 10 літрів аномальної рідини, яка роз'їдає майже будь-який матеріал. Досліди показують, що 1 мілілітр AM-0011 може розчинити наступні речовини у наступному об'ємі: 4 г золота, 8 г граніту, 17 г срібла, 3 г лабораторного скла. Між тим, AM-0011 зовсім не здатне розчиняти папір. Було зроблено █ спроб дослідити хімічний склад AM-0011. Кожна спроба дослідити склад AM-0011 приводила до розкладання рідини 0011 на суміш різних кислот, причому кожного разу розкладання відбувалось на різний набір складових компонентів з їх різним процентним співвідношенням.
Стан на даний момент: Зберігається у паперових пакетах від молока на складі Зони 166-UA для небезпечних цінних хімічних речовин. На паперові пакети завжди повинна бути нанесена спеціальна помітка хімічної та аномальної небезпеки, яку забороняється наносити на будь-які інші предмети.
Примітка: Будь-яке використання AM-0011 можливе лише з дозволу співробітника з рівнем допуску 4 або вище.

AM-0012
Опис предмету: Вимикач світлу, далі позначається як AM-0012. Якщо AM-0012 не підключений до джерелу струму, то при переведені AM-0012 у стан "включено" загорається найближча лампочка, яка у поточний час не світить, навіть якщо вона не була підключена до електричного струму. А при переведені AM-0012 у стан "вимкнено", у випадку якщо предмет не підключений до джерелу струму, то найближча лампочка, яка у поточний час світить, потухає, навіть якщо на неї подавати електричний струм. Повторне підключення до або вимкнення від електричної сітки повертає лампочки до нормального стану.
Дата та місце виявлення: ██.██.████, склад у місці [ВИДАЛЕНО]. МОГ "Творці Легенд" вийшла на предмет, зацікавившись великою кількістю повідомлень про раптове потухання та включення електричних лампочок у місці.
Стан на даний момент: Зберігається на складі малоцінних предметів Зони 166 підключеним до джерела струму. Згідно з інструкцією, на складі повинні завжди знаходиться не менш 2 постійно включених та не менш 2 постійно вимкнених лампочок. За дозволом співробітника з рівнем допуску 3 та вище МОГ мають право використовувати AM-0012 разом з лампочкою у якості джерела світла для випадків, коли доступ до електричної сітки буде відсутній.
Примітка: Треба провести дослід з участю регулятора напруги. - м.н.с. Савел'єв

AM-0013
Опис предмету: Двері з коричневого дерева розміром 200x60x4 сантиметрів. Навіси, замок та ручка відсутні. Дослідження матеріалу предмету, за умови що воно проводиться без від'єднання від нього частин матеріалу, свідчить, що AM-0013 складається з лакованої дубової деревини. У разі від'єднання частин матеріалу AM-0013 вони повністю перетворюються на чорний шоколад.
Дата та місце виявлення: ██.██.2009, Київ, мебльовий магазин IKEA, [ТОЧНА АДРЕСА ВИДАЛЕНА]. Предмет був куплений співробітниками Фонду, працівники магазину оброблені амнезіаками.
Стан на даний момент: Зберігається у секції 10 складу малоцінних предметів Зони UA-80 Зберігається у шафі з кодовим замком на складі для цінних предметів Зони UA-80.
Примітка: ██.██.2011 через аварію [ВИДАЛЕНО] у секції 10 складу малоцінних предметів Зони UA-80 були пошкоджені системи відеоспостереження. Коли через █ хвилин відеоспостереження було відновлено, виявилось, що зник шматок AM-0013 вагою ███ грамів. Співробітник охорони Ю████, який був присутній на складі, свою причетність до інциденту заперечував, але огляд ротової порожнини співробітника виявив наявність у ній слідів чорного шоколаду. Співробітник Ю████ був переведений на менш оплачувану посаду, умови зберігання AM-0013 були посилені.