Перелік аномальних подій української філії
рейтинг: +4+x

Передмова: Нижче надано перелік аномальних подій, які були розслідувані агентами української філії Фонду. Ці події мали разовий характер або тривали дуже короткий час, щоб щодо їх мало сенс встановлювати особливі умови утримування.

AE-xxxx
Опис події:
Інформація щодо дати та місця:
Вжиті заходи:
Примітка:

AE-0001
Опис події: Трансляція передачі "ДОМ-██" на каналі [ВИДАЛЕНО] з дубляжем білоруською мовою, яка тривала 3 години. Ніякої інформації про знімання ██ сезону передачі "ДОМ-██" ніяким телеканалом не виявлено.
Інформація щодо дати та місця: ██.██.████, м. Лісічанск, Луганська область.
Вжиті заходи: Була запущена легенда про злом телевізійної мережі.
Примітка: Яка жахлива подія. Гарно, що я вже давно не дивлюсь телевізор. - д-р Мурзей.

AE-0002
Опис події: Незареєстрований приватний підприємець [ОСОБИСТІ ДАНІ ВИДАЛЕНІ] видав своїм працівникам зарплату в конвертах банкнотами, номінал яких не відповідає стандартам (далі позначаються як AE-0002-1). Велика частина AE-0002-1 являли собою банкноти номіналами 9, 47, 86, 253, і 1.5 гривні, серед AE-0002-1 виявлено також банкноти номіналом [ПОВНИЙ СПИСОК ДОСТУПНИЙ ПО ЗАПИТУ У ВІДДІЛ AL-UA-1].
Інформація щодо дати та місця: ██.██.████, м. [ІНФОРМАЦІЯ ДОСТУПНА ПО ЗАПИТУ У ВІДДІЛ AL-UA-1].
Вжиті заходи: Агентами Фонду було вилучено 106 і знищено ██ екземплярів AE-0002-1. Через неможливість повного вилучення AE-0002-1 у цілях фальсифікації в інтернет під виглядом жарту були викладені зображення, схожі на AE-0002-1. Приватний підприємець, в обмін на недонесення щодо його діяльності податковій міліції, погодився працювати на Фонд співробітником відділу постачання з 0-м рівнем допуску без права звільнення. Усі вилучені AE-0002-1 зберігаються на складі Зони 80-UA для малоцінних предметів, аномальних властивостей не виявлено.
Примітка: Після цієї події в нас відчутно зменшились витрати на їжу. А ви казали — "у клас D, або ліквідувати"… - д-р Мурзей.

AE-0003
Опис події: Матеріалізація [ВИДАЛЕНО] пар калош (далі - AE-0003-1), що сталася у квартирі агента Крокодиленко █.█., працівника Зони UA-166. AE-0003 відбулась за відсутності Крокодиленко вдома, під час перебування на вахті в Зоні UA-166, і після його повернення AE-0003-1 були негайно їм виявлені. Після виявлення AE-0003-1 Крокодиленко негайно зателефонував на службовий номер Зони UA-166 і повідомив про подію.
Інформація щодо дати та місця: ██.██.████, м. Вінніпег.
Вжиті заходи: Усі AE-0003-1 були вивезені прибулою командою захоплення. Наразі AE-0003-1 зберігаються на складі Зони UA-166, аномальних властивостей не виявлено. Дозволяється використання AE-0003-1 працівниками Зони UA-166 з обов'язковим поверненням. Пропозиція щодо продажу AE-0003-1 через підставну фірму розглядається.
Примітка: Вони були всюди. У шафах, у ванні, у туалеті, навіть у холодильнику. Я навіть не міг увійти на кухню. - агент Крокодиленко.

AE-0004
Опис події: ██.██.1992, коли агент Крокодиленко їхав на ліфті зі свого поверху на перший, при виході з ліфта він виявив, що опинився в місті Кемерово.
Інформація щодо дати та місця: [ТОЧНА АДРЕСА ВИДАЛЕНА], м. Вінніпег, Канада.
Вжиті заходи: Через тиждень після AE-0004 агент Крокодиленко зміг вийти на російську філію Фонду і, після дослідження, його було повернено до Зони UA-166.