Перелік аномальних локацій української філії
рейтинг: +1+x

Передмова: У цьому документі подана інформація щодо аномальних локацій, якими завідує українська філія Фонду SCP. Ці аномалії не несуть значної небезпеки та не мають достатньо цікавих аномальних властивостей, щоб бути класифікованими як SCP-об’єкти. Через неможливість переміщення цих аномалій було вирішено виділити їх перелік до окремого листа, і довірити іншому відділу, ніж тому, який завідує аномальними предметами.

AL-xxxx
Опис локації:
Дата та обставини виявлення:
Розташування:
Вжиті заходи:
Примітка:

AL-0001
Опис локації: Аудиторія для занять студентів. На будь-якому комп’ютері, який внесено у AL-0001, не запускається жодна багатозадачна операційна система. Властивість була перевірена на наступних операційних системах: Windows - 11 версій, Linux - 65 дистрибутивів та 148 версій, FreeBSD - 6 версій, OS X - 3 версії, Solaris - 3 версії, NetWare - 3 версії, Minix - 2 версії, QNX - 2 версії, PC-BSD - 2 версії, OpenBSD - 2 версії, eComstation - 2 версії, OS/2 Warp та OS/2 Merlin, а також по однієї версії наступних операційних систем: NetBSD, DragonFlyBSD, GhostBSD, DesktopBSD, Kolibri, MenuetOS, GNU/Hurd, OpenIndiana, Syllable, ReactOS, BeOS, Haiku, Sortix та [ВИДАЛЕНО]. Також перевірено, що ефект розповсюджується на планшети та смартфони: було перевірено 30 різних смартфонів Android, 8 різних смартфонів iPhone та 13 різних смартфонів Windows.
Дуже корисна аномалія. Є куди посилати молодих співробітників, якщо вони починають нудьгувати. - д-р Лєонов, завідувач комп’ютерного відділу Зони 80-UA.
Дата та обставини виявлення: ██.██.████. Аномальні властивості були виявлені під час капітального ремонту.
Розташування: ВНЗ [НАЗВА ВИДАЛЕНА], який знаходиться у [ВИДАЛЕНО], Київ.
Вжиті заходи: На місці кабінету була утворена комора, яка контролюється агентами Фонду, впровадженими в управління ВНЗ. У коморі зберігаються три робочі комп’ютери.
Примітка: Під час експерименту від ██.██.████ м.н.с. Потапенко вдалося запустити операційну систему SCO UnixWare 7.1.4 на комп’ютері, який був розташований у AL-0001.
Я знав, ця [ВИДАЛЕНО] не гідна називатися операційною системою! - м.н.с. Потапенко.

AL-0002
Опис локації: Приміщення з єдиним входом через отвір у стелі, освітлений єдиною лампочкою, що не вимагає живлення. Лампочка освітлює область радіусом приблизно 8 метрів навколо входу. Схоже, AL-0002 здатне поглинати додаткову кількість світла; спроби висвітлити більшу площу локації за допомогою внесення додаткових джерел світла не принесли результату. Простір локації є викривленим: будь-який об'єкт і будь-який індивід, який починає рухатися по прямій в сторону від входу, повертається назад до центру локації з тієї ж сторони, в яку почав рух. Згідно зі свідченнями крокомірів, закріплених на піддослідних суб'єктах класу D, відстань, яку проходять піддослідні суб'єкти, становить від 30 до 40 метрів. Аналіз локації за допомогою об'єктів та суб'єктів, що рухались по криволінійній траєкторії, показує, що топологія простору AL-0002 по всій видимості являє собою [ІНФОРМАЦІЯ ВИДАЛЕНА].
Дата та обставини виявлення: ██.██.████, після того як агент Фонду зацікавився розповіддю на сайті, присвяченому діггерству, у якої розповідалось про незвичайний підвал.
Розташування: Підвал дев’ятиповерхового будинку, розташованого по [ВИДАЛЕНО], м. Львів. Вхід до локації знаходиться у підлозі коридору підвалу.
Вжиті заходи: Вхід заблоковано люком, який зачиняється на замок.
Примітка: ██.██.████ було схвалено проведення експерименту з просвердлюванням 5 дірок у підлозі підвалу поруч зі входом до AL-0002. 2 дірки (на відстані 1 метр та 75 см від входу до локації) протягом 80 сантиметрів вели у землю, 2 дірки (на відстані 1 метр та 75 см від входу до локації) вели у простір локації, та одна (на відстані 45 сантиметрів) - [ІНФОРМАЦІЯ ВИДАЛЕНА]. Пропозиція експерименту с створенням довгої щілини у підлозі підвалу розглядається.

AL-0004
Опис локації: Аномальна квартира, температура повітря в якій завжди нижче нуля градусів, незалежно від погоди надворі та наявності опалення. Локація оточена енергетичним полем, перетин якого з обох сторін вимагає витрат енергії. Зареєстровані значення температури повітря у локації знаходяться у діапазону між -4.0 та -██.█ °C.
Дата та обставини виявлення: Квартира зацікавила Фонд після інциденту з несвоєчасним включенням опалення у місті [ВИДАЛЕНО] у листопаді 2001-го року. Декілька громадян направили скаргу в міську раду на відсутність опалення і ненормально низьку температуру в їх квартирах. Інцидент висвітлювався журналістами; після того, як опалення увімкнули, усі громадяни, окрім одного, відкликали свої скарги. Через освітлення інциденту у пресі Фонд зацікавився незвичайною квартирою; зрештою, агенти Фонду переконали єдиного жителя квартири обміняти її на іншу квартиру, яка раніше належала підставній фірмі Фонду. Згодом, усі повідомлення у пресі, які могли б навести на підозру щодо аномальних властивостей AL-0004, були знищені, а колишній власник квартири та декілька держслужбовців та журналістів були оброблені амнезіаками.
Розташування: Харківська область, [ТОЧНА АДРЕСА ВИДАЛЕНА].
Вжиті заходи: Квартира використовується підставною фірмою як продуктовий склад. Для запобігання доступу сторонніх осіб AL-0004 була обладнана подвійними металевими дверима, а її вікна були зачинені ґратами.
Примітка: Через те, що повітря погано перетинає межу AL-0004, спеціально для цієї локації була розроблена система вентиляції, яку слід умикати під час кожного обслуговування AL-0004. Не рекомендується входити до AL-0004, коли температура повітря падає нижче -70 °C.