Усі новини

1 липня 2020

Привіт усім! Як провели перший місяць літа? Сподіваймося, що добре. Хоча тим, хто здають зараз ЗНО, певно, не дуже весело, але ми бажаємо вам удачі та 200 балів з усіх предметів! Ну, а якщо у вас з'явилася вільна хвилинка, то ознайомтеся з новими статтями.

Цього місяця, на жаль, нових статей не багато, тож зустрічайте:

Переклади з англомовної філії:

  • SCP-970 – Зациклена кімната. Та де ж тут кінець?!
  • SCP-3380 – Наука, технології, інженерія, божественне. Відтепер Курт Гедель — наш бог!

Та одна гумористична стаття:

  • SCP-1994-J – М'ЯЯЯЯЯЯЯЯЧИИИК. Потаємна таємниця професора Кроу.

Російської філії:

  • SCP-1338-RU – Лови їжачка! Метеорит з… Ви серйозно?

Португальської філії:

  • SCP-050-PT – Мішечник. А все ж таки, нащо йому мішок?

Та оповідання китайської філії:

Приємного усім читання та гарного продовження літа.

1 червня 2020

Вітаємо усіх з першим днем літа та з міжнародним днем захисту дітей! На жаль, травень був не надто продуктивним для нашої філії. Ну, знаєте, у кого екзамени, а хто після карантину розгрібав безлад на роботі. Але маємо, що маємо, тому зустрічайте:

Новий об'єкт нашої філії:

  • SCP-047-UA – Повернутися до дійсності. Авторський дебют користувача sunkwordsunkword. Спробуй розібратись, що правда, а що — брехня.

Трохи перекладів англомовних об'єктів:

  • SCP-857 – Екосистема з людських органів. Не варто йти туди, гарно поснідавши.
  • SCP-1341 – Джунглі в банці. Створи джунглі де завгодно!
  • SCP-1513 – Тваринки у горщиках. Вирости власного улюбленця!
  • SCP-2171 – Осінні пастирі. Запеклі вороги двірника.

Та гумористичний об'єкт з міжнародного архіву перекладів:

І на цьому все. Гарного вам літа та приємного читання!

1 травня 2020

Усім привіт!

Як проводите карантин? Чи гарно все у вас? Сподіваємося, що так. І що вам не сумно сидіти вдома. Що ж, спробуємо скрасити вашу ізоляцію, зустрічайте:

Новий об'єкт для нашої філії:

  • SCP-051-UA - Стара церква. Авторський дебют користувача t_melkor_tt_melkor_t. Майже звичайна сільська церква…

Переклади:

Об'єкти:

Англомовної філії:

  • SCP-001 – Фабрика. Пропозиція від AdminBright. Непогана версія зародження Фонду, до речі.
  • SCP-001 – І світ став прекрасним. Пропозиція від LilyFlower. На жаль, цього не буде…
  • SCP-177 – Шах і мат. Шахи для соціофобів.
  • SCP-266 – Блукаючий вогник. Він просто хоче погрітися.
  • SCP-333 – Місто в симфонії. Чарівна музика.
  • SCP-388 – Неперевершений фрісбі. Певно, не варто кидати його собаці…
  • SCP-615 – Купа паличок. Живий хмиз. Серйозно?
  • SCP-870 – Тут можуть мешкати чудовиська. Тварини яких бачать тільки шизіки?
  • SCP-1037 – Болт-руйнівник. Руйнівний болт від ЦРБ!
  • SCP-1193 – Похований Велет. Трошки довга генетично нормальна людська рука.
  • SCP-1540 – Метаморфна особистість. Ох, ну прямо метелик.
  • SCP-2223 – Розповсюджені аніме-зображення. Ну що, хлопці? Аніме?
  • SCP-2433 – Це точно не допомагає Берні Сандерсу. Круті фотки сенатора Сандерса від ГПН.
  • SCP-2674 – Стародавній затоплений могильник. Жаб'ячий халькост та нетямущі карцист та вилутаар.
  • SCP-2815 – Дерево життя. А у ньому прохід у формі [ВИДАЛЕНО]. Серйозно, самі гляньте.
  • SCP-5454 - Тератома. Відчуй космос всередині себе.

Маємо поповнення архіву:

  • SCP-244-ARC – "Яйцехід". Нахабність від професора Кроу.
  • SCP-776-ARC – Трохи невдалий гральний кубик. Краще ними не грати.
  • SCP-122-D – Великий песик. У когось є питання, чому його видалили англики?

Оповідання:

Формати ГОІ:

Російської філії:

Об'єкти:

  • SCP-1112-RU – Змінювач. Цей чувак щось замовчує.

Оповідання:

Тепер у нас перекладено хаб Чорної Королеви, тому ви зможете більше дізнатися про дочку д-ра Гірса. Дочок… Д-рів Гірсів…

Але це не все. Як і обіцяли, тепер маємо ще й хаб МКіД. Насолоджуйтесь.

Приємного читання!

1 квітня 2020

Усім привіт!

Ось і березень минув. Сподіваємося, з усіма все гаразд і ніхто не хворіє. Сьогодні "День Дурня", тому будьте обачними. Особливо коли д-р Брайт щось вам пропонує.

Маємо щасливо новину, до речі. Вітаємо нашу філію з повним перекладом першої сотні основних об'єктів! Так тримати! А тепер, перейдемо до релізів.

Українська фїлїя доповнилася двома новими об'єктами:

  • SCP-022-UA - Товариш Патронний Завод. Другий об'єкт від розбійника PatriarhatPatriarhat. Розробка Республіки роботів, яку тепер контроює Фонд. Принаймні, всі так думають…
  • SCP-045-UA - Карамель та Морозиво. Черговий об'єкт від Царя-Батечка murzei_chaosmurzei_chaos. Бідні дітки…

Стосовно перекладів, то цього місяця маємо лише з Англійської філії, що ж:

Об'єкти:

  • SCP-092 – Найкраще з "П'ятого виміру". Абсолютно Абсолютно Абсолютно Абсолютно найліпша музика.
  • SCP-113 – Перемикач статі. Обережно: можна перетворитися на бог-знає-що.
  • SCP-124 – Родючий ґрунт. Певно гарна травичка у хлопців виросла.
  • SCP-336 – "Ліліт". Колишня д-ра Клефа. Та ще штучка.
  • SCP-374 – Пророча гільйотина. Ах ти зухвалець! Відтяти йому голов… А, ну так.
  • SCP-454 – Книга коміксів. А-а-а-а-а-а-а! Знову комікси!
  • SCP-488 - Притягувач метеоритів. Не позаздриш мужику.
  • SCP-578 – Кров'яні опали. Кровососуча каменюка від МКіД. Переклад їх хабу, до речі, вже на підході.
  • SCP-604 – Бенкет канібала: спаплюжений обряд. Цей сервіз — мрія кожного саркіта.
  • SCP-732 – Чума з фанфіків. Одне слово: "Ке@#%^ СУПЕРПУПЕР1337КЕТЕР!!!!!!1!!!1!111!!#$%^".
  • SCP-753 – Робот-художник. Робот, який малює реалістичні нереалістичні малюнки від МКіД.
  • SCP-812 – Контейнер із річкою. І так, куди він знову подівався?
  • SCP-835 – Розсекречені дані. Дуже секретні розсекречені коралові поліпи. А за компанію розсекретили ще документ та звіт про них.
  • SCP-865 – Джентльменський батіг. Пробачте, Сер. Чи не проти ви того, щоб я вас відшмагав?
  • SCP-905 – Пан Хамелеон. Скільки ж мороки буде, якщо він загубиться…
  • SCP-1660 – Неземний ліс. Лампа, яка створює перехід до іншого всесвіту. Чому б і ні?
  • SCP-1716 – Бракований подовжувач життя. Напевне з Аліекспресу замовляли.
  • SCP-1725 – Покращувач слуг. Стань наймоднішим, завдяки "МАРШАЛЛ, КАРТЕР & ДАРК LTD".
  • SCP-1808 – Годинники з Губкою Бобом. Ніколи не любив цього мульта.
  • SCP-2201 – Міжпросторова перукарня. Візьми барбершоп з собою.
  • SCP-2913 – Повний відрив. У прямому сенсі…
  • SCP-3168 – Хатинки на курячих ніжках. Незвична матрьошка від МКіД.
  • SCP-3423 – Вікно для натхнення. Сидиш такий собі вдома, дивишся у вікно, а тут бац… А за ним піраміди!
  • SCP-3619 – Кружить голову, ай до упаду. Напевне, мужик переслухав тієї пісні про весну.

Оповідання:

Також, нарешті переклали хаб Саркіцизму. Тепер усі послідовники спасителя нашого, Великого Карциста Іона зможуть дізнатися про те, що Фонд думає про їхню філософію.

Приємного читання!

1 березня 2020

Всім привіт! Як у вас пройшли останні зимові деньки? Сподіваємося, що добре. Ми підготували для вас новини за другу половину лютого (бо накопичилося стільки перекладів, що довелося ділити їх на дві публікації). Що ж, зустрічайте:

Нові об'єкти Української філії:

  • SCP-013-UA – Розширений діапазон. Авторський дебют користувача FacelessManFacelessMan. Перегляд "Зоряних війн" дозволяється виключно в скафандрах!
  • SCP-027-UA – Оливковий гай. Другий об'єкт від автора DasgotDasgot. Став "+", якщо зрозумів, яке слово було вирізано на спині потерпілого в Додатку 027ua-1.

А також переклади англомовної філії:

  • SCP-080 – Темна фігура. Просимо усіх співробітників припинити називати об'єкт «Бабаєм». А то відправимо вас до камери утримання, де вас чекають вельми неприємні наслідки
  • SCP-081 – Вірус спонтанного самозаймання. Коли горить не в переносному сенсі.
  • SCP-083 – Покинутий будинок. Безпечна варіація тієї самої Ікеї Чергова позапросторова будівля: зовні закинута, всередині — оу май.
  • SCP-084 – Статична радіовежа. Ну, не такий вже й порожній той коридор.
  • SCP-086 – Кабінет доктора [ВИЛУЧЕНО]. Ні, ну ви гляньте який нахаба! Евклідом стати захотів!
  • SCP-091 – Ностальгія. Ох, пам'ятаю як ми з [ВИДАЛЕНО] пішли до [ВИДАЛЕНО]. Ох, як ми ж тоді [ВИДАЛЕНО]!
  • SCP-094 – Мініатюрний горизонт подій. Ще трохи часу - і буде далеко не мініатюрним…
  • SCP-095 – «Атомні пригоди Ронні Рей-Гана». Комікси! От чого американці так люблять ті комікси?!
  • SCP-097 – Старий ярмарок. Слідкуйте за вашими дітьми, бо з ними стільки всього може трапитися…
  • SCP-098 – Краби-хірурги. Не хотілося би стати їхнім обідом…
  • SCP-408 - Ілюзорні метелики. Друзяки д-ра Кондракі.
  • SCP-1032 – Пророчий будильник. Має бути Кетером вже тільки за те, що він будильник.
  • SCP-2293 – Жартик для своїх. Ох ці ГПН, вже й до маніпуляцій реальністю дісталися…
  • SCP-2682 – Сліпий телепень. Чи то я їду дахом, чи то зі мною балака пурпурна малина?
  • SCP-2740 – Цього там не було. Або було… Або, все ж таки, ні…
  • SCP-2806 – У нас є технологія! Круті протези від "Андерсон Роботікс".
  • SCP-2906 – &. Когнітивний агент! Недорого!
  • SCP-3023 – І тоді вирішило воно стати злим павуком. Не рекомендується читати людям, які страждають арахнофобією.
  • SCP-3443 – Позначка-заповнювач. Допоможе, якщо щось не можна описати жодним чином.
  • SCP-3936 – Все працює належним чином. Знову документи з потойбіччя. Завжди стильно, модно й молодіжно.
  • SCP-4176 – Податки. А як взагалі реагують інші країни, коли через їхню територію летить отой снаряд???
  • SCP-4517 – Не дуже 𝒩ний. Ну ду-у-у-уже 𝒩но!

Також, нарешті оновлено статтю про SCP-049 — нашого шановного Чумного лікаря! Стару версію перенесено до Архіву.

Також перекладено Хаб Андерсон Роботікс та оповідання із серії Перегрін:

Та один об'єкт Чеської філії:

  • SCP-042-CS – Північний Диявол. А чого під час інтерв'ю не використали інтерком??? Фонд, оновіть чехам обладнання!

А ще, тепер маємо переклад статі про заклади Французької філії (все нормально, це ж всього навсього надсекретні об'єкти, чого б детально не розказати про них). Та оновлено:

Приємного читання!

15 лютого 2020

Останнім часом накопичилося багато перекладів, тому напишемо новини вже зараз. Почати хочеться з того, що наші англомовні колеги розпочали вже шосту тисячу об'єктів. Першим перекладом з неї став SCP-5000Чому? Фонд збожеволів, чи зможе світ з ним впоратися?

Продовжуємо також перекладати старі об'єкти, основна маса перекладів стосуватиметься першої їх сотні.

  • SCP-045 – Перетворювач атмосфери. Непогана річ, щоб зробити на вашій планеті невеличке море, головне не забути її потім вимкнути.
  • SCP-046 – «Хижі» кущі падубу. Для всіх бажаючих передчасно перетворитися на добриво для рослинок.
  • SCP-047 – Мутаген для мікробів. Ця речовина допоможе звичайним бактеріям стати крутими і небезпечними. Декільком це вже вдалося.
  • SCP-050 – Найдотепнішому. Про те, чим насправді займаються фондівці у вільний від рятування світу час.
  • SCP-051 – Японська акушерська модель. Здається, ця пастка для демонів переповнилася, і вони тепер лізуть назад. Подробиці (не читайте під час обіду!)
  • SCP-052 – Потяг-мандрівник у часі. Отак заснеш у метро, а прокидаєшся – навколо вже 2112 рік, і Фонд тебе зустрічає.
  • SCP-054 – Водяна німфа. Сумна історія про те, як недобрі фондівці вбили віру у людей у доброго водяного елементаля.
  • SCP-057 – Добрий млин усе змеле. Невідомо, хто й навіщо збудував цей смертоносний Форт Буаяр, але як знати – може там правда якийсь приз у кінці?
  • SCP-059 – Радіоактивний мінерал. Ідеальне добриво для любителів грибочків.
  • SCP-060 – Пекельний окультний скелет. Кістлявий агроном-лісовод, який любить саджати дерева і не любить, коли їх палять.
  • SCP-064 – Неповноцінна структура фон Неймана. А за допомогою цієї цеглини Фонд міг би собі нову Зону збудувати, але досліджувати її йому цікавіше.
  • SCP-068 – Дротяна фігурка. Маленький скульптор по металу, витвори якого хоч і одноманітні, але працьовиті й талановиті.
  • SCP-070 – Залізні крила. Мескалін надає крииила! Важкі, своєнравні, і чорта з два їх тепер позбудешся.
  • SCP-071 – Дегенеративна метаморфна сутність. Суккуб на будь-який смак, щоправда, з сильними побічними ефектами.
  • SCP-072 – Ніжки ліжка. Поспавши на такому ліжку, можна втратити ніжку, а то й обидві.
  • SCP-074 – Квантова мокриця. Велика козявка, любить яблука, фізиків і змінювати реальність.
  • SCP-077 – Череп гниття. Чий би череп це не був, той «хтось» явно дуже любив картоплю. Гнилу.
  • SCP-078 – Провина. Електронний психолог, що допомагає пацієнту позбутися проблем за принципом «нема пацієнту – нема і проблеми».
  • SCP-088 – Король ящерів. Мумія повертається! Цього разу – у вигляді рептилоїда.
  • SCP-218 – Кубло міног. Ще одна компанія організмів, яка вирішила, що разом веселіше, і тепер у нас є міноги-восьминоги.
  • SCP-224 – Старовинний підлоговий годинник. Хтось знає, учасники гурту «Король и Шут» часом на Фонд не працювали? А то щось забагато їм відомо…
  • SCP-398 – Привітальний коридор. Дизайнери цього коридору не змогли вирішити, як саме його оформити, тому зробили так, що для кожного відвідувача він виглядає по-своєму.
  • SCP-517 – Бабуся знає. Ось хто дійсно може похвалитися тим, що «має довгі руки»! Ніде не сховаєшся, всюди дістануть.
  • SCP-577 – Кішка з набоїв. Мабуть, моторошно хазяїну цієї «тваринки», коли вона з усіх ніг біжить його зустрічати.
  • SCP-607 – Доріан, сірий кіт. Пухнастий Доріан Грей, що замість портрету використовує свого ж господаря.
  • SCP-629 – Пан Латунь. Цей трансформер від Доктора Дивограйка навіть встиг побувати святим у любителів всіляких залізяк, але йому чомусь не сподобалося.
  • SCP-637 – Вірусна кішка. І знову котик, хоча й уявний. Любить ходити в гості до чужих голів.
  • SCP-699 – Загадковий ящик. Судячи з того, що цей контейнер сам не знає, треба його відчиняти чи ні, це якийсь родич SCP-902, тільки ще й прозорий.
  • SCP-705 – Войовничий пластилін. Маленькі загарбники, суворі, амбіційні й рішучі. Але надто вже м'які.
  • SCP-1841 – Стільки побачити, стільки не бачено. Туристичний путівник для тих туристів, які вже можуть мандрувати хіба що тільки у снах.
  • Також з'явився об'єкт з класу Обґрунтованих, SCP-8900-EX – Небо. Синє небо. Якщо Фонду не вдається приборкати якусь аномалію, він просто стирає пам'ять усьому людству і робить вигляд, що це зовсім і не аномалія ніяка.
  • SCP-1234-J – SCP об'єкт. Еталон середньостатистичної статті про об'єкт. Судячи з усього, написаний паном капітаном на прізвище Очевидність.

Є декілька перекладів і з інших філій.

  • SCP-008-IT – Готель. Хоча зовні по ньому й не скажеш, у цьому готелі насправді можна навіть трохи відпочити. Але недовго.
  • SCP-901-TH – Голова Велетня. Маска, що навіть найгіршому акторові допоможе вжитися в образ страшного гіганта з тайських казок.
  • SCP-6789-RU-J – Пропаще болото. Справжньому любителю фанфіків по Фонду навіть клішні їх писати не заважають! Ну, майже.
  • Також оновлено статтю про Групи особливого інтересу італійської філії: додано інформацію про Братство лицарів св. Георгія та Королівський Інститут Аномалій.

Це поки що все, але чекайте на нові надходження вже цього місяця!

1 лютого 2020

Ну, перший місяць 2020 року закінчився. Сподіваємося, що ви гарно провели новорічні свята. А поки SCP-008 коронавірус тероризував (та й продовжує це робити) увесь світ, ми встигли:

Створити два об'єкти для рідненької Української філії:

  • SCP-023-UA - Ерогенна Твань. Авторський дебют користувача firstattemptfirstattempt. Хлопці, а то точно опеньки були?
  • SCP-098-UA - д-р Крячкін. Третій об'єкт від MielsenMielsen. Надзвичайно небезпечна сутність, яку необхідно знищит… Стоп, що це я таке пишу? Ні-ні, Крячкін один з найважливіших співробітників Фонду. Можете прочитати його особисту справу, щоб у цьому впевнитись.

Перекласти об'єкти англійської філії:

  • SCP-180 - Головний убір, що викрадає особистість, відчуй себе доктором Брайтом!
  • SCP-196 - Часовий парадокс. Найзвичайнісінький хлопець. Ну, якщо не брати до уваги те, що він може знищити причинність. Ех, ці мандрівники в часі ніколи не задумуються про наслідки, чи не так?
  • SCP-735 - На скільки легко вас розлютити? Доторкніться до коробки й дізнайтесь.
  • SCP-913 - Пан Голодний, ти не ти, коли голодний. Не гальмуй, [ВИДАЛЕНО].
  • SCP-917 - Пан Місяць, місячний годинник, який сам ходитиме за тобою!
  • SCP-920 - Пан Загублений, не варто з ним гуляти.
  • SCP-939 - З безліччю голосів. А чи впевнений ти, що то дійсно мати гукає тебе до кухні?
  • SCP-1009 - Кращий світ, а може й ні…
  • SCP-2565 - Елісон Екхарт, якщо Елісон Екхарт Елісон Екхарт, то настане Елісон Екхарт та Елісон Екхарт.
  • SCP-2826 - Хлопці з патруля, аби ж уся поліція була така.
  • SCP-2979 - Твій вчитель фізики з середньої школи, пан [ВИДАЛЕНО], навіть він кращий за твого.
  • SCP-4830 - Голова як нора, сподіваюся, що тільки вона…

Декілька гумористичних об'єктів:

  • SCP-1D6-J - Дурість Гайгекса, що воно, в біса, таке???
  • SCP-ТЩТВ-J - Те, що тебе вбиває, а може й декілька разів. Як забажаєш. 100%. Вб'є назавжди!

Два оповідання:

ХАБ:

Тепер маємо перелік екзотичних класів об'єктів, а ще ми вирішили окремо виділити SCP-об'єкти мета-класу.

Також з'явився переклад об'єкта з Італійської філії:

  • SCP-018-IT - Сипуха з ЕМІ, сова від якої болить голова.

Та перший переклад об'єкта з Чеської філії:

  • SCP-017-CS - Абсолютна Справедливість, навіть цукерку не поцупиш(

А ще, тепер можна ознайомитись з групами особливого інтересу іспанської філії.

Ну, а поки ми ще всі живі, то бажаємо вам успіхів у лютому. Може хочете щоб цей список був більшим? Тоді нумо на Полігон й творіть та перекладайте! Ну, а якщо ваш переклад довго висить на вичитуванні/вашу статтю досі не затвердили на перенесення до Головного сайту/ви хочете сказати кілька лагідних адміністрації, то приєднуйтесь до нашого Discord-сервера.

1 січня 2020

ЙО! Вітаємо вас з новим 2020 роком! Нехай пацюк вас не чіпає, а все хороше не відлипає. Ну, а ще я сподіваюсь що ніяких порушень умов утримання в новому десятилітті не буде? Будь ласка?

На жаль, грудень не рясніє новинами. Напевне всі готувалися до новорічних свят, а може то просто зимова хандра? Ну, маємо-що-маємо, тому зустрічайте:

Трошки нових об'єктів для нашої рідненької філії:

  • SCP-035-UA - Велесова скрижаль. Вітаємо DasgotDasgot з авторським дебютом!(Лол, та це ж я). Ну, а якщо ви випадково розбили цю штуку, то можете починати вчити втрачені мови…
  • SCP-087-UA - Ботнет "Технології Можливого". От не знаю, ті роботи генії? Чи бовдури?
  • SCP-099-UA - К'юч. А відкрию я ним подарунки!Так-так, я вже святкую Новий Рік)

Ну і кілька перекладів:

  • SCP-069 - Другий шанс. Отримав? Досить з тебе, передай іншому!
  • SCP-331 - "Тамблс". Зомбі-кошеня, всього за 9.99$!

Ну й на цьому, на жаль, все… Ну, сподіваюся голова у тебе не болить? Ні? Тоді нумо на Полігон та зроби так щоб цей список у січні став велетенським!!!Будь ласочка…

2017 рік