Усі новини

1 жовтня 2021

Навчальний рік у самому розпалі. Ми проводимо більшість часу за лекціями, тож часу на пошуки аномалій майже не лишається. Та якщо Магомед не йде до гори, гора сама йде до Магомеда, тому ми все одно знаходимо щось новеньке та описуємо це.

Нові об’єкти нашої рідної:

  • SCP-059-UA - Паперова кішка. Цю крихітку приніс Comrade XanderComrade Xander, і вона миттєво поцупила моє серденько… та клубки пряжі?.. А ну тримайте її!
  • SCP-066-UA - Квітка пізнання. Була помічена Prof_Drhab_UkrytyProf_Drhab_Ukryty. Незважаючи на те, що на початку кожного березня квіти стають дорожчі за золото, використовувати цей об’єкт у якості подарунка нашим дівчатам не слід.
  • SCP-095-UA - Шалена бджілка. Який плодовитий у нас Comrade XanderComrade Xander! І ні, це не аномальні цукерки.

Ще у нас є оповідання:

І як же ми залишимо вас без перекладів?

  • SCP-795 – Кіт, який змінює реальність. Хтось ще мав сумніви, що ці пухнасті істоти керують світом?
  • SCP-1702 - Французький рій. Якісь неправильні бджоли. І дають вони неправильний мед.
  • SCP-6999 - Ближче, мій Боже, до тебе. Якось моторошно стає від однієї музики…

Поки не почався опалювальний сезон, рекомендуємо читати нові матеріали, загорнувшись у теплу ковдру. І нехай проблеми та незгоди не роблять вам в житті погоди. Гарного читання! Побачимось наступного місяця!

1 вересня 2021

Ось і літо закінчилось. ПОРА починати новий навчальний рік, бо недарма ж кажуть, що розум – це сила. Минулого місяця редакція філії бажала співробітникам приємного відпочинку, але ми продовжували працювати. Тому зустрічайте!

Об’єкти, які взяла на утримання наша рідна філія:

  • SCP-008-UA - Здається просто палиця. Цей екземпляр приніс (або принесла?) Prof_Drhab_UkrytyProf_Drhab_Ukryty. Не дарма дружні жіночі колективи кличуть гадючником.
  • SCP-014-UA - Якщо життя подарувало тобі лимон… Задокументовано завдяки megablocheskmegablochesk. Пропоную НЕ робити з цього лимонад. Навіть якщо дуже кортить.
  • SCP-078-UA - Homo charta rex animalium. За цей об’єкт дякуємо Comrade XanderComrade Xander та ArbelictArbelict. Виявляється, офісний планктон – це не лише гарний мовний зворот.
  • SCP-088-UA - Трамвай №8. Об’єкт від Anacharsis_UAAnacharsis_UA. Не засмучуйтесь через заборону використання трамваїв у певний час. Як було колись сказано у філії, трамвай для збоченців.
  • SCP-090-UA - Дім. Ще один об’єкт від Comrade XanderComrade Xander. Щось мені якось неспокійно…

А також:

А ще ми зробили кілька перекладів.

  • SCP-115 - Мініатюрний самоскид. Малий та молодецький.
  • SCP-284 - Близнюки. Саме так виглядає фраза «один мозок на двох».
  • SCP-367 - Маленький собака. А я завжди знала, що злість у маленьких собак концентрована.
  • SCP-6000 – Змій, Мус та Бібліотека Мандрівників. Об'єкт відкриває 7 тисячу основного списку! Полишити цей світ не так лячно, як то здається.

Хай ця осінь принесе вам затишні вечори, осяяну красу кольорового листя та нових об’єктів звичайно! Бажаємо приємного читання. Побачимось наступного місяця!

1 серпня 2021

Літо… Це час для розваг та відпочинку. Час, коли можна розслабити мозок, поїхати до моря з друзями, допомогти бабусі у селі або як слід підготуватись до перездачі екзаменів, якщо у червні не вдалося здати щось з першої спроби… Та не у випадку нашої філії! Цього місяця ми працювали, наче бджілки, тож зустрічайте!

Об’єкти та оповідання нашої рідненької:

  • SCP-025-UA - Дримба. Чергова робота від Prof_Drhab_UkrytyProf_Drhab_Ukryty. Ховайте її якомога далі від співробітників під час святкування дня заснування Фонду.
  • SCP-033-UA - Війнушка на два простори. Авторський дебют користувача StollStoll. Не живі фотографії з книжок про хлопця, який вижив, але теж цікаво.
  • SCP-036-UA - Меч-кладенець. Теж авторський дебют, але вже від Anacharsis_UAAnacharsis_UA. Ніколи. Чуєте? Ніколи не давайте його докторам, яких не назвати інакше, ніж доктор Дідько!
  • SCP-042-UA - Концептуальна загроза. Який вже це об'єкт від Comrade XanderComrade Xander? Я завжди знала, що радіо – це зло!
  • SCP-049-UA - Здається… бог?.. Й теж від Prof_Drhab_UkrytyProf_Drhab_Ukryty. Але бога не існує, а доктор ████ ще скаже «А я вам казав, йолопи!».

Не пройшло й пів року (а ні, пройшло навіть більше), ми нарешті маємо готові перелік опергруп Української філії Фонду.

Переклади об’єктів іншомовних колег:

  • SCP-1047-J – «Троль». Об’єкт було перекладено. Але ми вам його не покажемо. У вас рівня допуску немає!
  • SCP-404-J – Нові повідомлення. Вибачте, сторінка не знайдена. Спробуйте пізніше.
  • SCP-1024-RU - Вода з ратичку. Ні, через цей об’єкт не можна використовувати «техніку спокуси». Навіть якщо дуже треба. І видавати себе за іншого співробітника, щоб підвищити рівень допуску теж заборонено!
  • SCP-1410-RU - Ламке склепіння твоїх винних плечей. Не лізь, ВИДАЛЕНО! Воно тебе зжере!
  • SCP-1087-RU-V – Дерева і плоди. Нагадуємо, ми не станемо створювати Пікачу, Іві, або будь-якого іншого покемона. Навіть не просіть.
  • SCP-1089-RU-V – Холодне повітря. Саме те, щоб готувати морозиво!

Залишився останній місяць літа, тож є ймовірність, що більшість співробітників відправиться у заслужену відпустку. Гарного серпня і приємного читання! Побачимось наступного місяця!

1 червня 2021

Йо. Вітаємо усіх з першим літнім днем. Сподіваємося ніхто не профукає усе літо та гарно відпочине. Що до нас: вже минулий травень виявився доволі продуктивним й ми дуже раді притоку нового люду, який займається розвитком Української філії Фонду. Що ж, цього місяця ми маємо:

Значне поповнення запасів вітчизняних об'єктів:

  • SCP-030-UA - Сутність холоду — спокій. Авторський дебют користувача DR_C_WhiteDR_C_White. Вмійте читати поміж рядків…
  • SCP-041-UA - Президент заборонив. Чергова робота від Comrade XanderComrade Xander. А що ж він там заборонив?
  • SCP-046-UA - Смачні флешбеки. Теж від Comrade XanderComrade Xander. А чи певен ти, що не є агентом Ангріфу?(Так-так, ще й нова ГОІ у списку).
  • SCP-048-UA - Дім спотвореного часу. Авторський дебют користувача MONGOL#2241MONGOL#2241. От нащо того годинника було розбирати?

Ну й трошки перекладів:

Англомовної філії:

  • SCP-100 - Добрий Дядько Джозеф Дювал. Агов, цей недоробот мене обдурив!
  • SCP-101 - Голодна торба. То ось де була друга шкарпетка.
  • SCP-102 - Власність Маршал, Картер і Дарк Ltd. Ти не ти, коли… Не в собі?
  • SCP-1408 - Вікторіанська машина стирання пам'яті. Ох, а про що то я?
  • SCP-1512 - Ірраціональний корінь. От намудрують інколи ті вчені, а Фонду розгрібай те усе.
  • SCP-5884 - що жив. Ніц не зрозуміло, однак вельми цікаво.

Російськомовної філії:

  • SCP-1065-RU - «Батарейка». Ця, на відміну від любовної, не сяде.
  • SCP-1264-RU - Екстракт світового ефіру. Непогана музичка. Обов'язково заціни.

Італійської філії:

Приємного читання!

1 травня 2021

Вітаю вас! Як ся маєте? Є щось новеньке? А от у нас є. Цього місяця ми гарно попрацювали, і зараз готові представити вам результат нашої праці. Як і обіцяли минулого місяця, з’явились нові об’єкти української філії. Тож зустрічайте:

Об’єкти, які поповнили нашу рідненьку:

  • SCP-026-UA - Багряні сплески. Другий об'єкт від користувача Comrade XanderComrade Xander. Ми ледве не вибухнули на радощах, коли познайомились з ним!
  • SCP-060-UA - У моєму царстві холод. Черговий об'єкт від DasgotDasgot. Перш ніж почати знайомитись з об’єктом, радимо одягти найтепліші речи та озброїтись термосом з зігрівальними напоями.

Також рекомендуємо ознайомитись з новеньким оповіданням нашої філії:

Переклади об’єктів англомовної філії:

  • SCP-733 – Ножиці. Виріж з пам'яті невдале кохання.
  • SCP-1753 – Запаморочення. Гарного польоту!
  • SCP-3231 - 10 000 000 людей не можуть помилятися. Я не та, ким є насправді.
  • SCP-4716 - Кулінарна книга Плутоворе. Готуємо справжні пельмені разом.
  • SCP-5140 – ЕВЕРЕСТ. Робимо ставки, пані та панове! Скільки їх насправді?

А ще ми оповідання:

Бажаємо вам приємного читання та нагадуємо, що наближається Великдень, з чим вас вітаємо, але рекомендуємо бути пильними з будь-якими воскреслими чоловіками.

1 квітня 2021

Привіт всім. Як ваше життя? Чи все у вас гарно? А у нас все непогано, адже теперички наша філія переживає наплив авторів, тому чекайте нових -UA об'єктів. Але поки ми підготували для вас чималий список перекладів, аби ви могли насолодитися ними, доки людоньки дописують свої шедеври!

Що ж, зустрічайте переклади:

Англомовної філії:

  • SCP-469 – Багатокрилий янгол. Та не кричи ти!
  • SCP-860 - Синій ключ. Він слідкує за тобою.
  • SCP-1011 - Процес гуманізації. Товариші, робота — це життя!
  • SCP-1206 – Загублена муза. Знайди її!
  • SCP-1710 - Дерево міцне корінням. Це їх так покарали, чи що?
  • SCP-1711 – Мов моєю мовою. Чи можна щось подібне для українізації?
  • SCP-2133 - Наша земля, Наша неволя. Скільки ж там болячок.
  • SCP-2312 – Дрібний король. Дайте кіпріотам відпочити!
  • SCP-2316 - Навчальна поїздка. Краще утриматись від купання.
  • SCP-2337 – Доктор Шпанько. Шпаньк, нарешті вже тут.
  • SCP-4107 - Мертва. Складний випадок, кличте Шерлока.

Також було оновлено SCP-166, навіть назва змінилася. Теперички вона — "Звичайна Гея-підліток", а старий-добрий сукуб потрапив до архіву отримавши постфікс -OLD.

Російськомовної філії:

  • SCP-1038-RU – Не забувайте нас. Або хоч зверніть на нас увагу.
  • SCP-1123-RU – Докторе, це не просто фаза. Ось так і працюй з мемагентами.
  • SCP-1366-RU – Дядя Стьопа. Вже не той.

Німецької філії:

  • SCP-241-DE - Ніхто тебе не згадає. Хтось помітив щось незвичного на фото? Я ні.

Оповідання:

Також тепер маємо переклад хабу Геймерів проти Наркоти. Ці фрукти зможуть вас потішити, вже ж повірте.

Приємного читання!

1 березня 2021

Ось і прокинулася матінка весна й піднялася зі своєї старої труни. Почали танути сніги, а з рік та озер спадають льодяні пути. Повертаються до рідних країв птахи, а ми тим часом підготували для вас підсумок новинок за минулий, ще зимній, місяць. Тож зустрічайте:

Новий об'єктик для нашої рідненької філії:

  • SCP-034-UA - Мій друг — Кімберлі. Вітаємо користувача Comrade XanderComrade Xander з авторським дебютом. Не обертайся.

Та переклади з англомовної філії:

  • SCP-3997 - У моєму кінці мій початок. Білі троянди, білі троянди, беззахисні шипи.
  • SCP-4000 - Табу. Не найкраще місце для пікніка.
  • SCP-4031 - Амнестична спокута. А про що це я?
  • SCP-4669 - Nuestra Señora de la Revolución Popular. Негаразди з причинно-наслідковими зв’язками.
  • SCP-5510 - Пульт від усього на світі. То вимкніть вже ним той карантин.

Приємного читання та най весна принесе покращення.

1 лютого 2021

Усім привіт! Вже минув перший місяць цього року, а наша адміністрації досі не може відійти від святкувань, тому нових статей цього місяця як Мурзей кіт наплакав. Та все ж, зустрічайте нові переклади з англомовної філії:

  • SCP-2191 - "Фабрика Дракули". Гм-м, скільки різних хробачків.
  • SCP-2562 - ЧБІ. ТЕКСТ ВНИЗУ Пан Текст вгорі та пан Текст внизу
  • SCP-3012 - Затягнись з косяка, зустрінь Косаря. Догрозився.
  • SCP-3090 - Ця дівчина зірвалася на ігровій атаці! Вона дуже зла через комп'ютерні ігри.

Також варто зазначити, що Російська філія влаштувала геноцид підчистила власні об'єкти з низьким рейтингом, тому до архіву потрапили наступні статті:

  • SCP-1008-RU-ARC – Конденсатор страху. Вже не конденсує.
  • SCP-1011-RU-ARC – Блохи-зломники. Вже не зламують.
  • SCP-1075-RU-ARC – Агрегатний агрегат. Не такий вже й агрегат.
  • SCP-1078-RU-ARC – Шкатулка забуття. Нічого вже й не забудеш.
  • SCP-1271-RU-ARC - Колись звичайна абордажна кішка. Колись була нею.

Усім приємного читання!

1 січня 2021

Ну що ж, ось і скінчився цей важкий 2020 рік, тому відаємо вас з ще гіршим ліпшим новим 2021 роком. Бажаємо вам, аби усілякі SCP-008 коронавіруси вас не діставали та й взагалі, аби все було добре для кожного з нас. Також вітаємо з вже минулими та найближчими святами. Ну, з Новим роком вас!

А поки ви їли мандарини та купували подарунки, ми підготували для вас новий об'єкт:

  • SCP-031-UA – Бійся білого кролика. Черговий об'єкт від автора firstattemptfirstattempt. Це вам не новорічний зайчик!

Та трошки перекладів:

Англомовної філії:

  • SCP-285 – Груба робота. Ти не тому довірився, Хаксе.
  • SCP-769 – Стародавня енциклопедія. Забути все заради марних знань? Так, звісно!
  • SCP-2309 – Залізна стіна Дхул-Карнайна. Саркітська загроза прямо з Грузії.
  • SCP-2476 – А ось цього я не очікував. І чудовисько з'їло б їх. Але тут у нашого мультиплікатора стався серцевий напад, тому чудовисько він далі малювати не зміг, і лицарі були врятовані…
  • SCP-3015 – Розповідь про… Ай, до біса, просто пан Берні Сандерс та його дупопорт.
  • SCP-3024 – Привид-доксер. Нехай потаємне стане явним.

Російської філії:

  • SCP-1016-RU – "Той, хто моргає" і "Лихослівна туша". Відповіді очима та смертельна лайка.
  • SCP-1042-RU – «Зроби сам». От тільки збирати доведеться по картинках.
  • SCP-1373-RU – В.Р.Д. Аж так дітки розвинулися, що пікову даму прикликали.

Статті оформлені за форматом ГОІ:

Також теперички маємо особисту справу доктора Сіммеріана. Там звісно майже нічого немає, але тепер вона в нас є…

Також, на жаль, через мінусовий рейтинг SCP-030-UA було переміщено до архіву.

Ще раз з Новим роком та веселого Різдва. Ну і як зазвичай — приємного читання!

Старіші новини