Усі новини

1 квітня 2019

Наша філія вітає вас з Днем Сміху! Пропонуємо сьогодні відволіктись від розіграшів і прочитати деякі нові об'єкти:

  • SCP-023 - Чорний Шак. Злий мемагент, який став твариною.
  • SCP-026 - Що залишилися після уроків. Не засинайте на уроках - біда буде.
  • SCP-1111 - Білий пес. Недарма кажуть, що собака - найкращий друг людини.
  • SCP-1779 - Пожирачі монет. Мажори, які живуть за рахунок інших.
  • SCP-2165 - Безспокутний. Ми, мабуть, ніколи не дізнаємось, що ж він такого зробив.
  • SCP-3949 - Фанат "Penumbra W.A.V.E." №1! Жаль, що на цей серіал і його фанбазу спрямовано так багато критики.
  • SCP-4999 - Той, хто спостерігає за тобою. Він завжди підтримає тебе в момент смерті, коли поруч нікого не буде.

Також є переклади з інших філій!

  • Японський SCP-161-JP - Неспроможність ейлити. Схоже, скоро ми всі забудемо, як класно колись було поейлити кудись.
  • Та корейський SCP-709-KO - Розчленована вічність. Саракіти потихеньку пробуюють робити скульптури, як члени НЯК?. Виходить не дуже.

Ну й, якщо ви все-таки хочете посміятись, то у нас є переклад SCP-7143-J - ДВЕРНА РУЧКА. Звичайна дверна ручка, яка чомусь викликає інтерес дослідників Фонду.

Приємного читання!

1 березня 2019

Отже, весна почалась. Приймайте нові матеріали.

У нас є список ГОІ української філії. Аж чотири штуки. Плюс класифікація за рівнями небезпеки.

Також два нові українські об'єкти:

  • SCP-029-UA - Бинтовані люди. Ти бачиш людину у бинтах? Ні? І я теж ні. А вона є. Плюс також розслідування від ВАЗ СБУ.
  • SCP-056-UA - Яма на дорозі. Якщо їдеш дорогою, дивись уважно.

Та оповідання - Поради чародіям-початківцям. Що треба робити, якщо ви хочете стати справжнім чародієм.

А тепер переклади:

  • SCP-043 - The Beatle. Загублений альбом Beatles.
  • SCP-505 - Пляма чорнила. Якщо мати одну ручку, то можна забруднити усе у світі.
  • SCP-563 - Покинута ферма в Китаї. Скільки ж багато у світі людей, які бажають відродити динозаврів!
  • SCP-692 - Білизна після прання ніби дихає. Та ходить.
  • SCP-1762 - Куди поділися дракони? Не знаємо, сумуємо.
  • SCP-2719 - Усередині. Просто усередині. А що, вам потрібен більш ретельний опис?
  • SCP-1121-RU - Година Гордині. Триває цілий рік, та закінчується смертю.
  • SCP-1200-RU - Нагуаль. Демон у тілі людини плюс людина у тілі демона. Завжди разом.
  • SCP-013-J - Безмежно Мудра Каракатиця. Мудро пророкує катастрофи.
  • SCP-100-J - Смердюча купа лайна, яка своїм ароматом надихає на творчість молодих авторів.
  • SCP-666½-J - Пекельний вогонь прямо від самого Диявола. Гірка приправа, яка навіть 682-го змусила плакати.

1 лютого 2019

Останній місяць зими. Усіх, хто не замерз, не втік в теплі країни, не впав у зимову сплячку - вітаємо!

Перш за все, у нас три нові українських об'єкти:

  • SCP-005-UA - Рідкий радіоприймач від murzei_chaosmurzei_chaos. Радіоприймач, який може не тільки приймати радіосигнали, але і плавитись.
  • SCP-018-UA - Свинячий паразит, від нового автора Dark EscapeDark Escape (вітаємо з дебютом). Якщо ваша свиня дивно поводиться, то зверніть увагу, може це ця штука винна.
  • SCP-077-UA - "Змієносець", від іншого нового автора, MielsenMielsen (теж вітаємо з дебютом). Хлопець, який хотів стати знаменитим, хотів щоб його усі любили, та навіть хотів мати суперсили. Він все це отримав, але чомусь все одно йому не щастить. Ще і фондовські вчені кляті у камері закрили.

А тепер переклади з англійської.

  • SCP-027 - Живий магніт для шкідників. У вас вдома завелись мухи або пацюки? Постійно дістають комари та інші комахи? Перевірте - може ви тепер стали наступним SCP-027.
  • SCP-099 - Портрет. Якщо довго дивитись йому у очі, він подивиться на тебе.
  • SCP-321 - Дитина людини. Навіть Наглядачам з Ради O5 доводиться обирати між сім'єю та роботою.
  • SCP-527 - Пан Риба. Звичайна така людина, окрім того, що у нього голова риби.
  • SCP-1419 - Релігійна передача. Моліться, дотримуйтесь постів, ходіть до храму, читайте релігійну літературу, та дивіться Діскодей-TV.
  • SCP-2049 - Міжвимірна метеоролігчна станція. Доброго ранку, це Кцчтл'крнсс, і завтра в Піконі випаде сніг з карамельками. Також можливі хмари з паперу в районі Глефшченурту і великий шторм на ртутних озерах Джук-джук. Залишайтесь зі мною, мої улюблені глядачі!
  • SCP-2317 - Двері до іншого світу. Той саме епічний об'єкт класу Апполіон. Вже ні, але все ж таки епічний. Клефе, ти █████████, навіщо ти Апполіона прибрав, круто ж було…
  • SCP-3396 - Ефірний паразит. Ще один об'єкт, який настільки небезпечний, що для нього навіть класу Кетер не вистачило.
  • SCP-3602 - Спадщина короля мавп. Подарунок від китайського мавпячого бога Сунь Укуна. Але без інших подарунків він такий, що краще б його не отримувати.

І з інших філій:

  • SCP-023-IT - Пси Диктатора. Собаки-фашисти яких, можливо, навчать працювати на Фонд.
  • SCP-008-FR - Вогняна саламандра. Найкраща домашня тварина для ман'яка-піромана. Але обережно - вона може і на господаря кинутись.
  • І перший переклад з неофіційних філій. SCP-023-EL - Блок LEGO. Полюбляє потрапляти під ноги, та спричиняти біль.

І ще оповідання:

  • Українське "Про зміїного князя" - познайомить вас з одним з янголів Яскавого Володаря, та розповість, як його викликати.
  • І переклад з польської "Мотивація" - що саме є головною мотивацією співробітників Фонду, особливо тих, що займають важливі посади.

Приємного читання!

1 січня 2019

Колектив Української філії Фонду SCP вітає учасників і читачів з Новим роком та Різдвом, бажає нам побільше об'єктів, цікавих і не дуже небезпечних, а також презентує матеріали, що надійшли до нас за останні два тижні року, що минув.

  • SCP-030 – Гомункул. Хороший і обізнаний, хоч і глиняний, порадник для Фонду. Шкода лише, що науки, в яких він обізнаний, застаріли вже століть так на п'ять.
  • SCP-225 – Незупинний і нерухомий. Знаєте, що буде, якщо меч, який пробиває що завгодно, зіткнеться з щитом, якого ніщо не може пробити? От і Фонд не знає. Але про всяк випадок боїться.
  • SCP-303 – Брамник. Невідомо, що воно таке, але воно страшне. Треба було б подивитися в очі своєму страху, але як це зробити, якщо у нього є тільки зуби?
  • SCP-304 – Сигнал. Чиясь шпаргалка з переліком земних правителів. На жаль, недописана.
  • SCP-352 – "Баба-Яга". Невідомо, яким шампунем ця бабця користується, але волосся в неї аж занадто живе.
  • SCP-355 – Зубчаста галявина. Цьому газонові набридли ті, хто не звертає уваги на прохання не ходити по газонах, тому він почав кусатися.
  • SCP-1091 – Цифрова сутність у коротких радіохвилях. Ви думали, радейко, не налаштоване на канал, просто сичить і шипить? Можливо, це якраз намагається заговорити до вас ця істота.
  • Гумористичний SCP-011-J – Немовля. Таке маленьке, а вже Евклід.
  • І, наостанок, французький SCP-003-FR – Щелепа-людожер. Відсутність шлунку цю істоту не зупиняє: вона все одно хоче всіх з'їсти.

Приємного читання і вдалих свят!

15 грудня 2018:

За перший місяць зими у нас набралось так багато нових матеріалів, що ми вирішили зробити оновлення блоку новин серед місяця. Отже, перш за все - нові оригінальні об'єкти української філії:

  • SCP-004-UA - Дзеркало двійника. Ідея об'єкту від Psychic PlaguePsychic Plague, поздоровляємо з дебютом.
  • SCP-076-UA - Кольоровий рентген-апарат. Фотографує мозок, м'язи та ауру окремо від іншого тіла.

А тепер - переклади. Спершу - дві пропозиції стосовно 001:

  • SCP-001 - Замок. SCP-001 за пропозицією qntm. Хто відкриє, отримує подарунок.
  • SCP-001 - Сліпа пляма Бога. Пропозиція Spike Brennan. А що якщо Божественна Милість – це феномен фактичний і матеріально вимірюваний?

І інші об'єкти з англійської філії:

  • SCP-022 - Морг. І протокол інтерв'ю з трупами. А тепер, негайно поміняйте мене назад до мого тіла!
  • SCP-268 - Картуз непомітності. Довго краще не носити, бо зовсім помічати перестануть.
  • SCP-464 - Завод. А ви думали, звідки Фонд бере стільки витратників?
  • SCP-534 - Кров сама по собі. І дуже велика.
  • SCP-759 - Закваска. Хліб, випечений з душею.
  • SCP-868 - Мнемонічний мем. Анти-амнезіак.
  • SCP-1153 - Програмовані пацієнти. Кращий тренажер для лікарів.
  • SCP-1290 - Неідеальний телепорт. Гарний приклад того, що якщо будете щось розробляти, не забувайте врахувати всі ефекти.
  • SCP-1374 - Підготовка. Але вам доведеться старатися краще, ніж зараз, солоденькі мої. Хоча ні, ви безнадійні.
  • SCP-1600 - Філософський сир. Доки алхіміки шукали філософський камінь, який перетворює метали на золото, ми знайшли сир, який перетворює майже все інше на сир.
  • SCP-1610 - Досліди на людях повинні тривати. Особливо якщо є гуманна заміна людям.
  • SCP-1622 - Недешевий сир. Ще аномальний сир. Мало сиру не буває, ану з'їв більше!
  • SCP-1637 - Армія майбутнього. Від лабораторії Прометея.
  • SCP-1661 - Гремліни. Об'єкт класу Архонт, який не слід зберігати.
  • SCP-1914 - Відроджений Піхотинець. Людина, автомобіль та солдат.
  • SCP-2002 - Вбите майбутнє. Ми його втратили.
  • SCP-2069 - "ЕГІДА". Ще один двійник Фонду.
  • SCP-2145 - Сім додаткових сезонів. SCP-2145 - це колективне позначення чотирьох сутностей, котрі є точними копіями основних персонажів американського комедійного телесеріалу "Сайнфелд".
  • SCP-2281 - Порадник з заднього сидіння. Лісовик-даїшник.
  • SCP-2461 - Наслідки. "Альфа", створена після Другої світової війни, була першою ударною групою ГОК. Її успіхи в боротьбі проти "SS Ahnenerbe" і "Thule-Gesellschaft" протягом багатьох років після повалення нацистського режиму сприяли не лише подоланню окультних наслідків цієї війни, але й відновленню репутації німецького народу в окультній громаді.
  • SCP-3319 - Довбаний ланцюжок апокаліпсисів. Клас об'єкта: Кушум. Зберігання покинуте на невизначений час. І взагалі, ВАС БЕРЕЖУТЬ • ВАС ЗАХИЩАЮТЬ • ВАС ЛЮБЛЯТЬ.
  • SCP-3666 - Зірваний маскарад. Дізнайтесь більше поганого про Фонд.
  • SCP-3934 - Чудовисько озера Лох-Несс: на продаж. Дуже грайливе, має характер лабрадор-ретривера, і годувати не треба!садисти, нагодуйте вже бідну ящірку
  • SCP-4015 - Хранителі. Як ви вважаєте, скільки тисяч років Фонду?
  • SCP-4626 - Єдине, чого нам треба боятися… Це, як я розумію, англійська версія нашої "Супербомби".

А також перший обґрунтований об'єкт, який більше не вважається аномалією:

  • SCP-1933-EX - Чудовисько озера ████████. Ніякого чудовиська немає, це лише лялька монстра. Або шматок дерева.

А ще у нас багато перекладів з італійської:

  • SCP-002-IT - Голос П'яве. Заклинатель річок власною персоною.
  • SCP-005-IT - Місто у снах. Я там ще не разу не був. Місто у снах. Я там буваю у снах…
  • SCP-009-IT - Три організми. Трансгуманізм від CFO.
  • SCP-024-IT - Арматура. Ви поважаєте арматуру?
  • SCP-045-IT - Катакомби Даунії. Чому так названі? Тому що якісь д███и полізли туди, та все зіпсували.

І трохи з інших філій:

  • SCP-PL-057 - Зникаючий Фігурист. Ви пішли за грибами, а вони пішли від вас.
  • SCP-1040-RU - Модернізована СГД. Хочете вбити когось непомітно? До ваших послуг!

А також гумористичні об'єкти:

  • SCP-008-J - Джефф. Лайно, як він знову проник до цієї захищеної Зони?
  • SCP-010-J - ЯКИЙ КЕТЕР НЕ БАЧУ НІЯКОГО КЕТЕРА. Ось як всі радіють, нема ніяких кетерів.

І три розповіді:

1 грудня 2018

Отже, настала зима, і кількість об'єктів нашої філії перевищила 400.

Перш за все, нові української об'єкти за листопад:

  • SCP-093-UA - Інфекційна травматологія. Остерігайтеся заразних переломів або опіків.
  • SCP-097-UA - Фантомний вчитель. Навчить і собакоголових малювати, і піратський Windows встановлювати. Є ще додатковий протокол його прояв.

А тепер - нові переклади. Спочатку з англійської філії:

  • SCP-065 - Знищений каталізатор органіки. Навчальна історія про те, що не треба знищувати об'єкти.
  • SCP-066 - Ерікова іграшка. Ерік такий крутий, що його дитячою іграшкою граються тепер вчені Фонду. А чого досяг у житті ти?
  • SCP-089 - Тофет. Ханаанське божество, яким лякали неслухняних дітей.
  • SCP-120 - Басейн-телепорт. Телепортує прямо на місяць.
  • SCP-127 - Жива зброя. Говорять, що частина душі воїна у його зброї. А також частина його тіла.
  • SCP-153 - Каналізаційні хробаки. Поживіть з їхнє в каналізації, і теж будете на людей кидатись.
  • SCP-1583 - Це лише робить нас сильнішими. Фігушки утримаєте.
  • SCP-1609 - Уламки крісла. Коли ГОК хочеться ненавидіти.
  • SCP-1719 - Ефект Гарісона-Грея. Бійтесь! Вони вже серед нас!.. Але хто вони? А вони і самі не знають. До речі, пропоную перевіритись, бо ти можеш виявитись одним з них.
  • SCP-1899 - Застигла куля. У повітрі та часі.
  • SCP-1972 - Повія і поліцейський. Обережно з повіями, бо заразишся чимось. Вагітністю, наприклад. То, що ти чоловік, не допоможе. То, що ти залізна летюча куля - теж.
  • SCP-2717 - Жирсберг, каналізаційне божество.
  • SCP-3457 - Обряд Соломона. За ради приховування якого Фонд готовий знищити навіть власних агентів.

Відкриває п'яту тисячу об'єкт SCP-4100 - Небездоганне майбутнє. Документ з майбутнього про те, як Фонд пожертвував Землею, щоб врятувати людство.

  • SCP-002-INT - Творча чашка. SCP-INT поступово перетворюється на повноцінну філію і у них вже є свої об'єкти, а чашка перетворює влиту до неї речовину до іншої місцевості. Є два протоколи експериментів - від французів та німців.

А тепер переклади з інших філій:

  • SCP-053-FR - Мініатюрний місяць. Маленький братик місяця.
  • SCP-054-FR - Блакитний жах. Треба купатись обережно, тепер не тільки акули, але і привиди акул можуть напасти.
  • SCP-210-FR - Кролик. Об'єкт кролик, клас кролик, рівень небезпеки кролик. Має смак кролячого м'яса.
  • SCP-PL-073 - Дерева Менделєєва. Плоди з елементів.
  • SCP-PL-078 - Сережки миттєвої зустрічі. Спеціально для закоханих.
  • SCP-1512-RU - Пекельна гиря. Чорт-спортсмен влаштує вам пекельні тренування.
  • Португальську філію відкриває SCP-100-PT - Звуковий ліхтар. А ще і відеокамера, і проектор.
  • SCP-240-JP - Нуль особин сарани. Як говориться, якщо ви не живете, то вам не доведеться вмирати.
  • SCP-404-JP - Сторінка не існує. Ні, справді не існує. Сам O5-14 підтвердить.
  • SCP-419-JP - Альтернативна історія острову Пасхи. Це дуже рідкісний, іронічний випадок: загибель цивілізації була спричинена аномальними об'єктами не безпосередньо, але опосередковано – через те, що цивілізація стала залежною від їхніх аномальних властивостей.
  • SCP-CN-176 - Дядько Смаколик. Дуже добрий, завжди дає діткам смоктати свої льодяники.
  • SCP-071-KO - Вуличний ліхтар. Коли будете блукати нічним містом, придивіться до ліхтарів. Вони можуть виявитись живими.
  • SCP-074-KO. Ти – це не я. Я - це ти. Перевірте рівень допуску перед ознайомленням.
  • SCP-185-KO - Візуальний роман. У форматі SCP-об'єкта.
  • SCP-505-KO - Шкільний ранець. Мабуть, він залишився від учня школи кулінарів-людожерів.
  • SCP-015-IT - Чорна людина. Італійці таки зробили об'єкт на тему чорної фігури.

Нові гумористичні статті:

  • як видаляти статті. Я випадково натиснув зберегти замість зберегти чернетку і воно запостилось. Вибачте.
  • SCP-10101-J - Взагалі не самовставка. Найкрутіший об'єкт.

Нове з посібників:

І нове оповідання:

2017 рік