Усі новини

1 грудня 2019

Вітаємо вас із першим днем зими. Насамперед ми хочемо привітати чехів з відкриттям власної філії. По-друге, до того, як ви поринули в зимові свята, давайте підсумуємо зміни в українській філії за минулі три місяці.

Українська філія доповнилась двома новими об'єктами:

  • SCP-028-UA - Шоколадки з подарунками. З'їж цукерку. Все буде добре. Правда…
  • SCP-068-UA - Нібито уявний акордеон. А все ж таки, він справжній чи ні?

Ну а тепер перейдемо до перекладів. Маємо нову пропозицію стосовно 001:

  • SCP-001 - Прототип. Пропозиція Dr. Gears. Щось там про прибульців…

Та інші об'єкти англійської філії:

  • SCP-039- Інженери-носачі. Експеримент звичайно жахливий, але можна мені кількох таких додому?
  • SCP-041 - Думкопередавач. Твоя приватність під загрозою.
  • SCP-166 - Суккуб-пiдлiток. Краще тобі не залицятись до неї. Гарантую, що д-ру Клефу це не сподобається.
  • SCP-504 – Помідори-критики. Не жартуй за обідом.
  • SCP-2348небо. Ось тобі і хмарка.
  • SCP-3008 - Цілком нормальна звичайна стара "IKEA". О-о-о-о так, у ній немає нічого дивного.
  • SCP-4018 - Око. Хайпони по повній.

Оновлення статті:

А також стенограми лекцій від дуже відомого професора █████████████ з прикладної тауматології, аспектного випромінювання та тауматичних маніпуляцій.

Маємо нові переклади об'єктів:

Російської філії:

  • SCP-1003-RU – Акумулятор часу. Тобі нудно? Акумулюй час навколо себе!
  • SCP-1008-RU – Конденсатор страху. Зарядиться повністю, коли твоя мати прийде з батьківських зборів.
  • SCP-1013-RU – Генератор неймовірності. Дуже корисна штука під час екзаменів. Чи є портативні варіанти???
  • SCP-1022-RU - Плуг для будь-якого поля. Мрія кожного городника.
  • SCP-1033-RU – Універсальний захисник. Ну, з ним боятись нічого.
  • SCP-1055-RU – «Мій скарб». Аніме — до добра не доведе!
  • SCP-1075-RU – Агрегатний агрегат. Перетвори що завгодно у… Що завгодно!
  • SCP-1077-RU – Млинець. Чергова смертельна їжа.
  • SCP-1078-RU – Шкатулка забуття. Забу-у-удь її, забу-у-удь…
  • SCP-1079-RU – «Ледачий мисливець за головами». Дякуємо "М'ясному цирку" за ще один чудовий товар.
  • SCP-1094-RU – Давня монета. Ти не захочеш, щоб твоє обличчя було викарбувано на ній.
  • SCP-1257-RU – Невдаха. Колись йому все ж пощастить. Але це не точно…

Польської філії:

  • SCP-PL-007 – Об'єкт, якого, на щастя, не існує. Яке щастя, що його не існує…
  • SCP-PL-025 – Чек аскези. Коли природа виступає колектором.
  • SCP-PL-067 – Пес, що подорожував у часі. Ех, а якого пса загубили…

Німецької філії:

  • SCP-018-DE - Дозвіл. Можна вкрасти 4 000 000 € із вашого банку? Звичайно можна, у тебе ж дозвіл є.

Іспанської філії:

Китайської філії:

  • SCP-CN-994 – Я бачу тебе. Вас побачать.

Корейської філії:

  • SCP-086-KO – Ножі для веганів. Категорично не рекомендую різати ними м'ясо.
  • SCP-380-KO – Почнемо тест. Будь ласка, уважно прочитайте питання та дайте відповідь на них.
  • SCP-222-KO – Поїзд у вогні. Звичайне корейське метро!

Та японської філії:

  • SCP-268-JP – Нескінченна епопея. Зустрічайте класику японської філії!

Також додали переклад статті присвяченої спеціальному обладнанню Італійської філії.

І на цьому все. Бажаємо вам веселих зимових свят і приємного читання! Нові новини чекайте вже в наступному році!

1 вересня 2019

Ось і закінчилось, на жаль, літо. Тому час привітати з Днем знань та підбити підсумки за 2 місяці. Почнемо з української філії, у нас один новий об'єкт:

  • SCP-086-UA - Забагато питань. Відповідай або тікай.

Переклади:

  • SCP-032 - Наречена Братів. Просто частина плану Братів.
  • SCP-037 - Карликова зірка. Незважаючи на те, що карликова, така ж небезпечна як і звичайні.
  • SCP-042 - Раніше крилатий кінь. Закінчи його муки, хіба тобі його не шкода?
  • SCP-062 - Комп'ютер "Квантум". Порожній в середині, але повний несподіванок зовні.
  • SCP-4780 - Дрібний. Його, схоже, вже ніхто не знайде.
  • SCP-4807 - Колмогоровська складність. Коротко та ясно.
  • SCP-4826 - Лише я вирішую, коли мені померти. Як виявилось, у чоловіка був імунітет від самого себе.

Також нові переклади з французької філії:

  • SCP-024-FR - Давай проковтни це усе! Ну як, смачно?
  • SCP-113-FR - Заражений файл S.O.S. - д-р Антон Вехан. Радо О5, Ви ж обіцяли!
  • SCP-299-FR - 113-B. Небезпечна інфо113-Bза.
  • SCP-327-FR - Відеокамери, що передбачають. Заглянь хоч на трохи в майбутнє.

Та поповнення архіву:

  • SCP-515-ARC - Метеликовий фотоапарат. Інколи й у працівників Фонду є вільний час.

1 червня 2019

Вітаємо усіх з початком літа, та презентуємо нові об'єкти:

  • SCP-009-UA - GOLD-картка. Справді золота, але до неї швидко звикаєш. До речі, перший об'єкт від Shadow sparkleShadow sparkle, вітаю з дебютом!
  • SCP-067-UA - Кімната зникнення. Приносьте непотрібні речі, але тільки по п'ять штук! І протокол експериментів, де навіть намагались з’ясувати чи розумний цей об'єкт.
  • SCP-096-UA - Помста з майбутнього. Штука, яка маніпулює часом, яка навіть змусила бовдурів-вчених спробувати знищити SCP-682 (невдало), та приваблює ворожих чародіїв.

І переклади (на жаль, всі з першої тисячі):

  • SCP-034 - Обсидіановий ритуальний ніж. Говорять, в одному народі наречені на день весілля відрізали один іншому шматки шкіри, та надівали їх собі.
  • SCP-036 - Паломництво перевтілення язидів (Кирас гухорін). У деяких релігіях після смерті треба перепливти річку, а в язидів треба перетнути небо. На літаку.
  • SCP-090 - Кубик апокорубіка. Якщо його зібрати, то побачиш картину кінця світу.
  • SCP-212 - Покращувач. Суворий Фондівський трансгуманізм. І протокол тих щасливчиків, кому пощастило (та не дуже).
  • SCP-402 - Обсидіановий поглинач. Маленький камінчик для тролінгу риби та плавців.
  • SCP-403 - Вибухова запальничка. - Вогнику не знайдеться? - Знайдеться, але тільки раз на день!
  • SCP-573 - Флейта підкорення. Бажана штука для вихователів Небажана. Див. щоденник доктора-збоченця Джуліуса якогось-там-педофіла.
  • SCP-592 - Неточна книга з історії. Що було б, якби б замість [ВИДАЛЕНО] в [ВИДАЛЕНО] до влади прийшов би [ВИДАЛЕНО]?
  • SCP-765 - Качиний ставок. Можна безмежно дивитись на три речі. Як горить вогонь, як тече вода, та як качки плавають по поверхні озера.
  • SCP-994 - Сріблясті блюдця. НЛО не обов'язково прилітають з космосу.

Також парочка об'єктів з Польщі:

  • SCP-PL-022 - Фільтри очищення. Не бажаєте витрачати цінну рідину під час прогулянок по вулиці? Залиште її вдома!
  • SCP-PL-169 - Стадо динозаврів. Хто з дітей не мріяв, щоб їх іграшкові динозаври стали живими? На жаль, Фонд запер їх у себе.

І поповнення архіву:

  • SCP-784-ARC - Мозок постлюдини. Якщо ти самий розумний, то навіть в Фонді тебе ніхто не зрозуміє.
  • SCP-1066-RU-ARC - Рентгенівська бас-гітара. Спеціально для музикантів, що дбають про здоров'я власних кісток.

1 травня 2019

Отже настає останній місяць весни, і наша Філія вітає вас з Днем Праці! Тим часом наші автори та перекладачі підготували для вас наступні результати власної праці:

  • SCP-003-UA - Тістечко чи піца. Що вам більше подобається? Не з'їдай усе, приходь ще, друже.
  • SCP-016-UA - "Шурік", другий об'єкт від Dark EscapeDark Escape. Твій старий знайомий хоче випити з тобою вночі!
  • SCP-021-UA - Всесвіт на 32 гігабайти, дебютний об'єкт від IGORKAIGORKA. Цілий ідеальний… ну, не зовсім ідеальний віртуальний світ від великого майстра Лівши. І ще протокол експедиції, з якою стало ясно, що краще туди дарма взагалі не лізти.
  • SCP-058-UA - Телепортаційний двигун. З цим приладом ваш автомобіль буде їхати значно скоріше. Але будьте обережним - навіть пил, навіть повітря може стати вам небезпечною перепоною.
  • SCP-074-UA - Крижаний терор. У вас у хатині холодно? Це, мабуть, винуватий цей монстр. Він вливає вам до радіатору заморожену горілку-антифриз, через це батарея прорве, і остаточно заморозить вас. А тим часом погані вчені-хіміки обшукають вашу хатину (те, що не дуже замерзло). Стережіться, злий Морозильник вже летить крізь виміри морозити вас!

І переклади:

  • SCP-131 - Зінички. Рідко, але трапляються добрі об'єкти. Ось наприклад ці.
  • SCP-2399 - Пошкоджений винищувач. Прибульці спробували нас знищити, але у них це трохи не вдалось. У нас ще є шанс вижити.
  • Зона 3408 - Краща Зона для відпочинку аномальних гуманоїдів та не дуже гуманоїдів.
  • SCP-3519 - Ці спокійні дні… Ставте плюс, якщо ви пережили кінець світу 21 грудня 2012 5 березня 2019.
  • SCP-3597 - Незграбний. Опис: [ДАНІ ВИДАЛЕНО]. Більше вам краще не знати.
  • Списаний об'єкт SCP-083-D - Князь. Колишній князь, точніше.

Також пропонуємо вашої увазі:

1 квітня 2019

Наша філія вітає вас з Днем Сміху! Пропонуємо сьогодні відволіктись від розіграшів і прочитати деякі нові об'єкти:

  • SCP-023 - Чорний Шак. Злий мемагент, який став твариною.
  • SCP-026 - Що залишилися після уроків. Не засинайте на уроках - біда буде.
  • SCP-1111 - Білий пес. Недарма кажуть, що собака - найкращий друг людини.
  • SCP-1779 - Пожирачі монет. Мажори, які живуть за рахунок інших.
  • SCP-2165 - Безспокутний. Ми, мабуть, ніколи не дізнаємось, що ж він такого зробив.
  • SCP-3949 - Фанат "Penumbra W.A.V.E." №1! Жаль, що на цей серіал і його фанбазу спрямовано так багато критики.
  • SCP-4999 - Той, хто спостерігає за тобою. Він завжди підтримає тебе в момент смерті, коли поруч нікого не буде.

Також є переклади з інших філій!

  • Японський SCP-161-JP - Неспроможність ейлити. Схоже, скоро ми всі забудемо, як класно колись було поейлити кудись.
  • Та корейський SCP-709-KO - Розчленована вічність. Саракіти потихеньку пробуюють робити скульптури, як члени НЯК?. Виходить не дуже.

Ну й, якщо ви все-таки хочете посміятись, то у нас є переклад SCP-7143-J - ДВЕРНА РУЧКА. Звичайна дверна ручка, яка чомусь викликає інтерес дослідників Фонду.

Приємного читання!

1 березня 2019

Отже, весна почалась. Приймайте нові матеріали.

У нас є список ГОІ української філії. Аж чотири штуки. Плюс класифікація за рівнями небезпеки.

Також два нові українські об'єкти:

  • SCP-029-UA - Бинтовані люди. Ти бачиш людину у бинтах? Ні? І я теж ні. А вона є. Плюс також розслідування від ВАЗ СБУ.
  • SCP-056-UA - Яма на дорозі. Якщо їдеш дорогою, дивись уважно.

Та оповідання - Поради чародіям-початківцям. Що треба робити, якщо ви хочете стати справжнім чародієм.

А тепер переклади:

  • SCP-043 - The Beatle. Загублений альбом Beatles.
  • SCP-505 - Пляма чорнила. Якщо мати одну ручку, то можна забруднити усе у світі.
  • SCP-563 - Покинута ферма в Китаї. Скільки ж багато у світі людей, які бажають відродити динозаврів!
  • SCP-692 - Білизна після прання ніби дихає. Та ходить.
  • SCP-1762 - Куди поділися дракони? Не знаємо, сумуємо.
  • SCP-2719 - Усередині. Просто усередині. А що, вам потрібен більш ретельний опис?
  • SCP-1121-RU - Година Гордині. Триває цілий рік, та закінчується смертю.
  • SCP-1200-RU - Нагуаль. Демон у тілі людини плюс людина у тілі демона. Завжди разом.
  • SCP-013-J - Безмежно Мудра Каракатиця. Мудро пророкує катастрофи.
  • SCP-100-J - Смердюча купа лайна, яка своїм ароматом надихає на творчість молодих авторів.
  • SCP-666½-J - Пекельний вогонь прямо від самого Диявола. Гірка приправа, яка навіть 682-го змусила плакати.

1 лютого 2019

Останній місяць зими. Усіх, хто не замерз, не втік в теплі країни, не впав у зимову сплячку - вітаємо!

Перш за все, у нас три нові українських об'єкти:

  • SCP-005-UA - Рідкий радіоприймач від murzei_chaosmurzei_chaos. Радіоприймач, який може не тільки приймати радіосигнали, але і плавитись.
  • SCP-018-UA - Свинячий паразит, від нового автора Dark EscapeDark Escape (вітаємо з дебютом). Якщо ваша свиня дивно поводиться, то зверніть увагу, може це ця штука винна.
  • SCP-077-UA - "Змієносець", від іншого нового автора, MielsenMielsen (теж вітаємо з дебютом). Хлопець, який хотів стати знаменитим, хотів щоб його усі любили, та навіть хотів мати суперсили. Він все це отримав, але чомусь все одно йому не щастить. Ще і фондовські вчені кляті у камері закрили.

А тепер переклади з англійської.

  • SCP-027 - Живий магніт для шкідників. У вас вдома завелись мухи або пацюки? Постійно дістають комари та інші комахи? Перевірте - може ви тепер стали наступним SCP-027.
  • SCP-099 - Портрет. Якщо довго дивитись йому у очі, він подивиться на тебе.
  • SCP-321 - Дитина людини. Навіть Наглядачам з Ради O5 доводиться обирати між сім'єю та роботою.
  • SCP-527 - Пан Риба. Звичайна така людина, окрім того, що у нього голова риби.
  • SCP-1419 - Релігійна передача. Моліться, дотримуйтесь постів, ходіть до храму, читайте релігійну літературу, та дивіться Діскодей-TV.
  • SCP-2049 - Міжвимірна метеоролігчна станція. Доброго ранку, це Кцчтл'крнсс, і завтра в Піконі випаде сніг з карамельками. Також можливі хмари з паперу в районі Глефшченурту і великий шторм на ртутних озерах Джук-джук. Залишайтесь зі мною, мої улюблені глядачі!
  • SCP-2317 - Двері до іншого світу. Той саме епічний об'єкт класу Апполіон. Вже ні, але все ж таки епічний. Клефе, ти █████████, навіщо ти Апполіона прибрав, круто ж було…
  • SCP-3396 - Ефірний паразит. Ще один об'єкт, який настільки небезпечний, що для нього навіть класу Кетер не вистачило.
  • SCP-3602 - Спадщина короля мавп. Подарунок від китайського мавпячого бога Сунь Укуна. Але без інших подарунків він такий, що краще б його не отримувати.

І з інших філій:

  • SCP-023-IT - Пси Диктатора. Собаки-фашисти яких, можливо, навчать працювати на Фонд.
  • SCP-008-FR - Вогняна саламандра. Найкраща домашня тварина для ман'яка-піромана. Але обережно - вона може і на господаря кинутись.
  • І перший переклад з неофіційних філій. SCP-023-EL - Блок LEGO. Полюбляє потрапляти під ноги, та спричиняти біль.

І ще оповідання:

  • Українське "Про зміїного князя" - познайомить вас з одним з янголів Яскавого Володаря, та розповість, як його викликати.
  • І переклад з польської "Мотивація" - що саме є головною мотивацією співробітників Фонду, особливо тих, що займають важливі посади.

Приємного читання!

1 січня 2019

Колектив Української філії Фонду SCP вітає учасників і читачів з Новим роком та Різдвом, бажає нам побільше об'єктів, цікавих і не дуже небезпечних, а також презентує матеріали, що надійшли до нас за останні два тижні року, що минув.

  • SCP-030 – Гомункул. Хороший і обізнаний, хоч і глиняний, порадник для Фонду. Шкода лише, що науки, в яких він обізнаний, застаріли вже століть так на п'ять.
  • SCP-225 – Незупинний і нерухомий. Знаєте, що буде, якщо меч, який пробиває що завгодно, зіткнеться з щитом, якого ніщо не може пробити? От і Фонд не знає. Але про всяк випадок боїться.
  • SCP-303 – Брамник. Невідомо, що воно таке, але воно страшне. Треба було б подивитися в очі своєму страху, але як це зробити, якщо у нього є тільки зуби?
  • SCP-304 – Сигнал. Чиясь шпаргалка з переліком земних правителів. На жаль, недописана.
  • SCP-352 – "Баба-Яга". Невідомо, яким шампунем ця бабця користується, але волосся в неї аж занадто живе.
  • SCP-355 – Зубчаста галявина. Цьому газонові набридли ті, хто не звертає уваги на прохання не ходити по газонах, тому він почав кусатися.
  • SCP-1091 – Цифрова сутність у коротких радіохвилях. Ви думали, радейко, не налаштоване на канал, просто сичить і шипить? Можливо, це якраз намагається заговорити до вас ця істота.
  • Гумористичний SCP-011-J – Немовля. Таке маленьке, а вже Евклід.
  • І, наостанок, французький SCP-003-FR – Щелепа-людожер. Відсутність шлунку цю істоту не зупиняє: вона все одно хоче всіх з'їсти.

Приємного читання і вдалих свят!

2017 рік