Рівні загрози об'єктів SСР (використовується у Французькій філії)
рейтинг: +1+x

Деякі недавні доповіді Фонду містять індикатор, званий "Рівень загрози". Ця інформація дозволяє оцінити небезпеку об'єкта SCP у випадку порушення умов його зберігання.

УВАГА: Нагадуємо співробітникам, що ця система класифікації є доповненням до системи класифікації, яка вже використовується.

Існує 7 рівнів загрози, кожен з яких позначений певним кольором:

o Білий:

Ці об'єкти є корисними для Фонду, хоча їх використання суворо регулюється згідно їх особливих умов зберігання. Такі об'єкти найчастіше мають клас "Безпечний".

Синій:

Ці об'єкти можуть бути корисними, але їх не використовують через непередбачуваність цих артефактів або істот. Такі об'єкти найчастіше мають клас "Безпечний" або "Евклід".

Зелений:

Ці об'єкти не є ані корисними, ані шкідливими, якщо з ними поводитися належним чином. Такі об'єкти мають клас "Безпечний" або "Евклід".

Жовтий:

Ці об'єкти є шкідливими, але можуть бути легко приборкані; це означає, наприклад, що об'єкт може діяти лише за певних умов (або за відсутності певних умов) і залишається стабільним до тих пір, поки ці умови виконуються. Такі об'єкти мають клас "Безпечний", "Евклід" або "Кетер".

Оранжевий:

Ці об'єкти непередбачувані і можуть бути небезпечними й некерованими. Такі об'єкти мають клас "Безпечний", "Евклід" або "Кетер"; також це також це найнижчий рівень загрози, який може бути присвоєно розумним істотам.

Червоний:

Ці об'єкти непередбачувані і здатні завдати шкоди у великому масштабі. Порушення умов зберігання такого об'єкта може бути синонімом події типу -К і має розглядатися у першу чергу. Такі об'єкти мають клас "Евклід" або "Кетер".

● Чорний:

Ці об'єкти можуть завдати шкоди у глобальному масштабі, порушення умов зберігання такого об'єкта може бути синонімом події типу -XК і має розглядатися у найпершу чергу. У більшості випадків такі об'єкти мають клас "Кетер".

Важливо відзначити, що якщо об'єкт змінює свою поведінку за невідомих обставин, то йому може бути призначений вторинний рівень загрози.

Якщо рівень загрози незрозумілий, використовується термін: "Не визначено"

Приклад: Якщо ваш об'єкт являє собою каменючку, яка здатна знищити увесь мультивсесвіт, якщо перед нею з'явиться одноногий саксофоніст у рожевій балетній "пачці"… Ну гаразд, по-перше ваш SCP "замінусують", а по-друге, згідно з описом, він якраз має "Чорний" рівень загрози. Чорний – саме через те, що існує дуже мізерний шанс (але існує) на те, що цей об'єкт викличе сценарій класу XK.

І навпаки, опудало тварини, яке вміє показувати язика і рандомно телепортуватся, видаючи непристойні звуки, матиме рівень "Зелений" і клас "Кетер". Кетер – через те, що його неможливо стримати, і його аномальність буде добре видно кому завгодно. а Зелений, – тому що воно й мухи не скривдить.