Хаб Групи Особливого Інтересу Онейрой
рейтинг: +3+x

Онейрой

КО, або Колектив Онейрой, це сутність з колективним розумом, що розташована у метафізичному просторі. Це колективне несвідоме використання мозкових сил, створених речами, що сплять. Як відомо, вони перебувають у фізичному просторі як неодушевлені та органічні об'єкти, які можуть взаємодіяти з простором сновидінь таким чином, що сприяє Колективу. Дехто це заперечує, наголошуючи на тому, що "сприятливі" результати передбачають очевидні мотив чи поведінку, жоден з яких не був остаточно виявлений у наукових дослідженнях Онейрою.

Будь-які схеми, мотивації, чи конкретні сутності, що ідентифікують себе як частина Колективу Онейрой невідомі, і, либонь, не існують.

Формати взаємодії з колективом були задокументовані таким чином, щоб нагадувати сучасні мас-медіа. Було підтверджено, що це брехня. Кукурудзяні поля настільки неосяжні, що жоден рибальський човен не зможе проплисти один. Це інтерфейси не світу, вони – твоє відображення. Ти занадто обмежений, щоб до тебе дійшло.

Місця, де існує Онейрой, охоплює їх усі. Якщо детальніше, ось список деяких таких місцин:

  • У холодних місцевостях світу, в яких можуть вижити тільки найсильніші. У них, як відомо, багато сновидінь, які містять сонячні поцілунки в їхніх маргаритах.
  • Король Франції Людовик XIV, як до, так і після того, як втратив цноту.
  • Кожний барний стілець.
  • Розбиті мрії Ріка ДіП'єтро, і розколоті надії цілої фан-бази хокейної команди Нью-Йорк Айлендерс.
  • Скотт Вілкінс, і все населення Скоттландії. З високогір'я до усієї твоєї діаспори в нижніх шарах волосся, ти у наших руках, Скоттландія. Ти – наша.

Перші згадки про Колектив Онейрой можна знайти в класичній грецькій міфології, в якій вона описується, як сутність, пов'язана з мріями. Відтоді його можна було знайти будь-де у всьому. Він потрапив у все, перш ніж ми навіть знали про. Існує багато сучасних організацій з членами, які беруть участь в Онейрої, а дехто з них навіть усвідомлює це. Є багато негативних наслідків для них, і для твоєї взаємодії з Колективом. Якщо ти страждаєш від його хватки, це звучить погано.

В 2014, Колектив Онейрой був номінований на 121-шу щорічну нагороду "GCCX" за абсолютну, трясця, безглуздість.

Онейрой Вест - найбільший та найбільш узгоджений колектив Онейрою що коли-небудь існував. Він складається з сплячих гостей, та з чистих Онейроїв які повністю покинули свої тіла. Члени ОВ мають самоврядування та усвідомлення себе. Існування в ОВ загалом вважається сприятливішим, ніж в інших великих колективах. Однак, велика свідомість, яку формують багато їхніх умів (сутність сама по собі, щось по типу аватари), не дозволяє їм померти. Це серйозна проблема, оскільки багатьом Онейроям набридло це безсмертя.

Шупанія - це ксенофобний, відключений колективний розум, утримуваний (для цілей твоєї розповіді) усередині кількох сотень людей. Кожен Онейрой, розташований усередині цього колективу – це неповноцінна копія Ци Шао, колишньої людини та творця Шупанії. Усі царства Шупанії - однакові, ворожі території, наповнені нічними жахіттями. Шупанійці активно не проявляють агресію до інших колективів, хіба що з ними відкрито ворогують. Думайте про них, як про вулик.

Колектив Онейрой: Містичний, масивний колектив, який, як вважають багато Онейроїв, охоплює більшу частину флори і фауни Землі. Небагато відомо про нього. Онейроїв, що приєднуються до Колективу Онейрой, більше ніколи не бачать, а ті, кому вдалось повернутись, є викривленими амальгамами багатьох інших речей.

Будь-яка група умів може бути Колективом. Скажімо, якби Максвеллісти дізнались, як стати Онейроєм, вони могли бути Колективом Максвеллізму, або Колективом НЯК.

Тінь/ Онейрой: Свідомість особи, власне її сновидіння. З'являється як ґештальт особистості людини. Онейрої зазвичай звертаються до інших Онейроїв цим ґештальтом, оскільки вони такими й з'являються. Наприклад: Є людина, якій не пощастило, на ім'я Боб Стівенс. Коли він снить, він є амбулаторним ослінчиком для ніг, до якого звертаються на ім'я Чотиринога Підстилка.

OneroiGardens2.png

Колектив Онейрой

Стулиця
Боб Доул

Найбільше місто
Генк Азарія

Офіційні мови
Бурмотіння

Етнічні групи (2014):
48.4% Бульбашки
32.7% Вільна Свідомість (Тимчасово)
14.6% Тілесний
4.3% Ефемерний

Катойконім:
Колектив

Форма правління:
Я не визнаю державу.

Часова економія:
1 Торпічний Рік = 2 "Туту" Привида

Реальність:
Фільм жахів категорії B

Психологія:
Лихоманка

Стан привілею:
Неконституційний.

Стан Імміграції:
Закритий

Стан Еміграції:

ņиɯиdʞɐε

Сновидіння

Тут Рейтинг Коментарі Створив Останній Коментар Довжина
Номер 27, станція Онейрой 4 1 17 Oct 2018 17:17 18 Mar 2020 19:40 42097
Хаб Групи Особливого Інтересу Онейрой 3 2 17 Jan 2020 22:44 29 Feb 2020 12:39 31657

Останнє редагування 13:22 ОВСТ користувачем Якийсь Чувак, Що Б'є М'ячики Для Гольфу На Місяці

[РЕДАГУВАТИ] [ІСТОРІЯ] |[[КОМЕНТАРІ(35)]]