Сан-технічні роботи
рейтинг: +4+x

Це було тупо. Це була тупа ідея, придумана тупими людьми, в тупих, безпечних офісах. Агент Другий повільно оглядав все навколо, а ліхтар, одна з єдиних речей яку агентам дозволили занести в SCP-015, освітлював стіни. Агенти Шостий і Лон стояли прямо за ним, роблячи те ж саме. Тепла атмосфера, з балачками і жартиками, повністю зникла приблизно тридцять секунд назад, коли всі агенти почали повільно розуміти що це була не просто вилазка. Заходьте, знайдіть дослідницького робота, вивантажте дані з нього і вертайтесь сюди. Буде торт. Вони сміялися, Лон запитала, чи не могли б вони знайти і одягнути шапки Маріо, щоб вже повністю відповідати образу сантехніків. Тепер, однак… побачивши тьмяні, перекручені тунелі розташовані просто перед ними, вони зрозуміли, що єдине з чого можна було посміятися, так з того, що вони опинилися у цій дірі.

Другий повільно ступив вперед, закріпивши ліхтар на підлозі. Вона була повністю встелена трубами по всій довжині. Малі трубочки стирчали тут і там, розповзались неначе корені дерев, або зненацька піднімалися вгору посередині підлоги як колони. Стіни, стеля, кожен дюйм колишньої споруди був покритий трубами. Якийсь дослідник, який проводив їх до головного входу, сказав, що тут нічого не залишилося від колишнього сховища, не враховуючи зовнішнього вигляду. Агент вирішив розвіятися від думок і продовжив йти по накресленому заздалегідь шляху, який їм довелося вивчити напам'ять. Ось вони вже обходять стовп з щільно сплетеного волосся, блискучу поверхню якого повністю обвив пар.

Шостий плентався поруч, охороняв тил і не зводив очей з Другого і Лон. Боягузи. Лон кидалася в дрижаки від кожного звуку, а Другий виглядав так, неначе був готовий кинутися навтьоки, якби побачив маленьку мишку. Їй богу, діти. Направивши ліхтар далі в коридор, він шмигнув носом від запаху повного жару, стічних вод і ще бог знає чого. Їхній керівник мав би мати тверду натреновану руку, але чорт візьми, Шостий був єдиним, хто не був якимось підлітком, який зойкав побачивши тінь. Коли вони вже закінчать виконувати цю прокляту роботу і повернуться назад. В дупу ту довбану SCP карту, вони просто захисна ковдра для яйцеголових і пластівців. Хай засунуть своє "напів-розумний" собі в дупу, вони просто не хочуть самі вирішувати свої проблемки. Він вже хоче піти з цього сирого кошмару. Він виконає місію з ними або без них.

Лон переступила товсту, тернисту масу труб, поверхня яких була як плетений буряк, намагаючись не хникати. Вона майже притулилася до Другого, направляючи світло на ноги щоб не ступити в що-небудь бридке. Вона не хотіла виглядати як маленька, слабка дівчинка… але вона жахливо боялася замкнутий простір… а це місце виглядало неначе чиясь артерія. Лон тяжко струснула головою щоб позбутися свого вагону думок. Вона тут технік, Шостий і Другий охоронці. Їй потрібно лише не відставати від них, витягти карту даних з MRV, а потім покинути це місце. Вона ледве втримувалася щоб не обертатися на герметичні двері, які давно зникли вдалині. Не багато праці, декілька раз покрутити MRV, а потім назад. Підштовхнути і вийняти, просто як дві гайки. Вона ігнорувала м'яко пульсуючу трубу зі шкірястої плоті біля її руки з майже фізичним фокусом.

Після близько години ходьби вони знайшли MRV. Було тяжко зберегти пеленг. Кількість труб зросла і перетворила деякі місця в лази, які заганяли їх в інші лабіринти клаустрофоба. Шостий застряг двічі, і виглядав так, наче був готовий вбити Лон коли вона згадала Вінні Пуха. Лон намагалась балакати, принаймні… але її голос був ламким і свистячим, балаканина вже давно недоречна. Другий намагався слідувати напрямку… але хоч він і мав всього тиждень стажу, він намагався хоч трохи відповідати образу гіда. Діставшись до MRV вони відчули полегшення. Можна вважати, що половина шляху вже пройдена. А потім світло осяяло машину.

М'яко кажучи, він був весь пронизаний. Притиснутий до труби з якоїсь щільної тканини, а гладка, чорна труба з’єдналась прямо з камерою спостереження. Він не був розбитий чи пошкоджений, просто… з'єднаний, неначе частина всього цього. Робот був підвішений в футі над землею, і схоже інші, менші трубочки почали під'єднуватися до вільних поверхонь. Він застряг тут, колеса повільно крутились, а батарея майже повністю сіла, на вигляд як жук на шпильці. Трохи чистої, неприємної на запах речовини витікало потихеньку з корпусу камери.

"Що ж."

Голос Другого пролунав ехом в темряві, передмова до непотрібної промови. Декілька секунд всі стояли нерухомо, потім Лон почала обережно оглядати MRV. Шостий просто ходив по кругу, починаючи бурмотати під ніс. Лон майже дотяглась до карт даних, але зупинилась і подивилась на Другого.

"Ем… Другий… враховуючи те, що воно вросло в MRV, як ти вважаєш… це враховується?"

"Що ти маєш на увазі під 'враховується'?" Другий посвітив на неї і машину, після чого сіпнувся від свисту пару позаду нього.

"Я маю на увазі, як пошкодження. Якщо я витягну карти даних, як ти думаєш, воно… відреагує?"

Другий повільно оглянув все, світло впало на трубу широтою з автомобіль замість підлоги яка наче була зроблена з ущільнених корпій.

"… схоже у нас виникла проб-"

"Ой, та стуліть же свої пельки."

Обидва агенти поглянули на Шостого. Він підійшов до MRV, розминаючи руки і засунувши одну у кишеню. Іншою він не дуже м'яко відштовхнув Лон.

"Ну, не стійте стовпом. Реакція, блін… вони просто сказали, що ця чортівня витворяє якусь хрінь з людьми і зберігає іграшки у безпеці. А це просто купа дивних труб. Все, побазікали та й годі. Можливо ця штука росте, чи щось в тому дусі, але ця хрінотінь з людьми нічого не виробляє. Я беру цю чортову штуку і ми валимо звідси геть."

Він підступив ближче і відчинив кришечку порту. Звідти вилилося ще більше чистої, пінистої рідини. Два інших агента остовпіли в повному шоці… а будівля не забарилася, свистячі звуки вентиляції, ковзаючого матеріалу, і м'яке пілікання завершило симфонію. В вухах Лон серцебиття звучало як постріли. Другий підступив до Шостого.

"Боже, Шостий, що ж ти нароб-"

Шостий проігнорував його і витяг карти даних. Їх покрила стара і бридка вода… шкода, але вона не пошкодила їх. Він поклав комплект у кишеню. Він тицьнув у камеру, трохи посунув MRV сподіваючись, що він запрацює. Тим часом Другий і Лон потихеньку відступали назад, колишня тиша була вже повністю порушена звуками труб. Шостий піднявся, покинув застряглий MRV І освітив білі обличчя агентів.
"Ви, чорт візьми, реально діти. Я не знаю як ви виживаєте."
Труба під ним відкрилася з м'яким звуком розриву.

Лон і Другий навіть не встигли відреагувати, як він впав у розрив по плечі, і почав жахливо кричати. Ліхтар Шостого відскочив убік, а два агента, окам'янілі від його жахливого крику, побігли на поміч. Під ним було щось світле і кипляче, два агенти схопили його за руки і глянули вниз. Він був занурений у масу густої рідини з топленого скла. Його одежа вже почала тьмяніти і горіти, сморід паленої шкіри майже перекривав гучні крики. Вони витягли половину тіла чоловіка, з обірваною і обпаленою шкірою з одежею там де його нижня половина повинна була б бути.

Задихаючись, Лон почала кричати разом з Шостим, очі Другого розширились і утупились у якусь точку далеко звідси. Жахливе накопичення звуків все росло навколо них, свистіння, шипіння, клацання, тріскання, труба біля них небезпечно роздулася і вони майже не впали. Тільки вони відновили свою рівновагу, як дерев'яна труба над ними вибухнула, висипавши чисті осколки жалкого пилу.

Другий і Лон відскочили, задихаючись і мало не блюючи, Другий раптово викашляв кров. Скло. Це було перемелене скло. Воно покрило Шостого, заглушуючи його крики, після чого він зробив кілька вдихів, і завмер, скло повністю покрило його тіло і продовжило літати в повітрі. Лон кліпнула і подивилася на Другого червоними і вздутими очима. Він кивнув, і вони побігли через зал, намагаючись ігнорувати все гучнішу і гучнішу какофонію звуків, яка звучала як поїзд, що прибуває на станцію. Багато маслянистих, пропахлих хімікатами речовин розливалися позаду них, раптовий потік трояндових шипів майже не перекрив їхній шлях вперед, потім їм прийшлося перебиратися через трубу з кісток яка трусилася неначе старий чоловік у гарячці.

Вони бігли, намагаючись втекти від… що б це не було, супроводжуване вибухами і тремтячими потріскуваннями. Нарешті вони добігли до лазу, лише кілька футів в ширину, який був єдиним шляхом. Другий швидко вскочив, трохи проповз, неначе змійка, знаючи що лаз, який був завдовжки всього п'ятнадцять футів, та не повинен був займати багато часу. Лон завагалася, цей маленький, чорний проріз виглядав як рот, після чого раптовий пар позаду неї не залишив їй вибору, і вона почала ридаючи повзти, і кликати Другого.

Другий ігнорував все наростаючу вібрацію і скрипуче дзижчання біля його голови, і вийшовши з цього тунелю, він обернувся… і нічого не побачив. Ні Лон, ні раптового вибуху… тільки пусту діру. З тремтячими руками, він пішов назад, думаючи, що зможе просковзнути всередину, а потім знайти Лон і витягти її. Він чув її, приглушену, напевно за наступним поворотом… і його ліхтар освітив масивну стіну із трьох товстих білих труб. Ні, як же це так, він був впевнений, що прохід був прямісінько тут… аж раптом він почув жалісний крик за ними. Лон кричала, кликала, благала його. Другий утупився у стінку, очі розширились, і потім він вдарив ліхтариком по трубі. Вона вибухнула, виливши смердючий, їдкий слиз на його руку, змусивши його відійти від лазу, і почати кричати від того, що слиз в'їдався в його шкіру. Він відступив від труби, держачи свою ошпарену руку подалі від нього, намагаючись не дивитися на оголену кістку.

“О… о боже… Лон… Лон, мені так шкода, я дістану поміч, я когось приведу, просто сиди спокійно, я обіцяю…”

Він побіг далі по залі, його ліхтар все тьмянів під час зростаючого звуку.

Лон задихалася, кричала за Другим, чула тяжкий вибух на іншій стороні труб і його раптовий, верескливий відступ. Схлипуючи і дрижачи всім тілом, вона почала повільно відступати, крадучись на животі, бурмочучи під ніс якусь молитву, яку вона ледь знала.

Коли її ноги уперлись в тверду стіну із труб, вона не змогла стримати свій крик.

Вона була у пастці, простір був не більший ніж труна, все безнадійно. Вона схлипувала, і уперлася лицем в теплі і пухнасті труби… і помітила тишу. Крім її плачу, не було нічого. Ніякого свисту, ніякого тріску чи вибухів… нічого. Вона підняла голову, і оглянулась у темряві. Вона була жива. Усе заспокоїлось. Вони повернуться за нею, Другий покличе допомогу. Вона вибереться звідси. Вона спробувала відбити свою клаустрофобію, і подивилася на стіни. Вона помітила невелику діру у стелі, і почала пересуватися, для того, щоб краще роздивитись, скрутилася назад… і побачила відкритий кінець труби. Лон прогнулась назад, закрила очі, і заплакала.

Спочатку липкі краплі були сприйняті нею як її сльози. Потім одна крапнула їй в рот… і вона була солодка. Агент відкрила свої очі, і побачила густий потік янтарної речовини яка виливалася з труби, і покрила її і підлогу. Лон відкашлялася, посунулася назад… це був мед. Мед, чи щось типу того. Ну, як мінімум, це не була розплавлена сталь чи кислота… а потім вона побачила, що рівень меду зростає. Потік не зупинявся. Труби були занадто щільними. Вона з жахом в очах оглянула свою маленьку кабінку, а мед все зростав. Лон почала бити підлогу, стелю, намагалася заблокувати трубу руками, але від цього струмінь лише збільшувався… а мед все ріс і ріс, і так нагадував про шкільні роки.

Її останній подих був солодким і наповнений медом і криками.

Другий повністю загубився, його ліхтар все тьмянів і тьмянів, звуки розлому і вибуху труб почали стихати. Можливо все нарешті закінчилося. 015 захищається, але він не виглядає злопам'ятним. Люди і раніше були атаковані, але вони вибиралися в порядку. Таке траплялося. Вони знайдуть спосіб витягнути Лон. Вона напевно вже вибралася, просто знайшла інший шлях за перешкодою. Так, мабуть так воно і є, вона вже врятувалася з цього дурного місця. Шостий був придурком… але чому він так лунатично відкрив той кейс? Якого дідька на нього найшло?

Другий дуже задумався над цим, що не помітив в темноті відкритий кінець труби під його ногами.

Він зробив крок вперед, і залементував напів-здивованим, напів-жахаючим криком, і незграбно упав вниз на підлогу. Або, він мав незграбно упасти на підлогу. Натомість, він провалився через підлогу, в зяючу яму труби, слизькі стінки якої простягалися вниз під гострим кутом. Він закричав, намагаючись зачепитись за щось щоб зупинити або вповільнити себе, але стінки були гладкими, а його спуск все набирав швидкості. Його тьмяний ліхтар освітив, з першого погляду, нескінченний тунель вниз. Він сковзував і сковзував, пінистий і смердючий слиз прилипав до його одежі і шкіри.

Труба закрутилася, він весь час ударявся об стінки, його ліхтар тремтів і почав тухнути. Його охопила раптова паніка, Другий схопив ліхтар намагаючись вберегти його, майже благаючи дивився на лампу, яка ставала все тускнішою і тускнішою. Вона ще трималася кілька секунд, після чого згасла, темрява повністю охопила все, а агент продовжив з'їжджати все швидше і швидше. Він кричав коли у нього охрип голос, він кричав поки його зв'язки не порвались, кричав навіть тоді, коли пройшов фізичний поріг, який складався з заплутаної павутини труб.

Через кілька днів, коли його шкіра почала облазити, це було прийнято майже привітно.

Звіт про пошуки в SCP-015

Агент Другий: Безвісти зниклий
Агент Шостий: Безвісти зниклий
Агент Лон: Безвісти зникла
Статус MRV-889236: Не знайдений

Дані визнані не потрібними у світлі зниклого персоналу. Очікується перегляд класу SCP-015.