Фармакологія
рейтинг: +2+x

.. Дві (2) таблетки були використані для Експерименту 217-█████-█████. Кількість таблеток — сорок сім (47) на момент написання.

У запиті на дослідження непереборного психічного потягу, що призводить до нав'язливого бажання вжити SCP-500, відмовлено з очевидних причин.

Ощадливість давалася нелегко.

Кожного дня надходили нові гори запитів на використання SCP-500, і щодня Рада О5, не покладаючи рук, ставила штампи "ВІДМОВЛЕНО". Були десятки агентів Фонду, які опинилися занадто близько до своєї мети, вчених, які на власній шкурі дізналися, що їхні засоби захисту бувають неефективними, керівників Зон, які зазнали надто багато різноманітних впливів й усі страждали через це.

Лишалося тільки 47 таблеток. Наглядачі відмовляли.

Неминуче, рано чи пізно, вони давали слабину. Сльозлива історія була занадто жалісною, аби відмовити прохачеві, а потім йшов черговий вал прохань від нових людей, які чекають в черзі на вбивство своєї надії. Чекають відповіді на всі свої молитви. Рада Наглядачів вислуховувала кожне прохання. Системи відеоспостереження записували кожне передсмертне благання про милість. Іноді ця милість була дарована.

Незабаром залишилося тільки 40 таблеток. Наглядачі відповідали вольовою відмовою.

І звісно ж, як завжди, їм доводилося робити нові винятки. Фонд простояв десятки й сотні років. Одну хвилинну слабкість від іншої відокремлювали роки, але в глобальному сенсі час не мав значення. Що сильніше Наглядачі брали волю в кулак, то більше яскраво-червоних пігулок витікало крізь пальці.

Фонд простояв тисячу років. Залишилася тільки одна таблетка SCP-500.

Усі архіви були підчищені. Тепер, в епоху безпаперового діловодства, це було простіше. Втручання в розуми тисяч агентів і докторів зайняло лише одну мить. Більше ніхто не міг подавати прохання. SCP-500 знаходилася під наглядом Ради Наглядачів, під надійним замком, де вона мала пробути всі прийдешні покоління.

Про SCP-500 ніхто не повинен був знати. Про SCP-500 знала лише Рада Наглядачів.

Було скликано нараду, на порядку денному якої стояло обговорення становища кожного Наглядача. Один за іншим вони вставали перед обличчям своїх колег і подавали прохання.

О5-1 був мертвий. SCP-500 була потрібна йому довше, ніж усім іншим, за що він і заплатив.

О5-4 занадто багато часу провів серед Чужаків. Його висунули на цю позицію, і в цьому була їхня провина.

О5-2 вже не одну сотню років страждала від хвороб, які, як з'ясувалося, були результатом подорожей між вимірами. Мерехтливий силует Наглядача міг тільки безмовно благати про милість з простягнутою рукою. Як можна було їй відмовити?

О5-5 пощастило не так сильно, як іншим з їх обладнанням для продовження життя. На відміну від більшості своїх колег, він колись був юнаком, і нехай навіть він міг жити вічно, але який сенс в такому житті?

І так, один за одним, всі Наглядачі Ради виклали свої прохання. Кожен дивився на інших з упевненістю в тому, що соратники прислухаються до голосу, що благає, та віддадуть заповітну пігулку. Підрахунок голосів показав тринадцятибічну нічию.

О5-6 не знав, хто вистрілив першим. Але серед усієї Ради тільки він пройшов курс підготовки агента. І навіть зараз, в тисячі років від розквіту сил, він краще за інших знав, як жити і як позбавляти життя.

Він взяв баночку і викотив останню пігулку собі на долоню. На якусь секунду в його ніздрі увірвався запах порохового газу і сморід смерті. Потім він затиснув ніс і проковтнув таблетку. Та рушила по стравоходу, і агент, що колись носив прізвисько "Ковбой", відчув, як кістки стають на місце, як розчиняються пухлини, як зникають усі виразки та біль. А потім він почув звук, схожий на той, коли до автомата для продажу жувальної гумки насипають нові кульки.

Він подивився вниз. SCP-500 була заповнена вщерть. Нова етикетка свідчила: "У ВАС ЗАЛИШИЛОСЯ [необмежена!] КІЛЬКІСТЬ ПОПОВНЕНЬ".