Проект Хеймдалль - пролог
рейтинг: +3+x

– Завжди ви прагнете працювати без сну і відпочинку, Вільяме.

Генерал Вільям Пендрегаст, Заступник директора Фонду з планування на випадок надзвичайних подій, підвів погляд. Його неочікуваний гість мав благородну зовнішність – він був високим та струнким, а у його колись чорному волоссі почала пробиватись сивина. Його називали просто Сьомим, за його номером, бо він був членом Ради Наглядачів O5.

– Сер, вже дуже пізно, – сказав Пендрегаст, хоча час вже був скоріше дуже раннім. – Що привело вас до Зони-11 у цей нічний час?

Його гість довго й повільно затягнувся своєю цигаркою, грубо порушуючи політику Фонду стосовно непаління у робочих приміщеннях.

– З різних причин, генерале. Ви гарно справляєтесь зі своєю роботою, до речі.

– Дякую, сер.

– Каже вам щось номер 79812108, Вільям? – запитав Наглядач, присівши на стілець.

– Так, сер, декілька речей, – відповів Пендрегаст. Генерал прикладав усі можливі зусилля, щоб не дивитися з презирством на те, як його начальник палить. Сам він ненавидів сморід тютюнового диму.

– Особливо це стосується операції, яка стоїть за цим номером, – видихнувши, пояснив Сьомий.

– Припущення, що прибульці, які можуть бути класифіковані як "Кетер", намагаються влаштувати вторгнення на Землю. Як ми можемо їх зупинити і все таке інше, – відповів Пендрегаст. – Останній раз ця програма оновлювалась у 1988-му році, так?

– У 89-му, – поправив гість. – Але більша частина рутини була зроблена у 88-му, так. Я радий бачити, що ваша пам'ять так же гарно працює, як і раніше.

– Я не був причетний до складання того звіту, сер, – зауважив Пендрегаст.

– Звичайно. Тоді ви були майором ВПС, служили у Пентагоні і ніколи не чули про Фонд. Звичайно, це було дуже давно, – додав Сьомий. Хоча Пендрегасту вже було п'ятдесят, Сьомому на вигляд було шістдесят або навіть сімдесят. – Причиною, з якої я підняв це питання, полягає у тому, що деякі члени Ради O5, у тому числі я, вважаємо, що цей документ потребує оновлення. Бо з тих пір минуло вже два десятиліття.

– Так, сер, – відповів Пендрегаст. – Сер, дозвольте мені запитати. Навіщо ви все робите обхідними шляхами?

– Я бажаю, щоб ви надіслали запит в Раду O5. Тих з нас, хто вважає, що цим потрібно зайнятись – не більшість. Ви розумієте, що це значить. Кілька впертих науковців не бажають віддавати ресурси, виділені на їхні улюблені проекти для колупання у різних неважливих дрібницях.

Незважаючи на те, що фінансування Фонду було величезним і у значному ступені основаному на патентних відрахуваннях до підставних компаній, воно все ж не було нескінченним. Цю істину Пендрегаст дуже гарно засвоїв, бо третю частину свого часу він проводив на нескінченних засіданнях, де був змушений відстоювати свою долю бюджету.

– І якщо вам дадуть формальний запит підняти аналіз 22-х річної давнини, у вас з'явиться можливість переконати тих, хто вагається, стати на вашу сторону, – промовив Пендрегаст, закінчуючи думку свого начальника.

– Саме так.

– І, бажано щоб цей формальний запит надійшов з мого офісу без якогось явного натяку від вас або тих, хто згоден з вами, бо ви не бажаєте зобов'язань перед нейтралами, які перейдуть на вашу сторону, – продовжив Пендрегаст.

Вдихнувши дим сигарети, Наглядач посміхнувся. – Так, ми вам платимо, щоб ви помічали тонкі деталі та казали неприємну правду, тому я не вважаю, що маю право вам надто сильно заперечувати, коли ви кажете те ж саме стосовно внутрішньої політики Фонду.

– Я повинен відправити формальний запит на засідання Ради, яке буде наступного понеділку? – запитав Пендрегаст.

Сьомий видихнув та прикурив від недопалку нову цигарку. – Буде гарно, якщо ви зробите так, генерал, – сказав він, вставши на ноги. – Доброї ночі, Вільяме.

– Доброї ночі, сер, – відповів Пендрегаст, але його гість вже пішов геть.

ВІД КОГО: Генерал Вільям Пендергаст (Заступник директора Фонду з планування на випадок надзвичайних подій).
КОМУ: Рада O5
RE: Пропозиція стосовно операції з планування

Наглядачі,

До моєї уваги дійшло, що минуло майже 23 роки з проведення Фондом останнього аналізу малоймовірних непередбачених подій з грандіозними наслідками на тему "Дослідження можливих засобів, за допомогою яких позаземний розум, що активно виявляє вороже ставлення до людства та/або цивілізації, може спробувати підкорити, поневолити або знищити людство" (Прийнятий Фондом порядковий номер операції 79812108 від 13.01.1989). З того часу мали місце певні досягнення технології та політичні зміни. Відповідно, протоколи Фонду для таких подій є неприпустимо невідповідними. Хоча імовірність того, що ворожі дії позаземного розуму матимуть місце в найближчому майбутньому, дуже невелика, наслідки для людської цивілізації від такої події можуть бути надзвичайно жахливими. Хоча розумно очікувати, що світові уряди та такі зацікавлені організації, як Глобальна Окультна Коаліція, зможуть відповісти на більшість нападів на нашу планету та цивілізацію, однак Фонд повинен стати першою і найкращою лінією захисту людства.

Я пропоную негайно розпочати планування на випадок надзвичайних ситуацій (номер пропозиції 83910301), в межах якої Фонд повинен оновити свої плани. Проведення планування буде координуватись з мого офісу, але охоплюватиме багато різних сфер та відділів.

Я пропоную задіяти наступні установи:

  • Штаб-квартира Ради: Виконує роль наглядача та координатора.
  • Дослідницький Сектор-15: Оскільки ця основна установа з проведення досліджень та експериментів призначена для визначення методів знищення небезпечних SCP-об'єктів, вона ідеально підходить до розробки деструктивних контрзаходів проти позаземних істот.
  • Зона-11: Оскільки ця установа одночасно є як головним центром розвідки, так і місцем розташування мого офісу та директорату, вона більше за інші підходить для керування проведенням операції планування.
  • Зона-19: Для успішного завершення цього проекту необхідна участь дослідницького та наукового персоналу Зони 19.
  • Мілітаризована Дослідницька Зона-45: Як головна установа, пов'язана з постановкою SCP-об'єктів на озброєння, ця Зона є критично важливою у галузі планетарного захисту.

Пропоную задіяти наступні МОГ (я розумію, що цей аналіз не є їхньою основною функцією, але вважаю, що сфера їх діяльності може перемежатись з цією операцією):

  • Мобільна оперативна група Гамма-5 (також відома як "Вони на нашому боці, сер!"): Спеціалізуючись на "публічних фальсифікаціях та антикризових заходах", Гамма-5 відіграватиме важливу роль у контролі Фондом засобів масової інформації у разі можливих ворожих дій позаземної цивілізації.
  • Мобільна оперативна група Йота-10 (також відома як "Кляті Федерали"): Оскільки Йота-10 призначається для перехвату звітів, пов'язаних з SCP-об'єктами, та припинення початих місцевими силами правопорядку розслідувань, вона буде дуже важлива у координації локальних агентств у разі ворожих позаземних дій.
  • Розвідувальна група Каппа-6 (також відома як "Очі Янгола"): Оскільки Каппа-6 є однією з основних оперативних груп, пов'язаних з шпигунською діяльністю, вона скоріш за все буде однією з перших, яка отримає інформацію стосовно ворожих дій прибульців.

Також я пропоную залучити МОГ швидкого реагування, беручи до уваги доступні дозволи.

Дякую Раді за розгляд цього питання.

Підпис: Вільям Пендрегаст

ВІД КОГО: O5-7, від імені Ради O5
КОМУ: Генерал Вільям Пендергаст (Заступник директора Фонду з планування на випадок надзвичайних подій).
RE: Пропозиція ОПВНС 83910301

Проведення операції планування на випадок надзвичайних ситуацій схвалено. Кодове позначення – "Проект Хеймдалль". Дослідження можливих засобів, за допомогою яких позаземний розум, що активно виявляє вороже ставлення до людства та/або цивілізації, може спробувати підкорити, поневолити або знищити людство. Аналіз отриманих результатів. Розробка заходів протидії і планів дій на випадок непередбачених ситуацій. Складання звітів про результати роботи для Ради O5.

"Хммм," – замислився Пендрегаст, читаючи відповідь від Ради O5. – "Хеймдалль, скандинавський бог, який стоїть дозором в очікувані Рагнарока. Дуже підходить".

Генерал підняв слухавку, щоб віддати наказ про початок. Попереду було багато роботи.