Звіт про вичитку

Ми вирішили помічати статті на сайті, щоб контролювати те, наскільки ми якісно їх вичитали. Зазвичай, одна і та ж людина може не помічати деякі помилки, або просто не вміти використовувати якесь граматичне чи стилістичне правило. Тому бажано, щоб статтю вичитало багато людей. Зазвичай, ми намагаємось, щоб матеріали, які не пройшли вичитування, не виходили за межі Полігону, але це не дає 100%-ї гарантії якості та відсутності помилок.

Для цього ми встановили особливі теги:

  • _o = Вичитана однією людиною. Це не є гарно.
  • _oo = Вичитана двома людьми.
  • _ooo = Стаття була вичитана трьома людьми. Це вважається приємною якістю.
  • _oooo = Стаття була вичитана чотирма людьми.
  • _ooooo = Статтю вичитало п'ятеро людей. Це гарно
  • _oooooo = Статтю вичитало шестеро людей. Якщо ви бажаєте зайнятись вичитуванням статей, то краще візьміть ті статті, які помічені іншим, якимось попереднім теґом вичитування.
  • _x = Вичитка не має сенсу.

Якщо ви новачок, не чіпайте теґи вичитування. Якщо ви не дуже розумієте українську мову та/або мову оригінального матеріалу, та все одно бачите помилку у якоїсь статті, то краще повідомте про це у обговоренні або приватним повідомленням до адміністрації сайту. Якщо ви вже маєте деякий досвід, то можете зайнятись цим корисним ділом.

Якщо ви просто читаєте статті, та бачите десь помилку – то виправте/повідомте про неї, зробить добре ділобудь ласка.