Групи особливого інтересу російської філії
рейтинг: +3+x

М'ясний Цирк

SCP-1027-RU-2.jpg

SCP-1027-RU. Художник: Татьяна Квітковская

Про групу під назвою "М'ясний Цирк" відомо мало чого, за винятком того, що вони мають справу з радикальними модифікаціями людського тіла. Отримані "твори", схоже, пізніше виставляються на продаж. Більшість виробів М'ясного Цирку мають спільну рису: різноманітні вставки з невідомого чорного металу, а також римські числа, витатуйовані на шкірі.

Вперше ця група привернула увагу Фонду після нападу на Мобільну Базу [ВИДАЛЕНО] у 2███ році. Під час цього нападу члени М'ясного Цирку викрали велику кількість співробітників Фонду, включаючи оперативників МОГ Ета-█ "Шершні". Пізніше того ж року, у березні, біля Зони █ було виявлено двох мертвих оперативників, а також доктора Ф████, ще живого. Їхні потилиці були виголені і мали татуювання у вигляді літери "F". Згодом члени М'ясного Цирку ще декілька разів стикалися із оперативниками Фонду.

За останніми повідомленнями, М'ясний Цирк складається з трьох відділів. Перші, що звуться "Мутаторами", відомі як скульптори, що створюють з живої плоті жахливі та химерні істоти. Другий відділ, "Техніки", до тіл своїх творінь імплантує різні протези, роблячи з них складні механізми. Третій, "Окультисти", за допомогою містичних сил вдихає життя до трупів. Всі три відділи конкурують між собою, намагаючись створити остаточне творіння – "Шедевр". Згідно з однією легендою, ці відділи були створені "Трьома Дочками Болю" – напівбожественними істотами, які прагнуть до панування одна над іншими.

Щоб побачити усі документи, позначені теґом м'ясний_цирк, натисніть тут.

Лівша

SCP-1007.jpg

SCP-1005-RU

"Лівша" – псевдонім винахідника, чия особистість на даний момент невідома. Цей псевдонім запозичений з класичного твору Лєскова про талановитого тульського майстра, який зміг підкувати блоху. Лівша постачає злочинні угруповання різними аномальними приладами та речовинами, нібито, власного дизайну і виробництва. Відомо, що Лівша знає про Фонд, хоча ніколи не здійснював проти Фонду будь-яких ворожих дій. Тим не менш, арешт Лівші є пріоритетним завданням російської філії.

Відмінною рисою винаходів Лівші є додання нотатки, написаної в приязній та доброзичливій формі. Його стандартним підписом є "З любов'ю, Лівша".

Щоб побачити усі документи, позначені теґом лівша, натисніть тут.

Корпорація "Логос"

37139.jpg

SCP-1196-RU

У 1990-х роках в результаті переговорів між Фондом SCP та Глобальною Окультною Коаліцією був створений проект "Логос" у якості підприємства, призначеного для боротьби з аномальними подіями, що мають психологічний та масштабний соціальний вплив, здатний змінити людський спосіб життя і/або свідомість.

З набуттям сили Глобальна Окультна Коаліція розробила незалежну доктрину боротьби з такими аномаліями, віддаючи перевагу їх знищенню, що зовсім протирічило інтересам Фонду. У сум'ятті активного протистояння Корпорація "Логос" залишилася без нагляду, оскільки на той час вона вважалася малоприоритетним проектом. Це виявилося помилкою: протягом періоду незалежності (що тривав протягом щонайменше █ років) приорітети цієї нової ГОІ зазнали значних змін. Вони змінили свою діяльність на власний науковий прогрес у сферах медицини, IT, психології та прикладного використання власноруч розроблених технологій.

Щоб побачити усі документи, позначені теґом логос, натисніть тут.

Гора Гнилого Господа

Zom_Abomination.jpg

Культист ГГГ. Художник: Mexanik

"Гора Гнилого Господа" – загальне позначення ряду сект, що виникли в Російській Федерації протягом останніх десятиліть (з середини 1990-х років до теперішнього часу).

На перший погляд "ГГГ" здається децентралізованою і розділеною на різні конфесії. Але, незважаючи на деякі відмінності, всі секти "ГГГ" мають ряд загальних рис: основою всіх їх вчень є поклоніння ентропії в усіх її формах і проявах. Ця концепція висловлюється у фігурах Гнилого Господа та менших божеств, що називаються "Понтифікатом Пожертих", які символізують окремі аспекти процесів розпаду та руйнування. У своїй пошані до руйнівних подій, адепти нерідко вдаються до самокаліцтва, добровільно заражають себе різними захворюваннями (зазвичай проказою), а також споживають зіпсовану їжу та органічні відходи. Серед інших подібностей існують аналогічні космогонічні моделі, естетика, широкомасштабне використання алітерацій у назвах, а у деяких випадках, – в усній та письмовій формі. Іноді це перетворюється на специфічну форму глосолалії.

"Гора Гнилого Господа" широко використовує у своїй релігійній діяльності аномальні артефакти, деякі або всі з яких мають іншовсесвітове походження. Відмінною рисою більшості артефактів, пов'язаних з культами Гнилого Господа, є їх вплив на розум, головним чином в сенсі естетики та цінностей. Використання більшості артефактів має негативний вплив на здоров'я, який сприймається з ейфорією та може спричинити залежність.

Щоб побачити усі документи, позначені теґом ггг, натисніть тут.