SCP-001 - База даних
rating: +3+x

Об'єкт №: SCP-001

Клас об'єкта: Кетер

Особливі умови зберігання: На сьогодні не знайдено будь-яких засобів стримування SCP-001, які б не несли ризику потенційної події Руйнування Реальності ZK і, у подальшому, знищення всього відомого всесвіту (див.: Протокол Стримування ZK-001-Альфа). Теперішні процедури обмежені абсолютним приховуванням будь-якої інформації стосовно SCP-001. Ніяка інформація щодо опису SCP-001 не може бути надана нікому зі співробітників, за єдиним виключенням голови Штабу О5 (на даний момент O5-█). Уся зібрана по SCP-001 інформація має зберігатися зашифрованою за допомогою [ВИДАЛЕНО], з розділеним на три частини кодом розшифрування. Кожний член Штабу O5 має знати напам'ять одну третину цього кода (і не більше). Дані слід розшифровувати лише на ізольованому від мережі особистому терміналі, читати їх може лише голова Штабу О5 і лише за одностайного схвалення іншими членами Штабу О5.

Витік даних по SCP-001 внаслідок шпіонажу, телепатичного вторгнення, оригінального дослідження або [ВИДАЛЕНО] має бути припинений у будь-який спосіб, доступний Фонду. Остаточне рішення щодо цих заходів приймає голова Штабу О5, як єдина особа, якій дозволено знати про SCP-001.

Співробітники Фонда з другим рівнем або вище, якщо такі виявлять інформацію про SCP-001 у ході виконання своїх нормальних обов'язків, можуть бути після допиту оброблені амнезіаком класу А замість ліквідації. Подібні рішення приймають О5 окремо для кожного випадку.

Опис: [ДАНІ ВИДАЛЕНО]

Додаток: Протокол стримування 001-Альфа

Дата: 12/01/19██

Інцидент: Документи виявлено на інтернет-сайті [ВИЛУЧЕНО] сервери захоплено, авторів відстежено до [ВИЛУЧЕНО]. Вибух пояснено як результат витоку газу. Спостереження не виявило подальшого поширення документів.

Дата: 31/03/19██

Інцидент: Сценарій з можливою компрометуючою інформацією надійшов до кіностудії "██████ ████. Pictures". Автор оригіналу сценарію [ВИЛУЧЕНО] агентам вдалося замінити сценарій переписаною версією без [ВИЛУЧЕНО]. Фільм вийшов під назвою "███ ██████" і зібрав 27 мільйонів доларів США у перший уікенд.

Дата: 19/06/19██

Інцидент: Відомий письменник █████ ████ надіслав до [ВИЛУЧЕНО] чернетку романа, у якому йшлося про [ВИЛУЧЕНО] . Спроба нейтралізації автора була невдалою і викликала велику увагу до його госпіталізації. O5 дозволили застосування амнезіаків класу A для запобігання приверненню подальшої уваги до цієї події. Чернетку вилучено і знищено.

Д█та: 2█/o5/20█z

ІнцИдеН█: ДослІДнИки Ф█нД█%20вияви

Додаток: Протокол Стримування ZK-001-Альфа Лише для O5

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License