SCP-002 - "Жива" кімната
рейтинг: +3+x
800px-SCP002.jpg
SCP-002 в камері утримання

Об'єкт №: SCP-002

Клас об'єкта: Евклід

Особливі умови зберігання: SCP-002 повинен бути постійно приєднаним до відповідної електромережі, щоб залишатися в стані, який, судячи з усього, є режимом підзарядки. У разі знеструмлення електромережі аварійний бар'єр між об'єктом і комплексом повинен бути закритий, а персонал — негайно евакуйовано. Як тільки подача енергії в Зоні буде відновлена, усю область слід бомбардувати чергою рентгенівських та ультрафіолетових променів, поки SCP-002 знову не буде підключеним до електромережі й не увійде у режим підзарядки. У зоні зберігання слід постійно підтримувати негативний тиск повітря.

В межах 20 метрів від SCP-002 або місця його зберігання необхідна присутність команди з двох (2) чоловік. Вони повинні підтримувати постійний фізичний контакт один з одним, щоб упевнюватися в існування іншої людини, оскільки сприйняття під впливом об'єкта може притуплятися, спотворюватися або зазнавати інших змін.

До SCP-002 не допускаються співробітники з рівнем допуску нижче 3-го. Дана вимога може бути проігнорована при наявності письмового дозволу від двох (2) співробітників з 4-тим рівнем допуску, що знаходяться поза Зоною. Під час контакту з об'єктом командний склад з таким дозволом повинен супроводжуватися як мінімум п'ятьма (5) співробітниками служби безпеки 3-го рівня. На час контакту в співробітників охорони відкликаються всі допуски та звання. Після контакту командний склад повинен бути відвезений на відстань щонайменше 5 кілометрів від SCP-002 і поміщений в карантин на сімдесят дві (72) години, а також підданий психологічному обстеженню. Якщо стан співробітників буде визнано задовільним, звання та допуски можуть бути повернуті їм після закінчення часу карантину.

Опис: SCP-002 нагадує м'ясисту пухлину об'ємом приблизно 60 м3 (або 2000 кубічних футів). На одній зі сторін знаходиться залізний люк, що веде у середину об'єкта, яка являє собою стандартну дешеву кімнату невеликих розмірів. На одній зі стін знаходиться вікно, яке не можна побачити зовні. В кімнаті є меблі, які, як можна з'ясувати після найближчого розгляду, зроблені з кісток, волосся та інших біологічних речовин, що виробляє людське тіло. Всі дослідження показали, що зразки ДНК із проб, взятих з окремих речей, не збігаються або фрагментовані.

Докладні відомості про виявлення об'єкту наведені у звіті Мюльхаузена [документ00.023.603].

Посилання: На сьогодні об'єкт SCP-002 є причиною зникнення семи співробітників. Також за час перебування на утриманні, він обставив себе двома лампами, килимком, телевізором, радіо, кріслом-мішком, трьома книгами на невідомих мовах, чотирма дитячими іграшками та маленькою рослиною в горщику. Тести з різними піддослідними тваринами (у тому числі й вищими приматами) провалилися з-за повної відсутності реакції SCP-002 на них. На трупи об'єкт також не реагує. Який би процес не використовував SCP-002 для перетворення органічного матеріалу в меблі, активується він тільки присутністю живої людини.

Переглянути звіт Мюльхаузена, ідентифікатор документа: 00.023.603

Звіт Мюльхаузена [00.023.603]

Нижче подано скорочений звіт Мюльхаузена щодо виявлення об'єкту

Об'єкт був знайдений в маленькому кратері в північній Португалії, куди він упав з орбіти Землі. Від удару об поверхню товста кам'яна оболонка об'єкта тріснула і показався її м'ясистий вміст. Місцевий фермер, який опинився на місці падіння об'єкту, повідомив про свою знахідку старості села. Об'єкт привернув увагу Фонду, коли агент з 4-тим рівнем допуску, приписаний до даної області, помітив невеличку радіоактивну аномалію, вироблену об'єктом.

Група збору на чолі з генералом Мюльхаузеном була негайно відправлена на місце події, де об'єкт швидко був знайдений і поміщений у великий контейнер. Також було проведено початкове тестування з використанням піддослідних, рекрутованих у найближчому селі. Три людини, що відправились в об'єкт по одному, зникли. Дізнавшись про смертельний вплив об'єкта, генерал Мюльхаузен негайно віддав наказ про знищення рівня 4а, який передбачає знищення всіх свідків (приблизно ⅓ села), щоб упевнитися, що ніяка інформація про об'єкт не стане відома громадськості, і почав транспортування об'єкта на базу Фонду [ДАНІ ВИДАЛЕНО].

Під час підготовки до перевезення чотири співробітники служби безпеки були нез'ясовним чином затягнуті всередину об'єкта, де вони негайно зникли. Наступний огляд показав, що об'єкт "відростив" кілька нових меблів і почав приймати вигляд житлової кімнати. Генерал Мюльхаузен негайно віддав наказ доставити кількох захисних костюмів класу III для решти співробітників служби безпеки, які повинні були занурити контейнер на вантажний корабель для транспортування на базу Фонду.

[ДАНІ ВИДАЛЕНО]

[ДАНІ ВИДАЛЕНО]

Після ліквідації генерала Мюльхаузена SCP-002 знову опинився на утриманні Фонду і був доставлений у спеціальне сховище [ЗАСЕКРЕЧЕНО], де і знаходиться наразі. Після інциденту Мюльхаузена співробітникам з рівнем допуску нижче 3-го був заборонений доступ до SCP-002 без попереднього дозволу як мінімум двох співробітників з 4-тим рівнем допуску.