SCP-003 - Біологічна материнська плата
rating: +1+x
SCP-003a.jpg
Ділянка схеми SCP-003 в збільшеному масштабі

Об'єкт №: SCP‑003

Клас об'єкта: Евклід

Особливі умови зберігання: SCP-003 повинен утримуватися постійної при температурі не нижче 35°C, бажано вище 100°C. Не дозволяється контакт об'єкта з яким-небудь живим багатоклітинним організмом складності Категорії IV або більшої.

У випадку перебоїв з питанням, якщо SCP-003-1 починає збільшувати масу, назначений співробітник повинен підтримувати контакт між своєю шкірою та SCP-003-1. Бажано, щоб співробітник використав тепло свого тіла для підтримання критичної температури об'єкта; однак, контакт з шкірою належить підтримувати навіть тоді, коли SCP-003 входить у температуру активації, як мінімум поки SCP-003-1 повністю не перейде до другого етапу зростання.

Персонал, що входить до камери збереження SCP-003, перш за все повинен бути обстеженим на наявність тілесних паразитів Категорії IV або більшої складності, і знезараженню у випадку якщо такі паразити будуть знайдені. Кожний співробітник у разі входження до фізичного контакту з SCP-003-1 повинен негайно повідомити про це, та пройти знезараження.

Заборонено знімати SCP-003-1 з SCP-003-2 за винятком випадків проведення надзвичайних вищеописаних процедур. Про будь-які значні зміни в активності рун SCP-003-2 (також щодо зміни послідовності частоти та кольору їх світіння) слід повідомляти не пізніше трьох (3) годин після виникнення. В разі припинення активності рун слід доповідати негайно. SCP-003-2 повинен весь час постачатися енергією через джерело живлення, позначеного, як Генератор 003-IX.

Опис: SCP-003 складається з двох взаємопов'язаних компонентів окремого походження, які далі позначаються як SCP-003-1 та SCP-003-2.

SCP-003-1 складається з хітину, волосся і нігтів невідомого біологічного виду, скріплених в конструкцію, схожу на комп'ютерну материнську плату. Дослідження показали, що SCP-003-1 з'явився на тисячі років раніше найперших друкованих плат. Об'єкт вважається одушевленим, але не є небезпечним, за винятком певних умов.

SCP-003-1 був знайдений на кам'яній плиті, яка дальше позначається як SCP-003-2, та на якій і знаходиться в даний час. Руни на плиті не є частиною будь-якого відомого мови і мерехтять блідим світлом в певній послідовності.

SCP-003-2 управляється (небіологічним) внутрішнім комп'ютером, зміст якого не може бути дослідженим без ризику пошкодження SCP-003-2. SCP-003-2 здатний виробляти контрольовані викиди випромінювання, включаючи викиди тепла, світла та аномального випромінювання. SCP-003-2 містить внутрішнє джерело живлення аномальної природи, яке, схоже, втрачало силу протягом останніх століть до самого виявлення об'єкта.

Вважається імовірним, що SCP-003-2 було створено з метою збереження SCP-003-1. Частково інтерпретовані дані, витягнуті з SCP-003-2, можуть вказувати на подію реструктуризації класу LK, яка мала місце у минулому або може статися у майбутньому, і яка була або буде викликана SCP-003-1.

SCP-003 був виявлений за допомогою віддаленого спостереження командою SRV-04 Бета. Вважається можливим, що SCP-003-2 свідомо вступила до контакту з SRV-04 Бета. Інші організації також були попереджені про існування SCP-003, можливо, схожими засобами. Незважаючи на свою активність, SCP-003-2, схоже, нерозумний - такий висновок можна зробити виходячи з відсутності з його боку реакцій на дослідження і процедури M03-Gloris.

Коли температура SCP-003 падає нижче 35°C, обидві частини об'єкта починають проявляти активність.

Насамперед SCP-003-1 переходить в стан зростання, що виражається в експоненціальному збільшенні маси. Цей стан ділиться на дві стадії. В обох стадіях SCP-003-1 для свого зростання «підживлюється», перетворюючи навколишню матерію, починаючи з неорганічних матеріалів (включаючи елементи атмосфери), а потім переходячи до неживої органічної матерії: омертвілої шкіри, волосся, хітин, емалі, кератину і інші органічні матеріали.

Перша стадія завжди протікає однаково. Спочатку SCP-003-1 збільшує свою масу, потім стає формою схожим з офіурою (морська зірка) п'ятнадцяти метрів у діаметрі (включаючи то, що, мабуть, має бути центральним процесором - який у такому випадку має розмір трьох метрів в діаметрі). Формуються органи чуття, які починають сканувати навколишнє середовище, а простір навколо об'єкта частково перетворюється у невідому аномальну речовину (сам SCP-003-2 здається, має імунітет до такого перетворення).

Протягом другої стадії, коли SCP-003 вступає у контакт з живим органічним матеріалом, спостерігається зміна росту; схоже, SCP-003 у такому випадку намагається відтворити себе з доступного органічного матеріалу, і буде намагатися зв'язатися з організмами, які відповідають його "шаблону" або "шаблонам".

На другому етапі, SCP-003-1 може призупинитися, уповільнити або змінити своє зростання, а також почати перетворювати неорганічну або неживу органічну матерію до схожих з собою структур, зміняючи їх фізичний склад через аномальний вплив.

У той час як в першої стадії зростання SCP-003-1 рівномірно; у другої стадії, коли SCP-003-1 знаходиться у контакту з живою органічною матерією, швидкість його зростання зменшується на 20-90%. Відсоток визначається складністю організму, який перебуває у контакту з SCP-003-1; здається, SCP-003-1 виділяє велику кількість обчислювальних ресурсів на аналіз живого органічного матеріалу.

Під час кожного з етапів зростання SCP-003-1, SCP-003-2 випускає сплески випромінювання, яке тимчасово пригнічує ріст SCP-003-1, та навіть повертає зростання SCP-003-1, якщо температура піднімається вище 100°C. Подібні викиди радіації були відтворені за допомогою інших аномальних засобів.

Біологія SCP-003-1 стала предметом великих наукових досліджень. Було виявлено схожість основних елементів об’єкту з SCP-███, SCP-1512 і SCP-2756. Відносно останніх двох наявність зв'язку як один з одним, так і між ними і SCP-003-1 не підтвердилась, і жоден з них не було до кінця вивчено (строго кажучи, вони зрозумілі навіть менше, ніж SCP-003, бо останній був вивчений завдяки численним перехресним дослідам). На даний момент не було висунуто жодної переконливої ​​гіпотези, що пояснює зв'язок між SCP-003-1 і цими об'єктами (або будь-якими іншими), так само як і гіпотези, що пояснює зв'язок між ними і сучасним технологіями, за винятком гіпотез стосовно зовнішнього вигляду об'єкту (наприклад, можливості мімікрії за допомогою невідомого механізму).

Додаток 003-01: Згідно з інформацією, яку було зібрано за допомогою лінгвістичного аналізу рун SCP-003-2 і порівняльного аналізу даних, Дослідницька Команда M03-Gloria змогла встановити зв'язок між SCP-003 та [ДАНІ ВИДАЛЕНІ] для аналізу функцій. Тепер SCP-003-1 повинна буди признана одушевленою, і зберігатися на відстані не менше ніж 1 км від [ДАНІ ВИДАЛЕНІ], що завжди є результатом "побічного продукту".

Додаток 003-02: Втрата потужності SCP-003-2 посилюється через процедури, які проводить M03-Gloria. За наказом O5-10, M03-Gloria буде продовжувати виконувати свої процедури.

Додаток 003-03: Під час процедур M03-Gloria, SCP-003-1 подвоїв свою масу, та почав швидке структурне зростання. Температура була негайно повернена до позначки 100°C. Зростання розмірів та маси SCP-003-1 тривало протягом 9 хвилин та 6 секунд. У цей час спостерігався тривалий пік радіаційної активності, через який SCP-003-1 повернувся до свого нормального стану за 3 хвилини та 39 секунд. Відрослі частини SCP-003-1 розсипались у пил, який було зібрано для подальшого аналізу. Після цього SCP-003-1 та SCP-003-2 припинили подавати усі ознаки активності. SCP-003-2 не поновляло діяльність, поки не було з'єднано з зовнішнім джерелом живлення. Руни SCP-003-2 світилися рівномірним сірим кольором, та не приходили до нормального стану протягом трьох (3) годин. SCP-003-2, схоже, більше не здатний підтримувати температуру вище 35°C без зовнішнього джерела живлення, що забезпечується зовнішні джерела живлення, яке позначені як Генератори 003-III - IX.

Додаток 003-04: Процедура, описана в Додатку 003-03, була повторена, і SCP-003-1 знову увійшов у стан зростання. Після 10 хвилин і 13 секунд SCP-003-2 випустив випромінювання. Зростання об'єкта зупинився на 36 секунд, після чого відновився з початкової швидкістю.

Після збільшення маси в чотири рази SCP-003-1 послідовно сформував зовнішню цілісну оболонку і тіло. Після проведення сканування і часткового перетворення свого оточення, SCP-003-1 порушив умови збереження, увійшовши до наглядової кімнати, де були присутні дев'ять членів M03-Gloria. Увійшовши до фізичного контакту з членами команди, SCP-003-1 охопив їх швидко вирослими придатками, і потім зупинив зростання на 15 хвилин. Потім SCP-003-1 відновив зростання, і почав перестроювати складові частини з свого центра у фігуру трьох метрового жіночого гуманоїда з периферійними "щупальцями" з волосся та кісток. Після чого SCP-003-1 відтворив рудиментарні вокалізації, яки, вочевидь, були початковою спробою спілкуватися за дослідниками. [ДАНІ ВИДАЛЕНІ].

Пізніше невідомий суб'єкт наблизився до поставленої під загрозу області стримування разом з повною командою агентів. Суб'єкт стверджував, що він діє за наказом O5-10, і починає спробу зв'язатися з SCP-003-1. [ДАНІ ВИДАЛЕНІ].

Після цього інциденту, агент Джексон із M03-Глорія успішно відновив живлення SCP-003-2 і активував резервні генератори, щоб повернути температуру до 100°C. SCP-003-1 повернувся в свій нормальний стан протягом 21 хвилин і 7 секунд, і був без труднощів знову поставлений на збереження.

Всі дев'ять членів М03-Глорія, які постраждали від SCP-003-1, згодом були визнані фізично неушкодженими, без будь-яких залишкових ефектів, крім психологічної травми. Перетворені матеріали колишньої камери збереження SCP-003 не розпалася, і в даний момент вивчаються.

Додаток 003-05: У світлі попереднього інциденту O5-10 був виключений з Ради O5 спільним рішенням O5-██, O5-██ і O5-██. Процедури, що проводяться M03-Глорія, припинені на невизначений час.

== ПОТРІБЕН СПЕЦІАЛЬНИЙ ДОПУСК ДО ПРОГРАМИ M03-GLORIA ==