SCP-006-НЯ-EX - Які милі створіння
рейтинг: +5+x
CU-EX1.jpg

Мімімі. Подивіться на цю мордочку.

Об'єкт №: SCP-006-CU-EX

Клас об'єкта: Твої друзі на все життя

Особливі умови зберігання: Всі примірники SCP-006-CU-EX1, які будуть виявлені МОГ Фі-24 ("Ентузіасти Екзоскелетів"), повинні бути доставлені до будь-якого закладу Фонду, де їм слід надати відповідну любов та турботу. Дуже важливо, щоб у Фонді була достатня кількість SCP-006-CU-EX у всіх гуртожитках, душових кабінах2, кафетеріях, спортивних залах та кімнатах відпочинку. У кожній чашці повинна бути муха так саме, як і курка у кожній тарілці супу.

CU-EX2.jpg

Хіба він не гарнюня?

Будь-який безсердечний сучий син, який буде жорстоко намагатись вбити хоча б один екземпляр SCP-006-CU-EX, має бути негайно ліквідований.

CU-EX3.jpg

Вони просто офігенні!

Опис: SCP-006-CU-EX - це колективне позначення для групи невимовно прекрасних інсектоїдів, які у розмовній мові називаються комахами3. Вони такі гарнюні і покриті різноманітними цікавими текстурками. Екзоскелети SCP-006-CU-EX, що знаходяться на зберіганні, грають кольорами, наче найвеселіша веселка.

Коли особина SCP-006-CU-EX повзає по моєї шкірі, мені стає настільки гарно, що аж голова паморочиться. Тому воно точно повинне бути аномальним. Мені хочеться обнімати його, знову і знову.

CU-EX4.jpg

О мій Бог! Подвійна веселка - подвійні веселощі!

Додаток 006-CU-EX-01:

██.██.██ було виявлено, що молодший ентомолог Джонсон вражений меметичною загрозою, через що було схвалено його негайну ліквідацію. SCP-006-CU-EX рекласифіковано як обґрунтований. - O5-1

Додаток 006-CU-EX-02:

Я думаю, він просто дуже, дуже любив комах. Це не меметична загроза, Наглядач-1. - Головний ентомолог Патрік.

Додаток 006-CU-EX-03:

Головний ентомолог Патрік був також негайно призначений на ліквідацію, тому що він теж заразився меметичною загрозою. Більше ніяких комах. Ми знову в в ладах з природою.