SCP-007 - Планета у животі
рейтинг: +2+x

Об'єкт №: SCP-007

Клас об'єкта: Евклід

Особливі умови зберігання: SCP-007 слід утримувати в опечатаній кімнаті площиною 10 на 10 метрів. Кімнату слід обладнати як житлове приміщення з будь-якими предметами, які запитає ███████████████ (надалі - суб'єкт), за умови якщо надання цих предметів не підставить під загрозу безпеку утримання. Суб'єкту не дозволено залишати кімнату, і, якщо потрібно, дозволяється стримувати його силою.

Опис: SCP-007 знаходиться на місті черева Суб'єкта. Сам Суб'єкт є чоловіком європеоїдної раси, віком приблизно 25 років (суб'єкт стверджує, що йому 28) і зростом в 176 сантиметрів. Більшість черевної порожнини суб'єкта (м'язи, шкіра та органи) відсутня, хоча Суб'єкт не демонструє ніякого дискомфорту через їх відсутність. Замість нормальної плоті там знаходиться сфера, яка складається з ґрунту і води та не має постійного фізичного контакту з Суб'єктом. Сфера, судячи з усього, більшою частиною є мініатюрним дублікатом Землі діаметром приблизно в 60 сантиметрів, хоча обриси континентів SCP-006 не збігаються з будь-яким обрисом континентів, який мав місце в історії Землі. Сфера має свої власні погодні умови та невеличке гравітаційне поле, а також населена мікроскопічними організмами, які трохи нагадують ті, що мешкають на поверхні Землі. Було виявлено два розумних види, хоча контакти та спілкування з ними не були проведені. Технологічні рівні розвитку видів слід перевіряти принаймні один раз на тиждень, і з ██.████ він приблизно дорівнює такому на Землі XV віку.

Суб'єкт називає себе ███████████████, але немає ніяких записів стосовно цієї персони. Суб'єкт не потребує їжі або води, але були зафіксовані випадки споживання того й іншого; що відбувається з цими речовинами після споживання, невідомо. Суб'єкт дуже розумний (IQ було оцінено в 128) і люб'язний, і вважає планету у животі невеличким курйозом свого тіла. Також, здається, він не відчуває стресу від незвичайного стану свого тілу. Коли його запитали про то, звідки взялась планета, Суб'єкт відповів: "Я просто прокинувся одним ранком, і вона вже там була". Суб'єкт надав номер соціального страхування та номер водійського посвідчення та попросив перевірити його по офіційним записам. Перевірка не виявила ніяких ознак наявності записів стосовно Суб'єкта.

Доктор ███████ кожного тижня влаштовує гру у шахи з Суб'єктом, під час якої проводиться оцінка психічного стану Суб'єкту. За свідченнями доктора ███████, Суб'єкт не страждає через обмежене середовище та на сьогодні не намагався втекти, не проявляв ознак психічних захворювань і не демонстрував спроб вдатися до насильства. Однак, Суб'єкт неодноразово звертався з запитом щодо отримання комп'ютера з підключенням до Інтернету. Рекомендується відхиляти цей запит через ризик порушення режиму безпеки.