SCP-011 - Розумний пам'ятник учасникам Громадянської Війни
рейтинг: +2+x
SCP-011.JPG

SCP-011

Об'єкт №: SCP-011

Клас об'єкта: Безпечний

Особливі умови зберігання: Кожного дня слід проводити прибирання об'єкту SCP-011 і території навколо нього. Для цілей безпеки чистку слід починати через 30 хвилин після заходу сонця. Очищення повинно проводитись щонайменше двома (2) співробітниками, які повинні доповідати про будь-які незвичайні предмети, виявлені у смітті. У разі, якщо провести прибирання об'єкту не вдається протягом двох (2) днів, слід зв'язатись з місцевими жителями та наказати не підходити до об'єкту.

[Процедури зберігання анульовані у 2004 році]

Опис: SCP-011 є пам'ятником учасникам Громадянської Війни, який розташовано в Вудстоку, штат Вермонт. Статуя зображує молодого солдата чоловічої статі, який тримає з боку від себе мушкет. Пам'ятник зроблено з граніту, добутого в цьому районі. Іноді можна спостерігати, як SCP-011 направляє свій мушкет догори та стріляє по птахам, які намагаються сісти або випорожнитись на об'єкт. Повідомляється, що під час рухів можна чути скрегіт, але це не спричиняє будь-яких структурних пошкоджень у об'єкті. Як не дивно постріл виглядає аналогічним до пострілу зі стандартної вогнепальної зброї, хоча спостереження показують, що об'єкт заряджає мушкет гранітними кулями і гранітним порохом. Пошкоджень мушкету під час пострілу також не спостерігається. Незважаючи на зусилля об'єкта, іноді пташини фекалії попадають на SCP-011, і, як повідомляється, коли накопичується багато пташиного калу, об'єкт стає занепокоєним та у рідких випадках може почати стріляти по людях.

Додаток: Співробітники, яких призначено на об'єкт, повинні ознайомитись з документом #011-1 для додаткових інструкцій.

Документ #011-1: Журнал обслуговування

[Документ поміщено в архів у 2004 році. Доступ до нього можуть отримати співробітники з рівнем допуску 2/011 або вище]

Додаткова інформація: У 1995 році SCP-011 вперше показав ознаки розумної поведінки, і з тих пір вона поступово стає все більш виразною. У 2004 році процедури зберігання були відмінені, але об'єкт залишається під постійним спостереженням. Нижче записані найбільш важливі події, пов'язані з об'єктом.

Хронологія подій:
3.12.1995 - Мешканці Вудстоку повідомляють про рухи очей пам'ятнику. Перші прояви активності.
9.30.1995 - Пам'ятник робить перший постріл.
10.9.1995 - Пам'ятник починає стріляти по птахам у небі.
1.25.1996 - Об'єкт зареєстровано як SCP-011, початок процедур зберігання.
4.14.1997 - Було зафіксовано, як SCP-011 робить випадкові рухи та оглядає округу.
5.3.2000 - Після того, як спостерігач ████ ████████ пожартував, сказавши "Гарний постріл!", SCP-011 відповів йому: "Дякую". Як повідомляється, голос був дуже схожий на людський. Це перший зафіксований випадок, коли пам'ятник говорив.
10.22.2001 - SCP-011 мав бесіду з █████████ █████.
2001 - Відстріл птахів припинився.
2.6.2002 - На прохання █████████ █████ SCP-011 зійшов з п'єдесталу.
2003-2004 - SCP-011 досягнув людського рівня свідомості.
11.10.2004 - Процедури зберігання скасовані, охорона SCP-011 перекладена на █████████ █████.
5.17.2005 - █████████ █████ повідомляє, що SCP-011 має романтичні почуття до неї.
8.29.2006 - Як показують останні тести, IQ об'єкта сягає 133.