SCP-013 - Цигарки "Blue Lady"
рейтинг: +3+x
SCP-013updated.jpg

SCP-013

Об'єкт №: SCP-013

Клас об'єкта: Безпечний

Особливі умови зберігання: SCP-013 знаходиться у сховищі особливо цінних предметів Зони 66. Особи, що зазнали вплив SCP-013, повинні знаходитись на спостереженні на наявність симптомах. Вражених суб'єктів слід допитувати кожного дня, та заносити до протоколу всі відмінності у розвитку симптом.

Опис: SCP-013 є загальне позначення для 242 цигарок з однаковими аномальними властивостями. Найбільш загальним для об'єктів, є надпис "Blue Lady", написаний від руки синіми чорнилами.

Суб'єкти які вдихали дим SCP-013, відчувають себе як конкретна невизначена жінка. За словами суб'єктів її вік становить від 25 до 35 років, зріст близько 1,6 метрів, вага приблизно 50-55 кг. Також у всіх описах згадуються темне, коротко стрижене волосся, блакитні очі і яскраво-червона помада.

Відразу після використання SCP-013, у будь-якому дзеркалі суб'єкт буде бачити замість себе відображення жінки. Протягом наступних тижнів суб'єкти будуть більше сприймати своє обличчя як жіноче, і будуть вважати, що їх тіло змінюється так, щоб стати схожою на цю жінку. Всі зміни мають лише психологічний характер; тіло суб'єкта не міняється зовні, змінюється сприйняття самих себе. Ці зміни постійні і не зворотні.

SCP-013 Був виявлений після самогубства Яна Майлза, у його квартирі, упаковане в велику картонну коробку. При швидкому обшуку квартири було знайдено кілька сотень ескізів фігури, що має сильну схожість з тією, яка сприймається суб'єктами, які знаходились під дією SCP-013. Тіло Майлза було знайдено сидячим за столом; причиною смерті стало передозування. В руці Майлза була записка, текст якої наведено нижче.

Під час обшуку один агент, який не працював на Організацію, потрапив під вплив SCP-013. Впроваджений агент зв'язався з найближчої зоною; суб'єкт, об'єкт та пов'язанні з ними данні були вилучені та поміщені на зберігання.

На поточний час двісті сімдесят екземплярів цигарок SCP-013 містяться в Біологічної Зоні 66. Ще Двадцять п'ять цигарок SCP-013 містяться у дослідницькому секторі-09, в очікуванні майбутніх досліджень аналогічних аномальних ефектів.

Додаток: Записка, яка була виявлена у руці Мейлза

Я не знаю, що зі мною сталося. Я бачу її всюди.

Розумію, що раніше повинен знати знаю, хто вона така, але я не можу згадати. Я люблю її, але я не знаю, хто вона. Вона така гарна, але більше я нічого не знаю.

її улюблений аромат.

куди ти пішла

сумую без тебе