SCP-013-J - Безмежно Мудра Каракатиця
рейтинг: +5+x

Об'єкт №: SCP-013-J

Клас об'єкта: Евклід

Особливі умови зберігання: Північний регіон лісу █████████, де з'являється SCP-013-J, зареєстрований як захищений заповідник дикої природи та огороджений парканом з попереджувальними знаками. Агенти Фонду, замасковані під лісників, повинні затримувати всіх порушників. Платформа, обладнана реєструючим і передавальним обладнанням, знаходиться на місці, де зазвичай з'являється SCP-013-J.

Кожного тижня один співробітник Фонду повинен спілкуватись з SCP-013-J. Зустрічі слід проводити тільки тоді, коли за цим віддалено спостерігає хоча б один член Ради О5. Всі вимоги і пропозиції SCP-013-J повинні бути негайно виконані, якщо це не суперечить наказу Ради Наглядачів.

Опис: SCP-013-J - це особина Sepia officinalis (Каракатиця звичайна). SCP-013-J відрізняється від звичайних каракатиць цього виду тим, що вона має аномально великі розміри (17 метрів у довжину), вміє літати, і розмовляє гучним тонким голосом, метод виникнення якого залишається невідомим. Крім того, SCP-013-J випромінює яскраве золоте світло, скоріш за все зсередини.

SCP-013-J називає себе "Безмежно Мудрою Каракатицею" і змушує інших називати її так само перед тим, як розпочати розмову. SCP-013-J стверджує, що вона може передбачати майбутні катастрофи і ділитись можливими засобами їхнього запобігання, зазвичай відмовляючись розкривати деталі цих катастроф.

SCP-013-J спілкується надмірно драматичним голосом і часто змінює тон голосу, роблячи паузи і розтягуючи голосні звуки для створення драматичного ефекту. Співробітникам Фонду, які швидко гніваються, заборонено наближатись до SCP-013-J.

Нижче наведені протоколи найновіших інтерв'ю з SCP-013-J.