SCP-015 - Жахливий водогін
rating: +2+x

Об’єкт №: SCP-015

medium.jpg

Інтер'єр SCP-015

Клас об’єкта: Евклід

Особливі умови зберігання: SCP-015 зберігається на місці виявлення, оскільки його неможливо перемістити. Принаймні 2 метра (6 футів) навколо SCP-015 повинні бути весь час порожніми і жодна споруда будь-якого виду не повинна контактувати з поточним місцем збереження SCP-015. Дослідження дозволено, але тільки командами з трьох (3) людей з повним виконанням мір безпеки і GPS-навігацією. Всі відростки з SCP-015 повинні бути закупорені і відділені негайно, нове місце розташування має бути записане і внесене під контроль.

Не має бути здійснено жодних актів агресії всередині SCP-015. Заборонено заносити будь-які ручні чи механічні інструменти всередину SCP-015. Ніяких реставрацій чи ремонтних робіт не повинно бути зроблено в SCP-015.

Опис: SCP-015 - це скупчення труб, клапанів, бойлерів і інших різноманітних водопровідних апаратур, які повністю заповнили склад в ███████. Коли труби не під наглядом, вони весь час ростуть намагаючись з’єднатись з найближчими структурами, наприклад, такими як каналізаційна система або підземний водопровід. За теперішніми розрахунками, SCP-015 складається з більш ніж 190 кілометрів (120 миль) труб, які різняться діаметром від 2.5 см до більше 1 м. Деякі труби на вигляд нові, інші ж пильні і дірчасті. Труби, схоже, зроблені з кісток, дерева, сталі, спресованого пилу, людської плоті, скла і граніту. Жодні труби не зроблені з свинцю, поліетилену, міді, або любих інших традиційних матеріалів, які використовуються в виробництві труб.

SCP-015 реагує на інструменти та агресію. Реакція буде запущена, коли персонал поводиться жорстоко, приносить інструменти всередину, або намагається пошкодити чи відремонтувати SCP-015 будь-яким способом. Будь-які труби поблизу суб'єкта вибухатимуть, розбризкуючи весь свій вміст на суб'єкта кілька секунд, після чого потік зупиняється. За зібраними даними, труби містили в собі нафту, ртуть, щурів, види комах які ще не вивчені, скло, морську воду, тельбухи, і топлене залізо. Труби навколо суб'єкта продовжуватимуть вибухати до його смерті або відступу.

Після прикріплення до 11 інших структур в ділянці, SCP-015 був скорочений до його поточного стану. На даний момент, 11 співробітників були вбиті, ще 20 досі вважаються безвісти зниклими. Звіти повідомляють про стуки й крики які доносяться із SCP-015.