SCP-017-IT - Розумний USB-накопичувач
rating: +5+x
a.jpg

SCP-017-IT

Об'єкт №: SCP-017-IT

Клас об'єкта: Безпечний

Особливі умови зберігання: SCP-017-IT повинен бути постійно підключений до ПК з портом USB 3.0 і операційною системою, яка підтримує програми відтворення файлів у форматі .txt. За жодних обставин не дозволяється вносити до камери SCP-017-IT рідини, магніти або будь-які предмети, здатні пошкодити електронне обладнання.

Опис: SCP-017-IT являє собою USB-накопичувач марки ████████ ємністю 16 Гб. Він містить файл з ім'ям log.txt та невизначений набір папок і файлів різних типів; всі файли доступні без будь-яких особливих проблем, але лише для читання. Спроби видалення або зміни файлів виявляються неможливими і призводять до повідомлення про помилку керування циклом резервування. Створення нових файлів можливе, але вони отримують ті ж властивості, що і вже присутні.

SCP-017-IT автоматично організовує нові файли відповідно до власних критеріїв (див. додаток 017-IT-1); будь-який новий файл автоматично створює новий запис у файлі log.txt з поясненням причин каталогізації.

На 28 січня 2014 року файл log.txt має розмір 7 ГБ і продовжує збільшуватися.

Додаток IT-017-1

Експеримент 017-A
До кореневої папки SCP-017-IT скопійовано три файли у форматі .jpg, а саме фотографії кота, собаки і фотомоделі.
Файли автоматично перенесено у три окремі нові папки з назвами, відповідно, "коти", "собаки" та "жінки".
Файл log.txt автоматично оновлений додаванням наступного тексту:

Собаки та кішки не дуже вживаються, тому триматимемо їх окремо. А модель дуже вродлива!

Експеримент 017-B:
До кореневої папки SCP-017-IT скопійовано jpg-файл із фотографією клубка вовни.
Файл автоматично переміщено в папку "коти".
У файлі log.txt виникає повідомлення:

Нарешті Феліксові є з чим погратися! А не могли б ви доставити кістку для Фідо? Дякую.

Експеримент 017-C:
Файл fido.jpg переміщено з папки "собаки" до папки "коти".
Файл автоматично переміщується назад до папки "собаки"; папка "коти" тепер порожня, за винятком доданого раніше файлу з фотографією клубка.
У файлі log.txt виникає повідомлення:

Ну й навіщо було це робити? Якщо хочете поспілкуватися, то ви вже знаєте, як це робиться.

Експеримент 017-D:
В кореневу папку вставлено текстовий файл з одним рядком тексту: "Пробачте за кота".
У файлі log.txt виникає повідомлення:

Приймаю ваші вибачення. Але більше не треба котів, будь ласка. Я їх люблю, але не хочу знову втратити. Мені б дуже хотілося ще жінок!

Експеримент 017-E:
В кореневу папку вставлено два файли jpg: фото актриси Кемерон Діаз та фото актора Леонардо ДіКапріо.
Обидва файли автоматично вставляються в папку з назвою "любов"
У файлі log.txt виникає повідомлення:

Ці двоє, здається, одне одному подобаються!

Нотатка: Через дев'ять місяців після експерименту 017-E папка "Любов" автоматично перейменована в "сімейство ДіКапріо" і тепер містить, крім двох доданих під час експерименту файлів, фото з зображенням новонародженого; у файлі log.txt з'явився наступний запис:

Чудо життя – це щось поза моїм розумінням.

Подальші експерименти слід узгоджувати з доктором Робіном; співробітники, призначені на роботу з SCP-017-IT, мають право переглядати вміст файлу log.txt і виконувати його запити.

Додаток 017-B:

Доктор ████████: Схоже, що SCP-017-IT має глибокі знання щодо зовнішнього світу; розглядається можливість завантаження файлів досліджуваних об'єктів SCP для отримання "порад".

Додаток 017-C:

28 січня 2014 року у файлі log.txt з'явилося таке оновлення:

Я починаю усвідомлювати, що моєї пам'яті вистачить не назавжди. Мегабайт за мегабайтом наближається час форматування.

На SCP-017-IT на той час залишалося 122 Мб вільного місця.