SCP-020 - Невидима цвіль
rating: +2+x
scp020.jpg

Розростання SCP-020 у цивільному помешканні.

Об'єкт №: SCP-020

Клас об'єкта: Кетер

Особливі умови зберігання: Зразки SCP-020 зберігаються на території Біодослідницької Дільниці-12 у герметичних культиваторах, розміщених у герметичному приміщенні, доступному лише через шлюз. Поживні речовини надаються за допомогою автоматизованих роботехнічних систем, оскільки культиватори повинні завжди залишатися герметичними.

У приміщенні зберігання встановлені герметично закриті камери відеоспостереження, цілісність яких слід перевіряти щодня. Будь-який персонал, що входить до приміщення зберігання, повинен бути одягнений у костюм 5 рівня біобезпеки, включаючи протигаз-ребрізер, і після виходу підлягає повній протигрибкової дезінфекції.

Опис: SCP-020 – швидкоростучий грибковий організм, здатний впливати на органи чуття та поведінку живих істот, включаючи людей. Зразки SCP-020 мають невідому властивість, яка робить їх фактично невидимими для безпосереднього спостереження навіть під мікроскопом. SCP-020 видимий лише через фотографії або відеоспостереження.

Коли SCP-020 утворює колонію, як правило, в межах людського помешкання, він починає виробляти спори, які впливають на поведінку людей навколо нього. Вражені суб'єкти прагнуть збільшувати тепло та вологість у своїх будинках, щоб створити належне середовище для розростання SCP-020. Постраждалі також у багатьох випадках стають більш товариськими і часто запрошують знайомих до своїх помешкань для подальшого поширення організму. Оскільки її спори і колонії невидимі для уражених суб'єктів, цвіль може іноді зростати безпосередньо на живих суб'єктах.

scp020-2.jpg

Цивільна особа, інфікована колонією SCP-020.

Коли спори та колонії у помешканні досягають критичної концентрації, здоров'я потерпілих швидко погіршується, що спричиняє смерть. Подальше розповсюдження цвілі відбувається під час виносу тіл померлих працівниками аварійно-рятувальних та медичних служб, а також транспортування тіл до місцевих моргів.

SCP-020 вперше був виявлений у [ВИДАЛЕНО], коли агент Фонда SCP під прикриттям відзначив різкі зміни особистості в персоналу місцевої лікарні. За результатами розслідування, проведеного групою з утримання, було виявлено майже ███ інфікованих цивільних осіб і зараження більшої частини міста. Цивільне населення було ліквідовано, а місто – спалено під виглядом місцевого спалаху лісових пожеж.

До теперішнього часу відомо про 12 спалахів SCP-020. В даний час проводяться розслідування щодо виявлення джерела цих спалахів та можливих профілактичних заходів.

Додаток 020-01: Витяг з оперативних аудіо/відеореєстраторів мобільної опергрупи Ета-10 ("Не бачу зла") під час початкового стримування SCP-020 у [ВИДАЛЕНО].

Командир T2: Група 2 рухається до червоного будинку.
T2-Центр: Вас зрозумів, БПЛА-1 бачить одну теплову сигнатуру.

Командир T2: Група-2 на місці, готуємося лама— [нецензурно]!
T2-2: Двері відчиняються!

У дверях з'являється цивільна жінка з кухонним ножем у руках. Через відеоспостереження видно, що майже дві третини її обличчя покриті пліснявою.

Цивільна жінка: Ну… вітаю, добродії… чи не бажаєте зайти всередину?
Командир T2: На підлогу! Кидайте зброю!
Цивільна жінка: Та не дуркуйте! Заходьте… посидимо, поговоримо…
Командир T2: Стійте на місці! КИНУТИ ЗБРОЮ!
Цивільна жінка: Ми… просто хочемо запросити гостей… будь ласка… заходьте…
T2-2: Кидай [нецензурно] зброю!

Припускається, що в цей момент інфікована помітила вогнемет, який мав при собі T2-4, і кинулася з ножем на членів групи.

Цивільна жінка: [ДАНІ ВИДАЛЕНО]
Командир T2: Вогонь на ураження, вогонь на ураження!

Стрілянина, крики.