SCP-029 - Дочка тіней
рейтинг: +1+x
sc-029.png

SCP-029 напередодні інциденту 029-53Б

Об'єкт №: SCP-029

Клас об'єкта: Кетер

Особливі умови зберігання: SCP-029 потрібно тримати в укріпленої камері класу 5. До неї не мають потрапляти жодні матеріальні об'єкти. З метою запобігання втечі камера зберігання суб'єкта має бути розташована за потрійним повітряним шлюзом. Після інциденту 029-34a, SCP-029 більше не потрібно годувати, тому що їй, судячи з усього, не потрібно харчуватися щоб жити. Біля її камери має постійно знаходитися три (3) охоронці, та два (2) чергувати біля моніторів.

У стінах камери зберігання мають бути встановлені постійно увімкнені прожектори. Один раз на місяць камера зберігання має бути очищення та оглянута на присутність дефектів.

Ні в якому разі, жодна людина чоловічої статі не має контактувати з SCP-029. Усі чоловіки, які контактували з SCP-029, мають бути взяті під ув'язненням 3 рівня з метою взяття інтерв'ю, а потім ліквідовані.

SCP-029 просила:

  • Ліжко (Відмовлено)
  • Ковдру (Відмовлено)
  • Книжки (Відмовлено)
  • Одяг (Відмовлено)

Це обурливо! У жінки не може бути жодного одягу? Ми не звірі, дозвольте їй прикритися! - Д-р. Еріка Бодін.

Д-р. Бодін, вам дозволено передати одяг до SCP-029. -Д-р. Лайт

Після інциденту 029-53b, ті, що мають потенційний доступ до SCP-029, спочатку повинні бути ознайомлені з відеозаписом SCP-029-Бодін, як нагадування про небезпеку роботи з SCP об'єктами, та з SCP-029 зокрема.

Опис: SCP-029 виглядає як статево зріла жінка, азіатсько-індійського походження, та страждає від повного облисіння. Більше 80% шкіри суб'єкта має чорний колір, а інша частина страждає на повну відсутність меланіну, близьку до альбінізму. Очі суб'єкта також мають чорний колір.

SCP-029 демонструє сильні насильницькі схильності, а саме жагу до вбивства, також вона продемонструвала майстерну здатність використовувати будь-який предмет у якості зброї або компонента для неї. Однак при цьому вона має дивний примус проти пролиття крові, вважаючи за краще задушити своїх жертв. SCP-029 продемонструвала спритність і реакцію у чотири (4) рази більш швидшу, ніж у середньостатистичної людини. SCP-029 має посилену стійкість до фізичних травм усіх видів. Обидві ці надлюдські здібності сильно послаблюються під час присутності об'єкта під прямим світлом, сонячним чи штучним. У додаток, будь-які особини чоловічої статті, які увійдуть до контакту з SCP-029, з'ясовують, що знаходяться під її впливом. Вони починають проявляти бажання вбивати та, навіть, помирати за SCP-029.

SCP-029 називає себе ████████, що може бути перекладено як: "Дочка Тіней", "Дочка Темряви" або "Дочка Ночі". Усі інтерв'ю з SCP-029 дуже важко проводити, тому що вона або вбиває, або підкорює того, хто бере у неї інтерв'ю. Через декілька років чорні плями на шкірі SCP-029 почали рости.

SCP-029 вперше привернула увагу організації під час роботи одного з Агентів у індії. Замах на його життя привів його до маленького культу чоловіків, присвяченому суб'єкту, які називали себе "тугги". Через декілька тижнів розслідування з'ясувалося наступне: культ вірить, що світ проживає свої останні роки "Калі Юги"1, та якщо вони принесуть у жертву Дочці Темряви мільйон життів, вони зможуть викликати свою богиню й знищити світ. Вони також вірять, що враховуються лише задушені жертви. Події привели Агента до гірської фортеці, де він і знайшов SCP-029. Після втрати вказаного Агента, [ДАНІ ВИДАЛЕНО], саме після цього Фонду вдалось захопити SCP-029.

Додаток: Після семи (7) років зберігання, було помічено збільшення чорна частина шкіри суб'єкта. Коли SCP-029 запитали про це, вона відповіла "Мої послідовники знову у дії". Розслідування привело нас до великої концентрації так-званих "туггів", які втекли під час нашого першого удару. Після виявлення зібрання послідовників суб'єкту на одному з святкових днів, по ним був нанесений тактичний повітряний удар. Коли перша бомба впала, SCP-029 прокинулася від сну, і почала кричати так голосно, як дозволяли її легені. SCP-029 продовжувала кричати протягом чотирьох (4) годин, що ми "Вбиваємо її людей." Після цієї події, зростання чорних плям повністю припинилося, а спроби втечі SCP-029 стали в два рази частіші. Було запропоновано у разі погіршення ситуації використати SCP-2820 для нейтралізації суб'єкту.