SCP-042-IT - Автограф
rating: +2+x

Об'єкт №: SCP-042-IT

Клас об'єкта: Евклід

Особливі умови зберігання: SCP-042-IT слід зберігати у стандартній камері розмірами 4 x 4 x 3 м, в скляному футлярі і на дерев'яному постаменті. Приміщення повинно бути обладнане двома вольтметрами. Для будь-яких аналізів і експериментів з SCP-042-IT необхідно надягати ізоляційний костюм і уникати використання будь-якого обладнання, що складається з електропровідних матеріалів.

Опис: SCP-042-IT являє собою аркуш паперу формату A5 у лінію, щільністью 160. Папір злегка пожовклий, в нижньому правому куті має плями від вологи. Аркуш був, ймовірно, вирваний з зошита або блокнота і має на лівій стороні ознаки розриву. Хімічний аналіз чорнила датує його приблизно 1930-ми роками. SCP-042-IT був виявлений в підвалі бібліотеки ██████████ у ██████. Об'єкт привернув увагу Фонда після чуток про "проклятий папірець", який в період з серпня по жовтень 20██ року призвів до загибелі 15 цивільних осіб. Сім'ї загиблих і всі свідки оброблені амнезіаком класу D.

В верхній частині SCP-042-IT написаний від руки наведений нижче текст італійською:

і після всіх своїх поневірянь я не можу стверджувати, що ми змінили курс теології та історії, але можу сказати, що це цілком можливо: настільки точний збіг таких доказів, очевидно, не може бути випадковим, і, гадаю, я можу стверджувати, що наблизився до доказу існування одного з них.

Очевидно, що це – висновок якоїсь роботи, можливо автобіографічної, або звіту про дослідження. Виявлення решти цього твору матиме принципове значення для розуміння походження і природи SCP-042-IT; однак, на сьогодні інших сторінок не знайдено.

Внизу SCP-042-IT присутній напис старогрецькою, зроблений іншими чорнилами. Хімічні аналізи не змогли навіть приблизно датувати їх. Аналіз за допомогою [ДАНІ ВИДАЛЕНО] свідчить, що чорнило і залишені пером подряпини мають вік █ млрд. років, хоча сам папір не старший за століття. Напис грецькою нанесений навскіс, перетинаючи рядки, і виглядає наступним чином:

Τομμάσῳ Στρῆσιᾳ τῷ οἰνοχαρὲστατῳ (ὑπό ἐμοῦ)
- παρά ████

що перекладається як:
"Томасо Стресіа – найкращий пияк (після мене)
– ████".

SCP-042-IT має властивості високовольтного конденсатора: він здатний накопичувати великий електричний заряд (досягаючи різниці потенціалів близько 70000 вольт), тому при дотику призводить до смертельних наслідків. Походження цієї електроенергії в даний час незрозуміле, аркуш у всіх аспектах є звичайним. Напруга змінюється за невідомими критеріями без якоїсь видимої закономірності.

Звіт про інцидент 042-IT: 27.08.████ року SCP-042-IT був підключений до електромережі замість головного генератора Зони 35, і, отже, використовувався в якості акумулятора, а не конденсатора. Внаслідок цього несхваленого експеримента було розплавлено більшість магістральних кабелів, що призвело до провалу зберігання SCP-██, SCP-██ і SCP-███. Також було зареєстровано збільшення електричного потенціалу SCP-042-IT до 150 000 вольт перед розрядом. На підставі розслідування і допиту винним був визнаний A██████ Ч██████, технік класу C. На питання про причини його дій він відповів, що "виконував волю особи, більш високопоставленої, ніж ви". Спроба прояснити це питання призвела до бурхливої ​​реакції A██████ Ч██████ і подальшої раптової втрати ним свідомості на 30 хвилин, після він чого стверджував, що нічого пам'ятає про те, що сталося. З огляду на те, що це був одиничний випадок, важко визначити, чи мав місце якийсь меметичний вплив з боку SCP-042-IT. A██████ Ч██████ був переведений на іншу посаду і знаходиться під постійним наглядом.

Нотатка доктора Леві: Я вважаю, що не варто приписувати реакцію A██████ C██████ меметичному впливу, і не тільки через загальну унікальність цього випадку: поведінка суб'єкта не виглядала як автоматична або як реакція на стимул і, очевидно, він діяв, керуючись свідомою волею. Залишається дізнатися, звичайно, чи це була воля самого суб'єкта або… чогось іншого. Я пропоную у подальшому розслідуванні розглянути це явище в якості містичного втручання, а не інформаційного вірусу.