SCP-048-IT - Odi et Amo
rating: +2+x

Об'єкт №: SCP-048-IT1

Клас об'єкта: Безпечний Евклід

Особливі умови зберігання: SCP-048-IT зберігається в Зоні Плутон у приміщенні розмірами 5 × 5 × 4 м зі сталево-титановими стінами та стелею, оснащеною мостовим краном. Стіни приміщення мають бути покриті амортизуючими панелями з піноматеріалу завтовшки 35 см, щоб зменшити пошкодження в разі ненавмисної активації об'єкта. Після Інцидента-048 об'єкт перенесено до закладу, розташованого в центрі пласкої ділянки площею 6 км2 на відстані █ км від Зони Плутон і позначеного як Дільниця 048. Установа керується агентами військового відділу Фонду. Цю територію оголошено військовим полігоном, будь-яка цивільна особа, що намагатиметься на неї пройти, має бути зупинена і видворена, а у разі спостереження нею якоїсь аномальної події – ідентифікована, допитана, оброблена амнезіаком класу А і звільнена.

Опис: SCP-048-IT – це дерев'яна скринька розмірами 20 × 20 × 30 см без кришки і наразі порожня. Деревина, з якої вона зроблена, точно не встановлена: вона має схожість на молекулярному рівні з дубом (Quercus robur), але просторове розташування її атомів занадто впорядковане, більше, ніж у будь-якого з відомих типів деревини на планеті. В центрі кожного боку скриньки знаходиться кільце діаметром близько 3 см, більш темного кольору, ніж навколишнє дерево, оточене вісьмома рівномірно розташованими стрілками цього ж кольору. Кути скриньки укріплені за допомогою [ДАНІ ВИДАЛЕНО].

Аномальні властивості SCP-048-IT активні постійно. Скринька здатна генерувати потужну притягувальну або відштовхувальну силу, яка випромінюється радіально з чотирьох бічних граней; силове поле розширюється з центру на місці скриньки і має змінний радіус від 1 до ███ м. Це поле має висоту 18 см і у вертикальному напрямку від SCP-048-IT не поширюється. Притягувальні або відштовхувальні властивості SCP-048-IT пов'язані з положенням стрілок на його боках. На сьогодні відомі дві конфігурації: в конфігурації A [іт. "attirare" – "притягувати"] стрілки вказують на центр кільця, і згенерована сила буде притягувальною; в конфігурації R [іт. "ripulsare" – "відштовхувати"] стрілки вказують назовні від кільця, і скринька генерує відштовхувальну силу. Зміна конфігурації відбувається або випадковим чином, або індукується [ВИДАЛЕНО]. Для отримання додаткової інформації див. додаток 048-a.

Інтенсивність згенерованої сили змінна. У найслабшому режимі SCP-048-IT калібрує силу таким чином, щоб утримувати людину або найважчий предмет на відстані ██ м; це, разом з подіями, описаними у протоколі Інцидента-048-а, дозволяє припустити, що об'єкт здатний реагувати на якісь стимули навколишнього середовища, хоча які саме – наразі достеменно не відомо. Звіт про прояв найбільшої сили, яка була зареєстрована на сьогодні, див. у протоколі Інцидента-048. Спроби пошкодити скриньку призводять до збільшення інтенсивності і радіусу дії сили, а також до переходу безпосередньо до конфігурації R. Сила притягування завжди має інтенсивність [ВИЛУЧЕНО]. Особи, не закріплені у будь-який спосіб, під дією притягувальної сили SCP-048-IT зазнають лінійного прискорення, що при зіткненні з SCP-048-IT призводить до забиттів, контузій чи переломів, а іноді – до розривання через [ВИЛУЧЕНО] та/або [ВИЛУЧЕНО].

До тих пір, поки SCP-048-IT стабільно встановлений нижнім боком на тверду поверхню, незалежно від її матеріалу або ступеня нерівності, об'єкт нечутливий до зсувів убік. Ця здатність робить його імунним до власної аномалії, уникаючи притягування або відштовхування об'єктами з вищою масою.

Відомості про виявлення: SCP-048-IT був знайдений під купою уламків двома археологами під час археологічних розкопок в ██████ на Сицилії. Виявивши неможливість підійти до об'єкта, вони зв'язалися з місцевими органами правопорядку. Засланий агент ███████ попередив Фонд, і об'єкт було вдало вилучено SCP за допомогою вертольоту та механічного маніпулятора. Цивільні свідки оброблені амнезіаком класу А.

Додаток 048-a: Виявлені під час детального аналізу подряпини на верхніх краях скриньки і виїмки на кутах дозволяють припустити, що раніше об'єкт мав якусь кришку. Цілком імовірно, що кожна сторона генерує пряму радіальну силу, і комбінований ефект кожної сторони визначає форму сумарного силового поля. В даний час не відомо, яким чином кришка могла бути вилучена або знищена, оскільки скринька інтенсивно протидіє спробам пошкодження й іммунна до своєї власної аномалії.

Якщо нам вдасться зрозуміти його поведінку та навчитися нею керувати, ми зможемо розглянути питання про використання SCP-048-IT для стримування [ДАНІ ВИДАЛЕНО] – Доктор ████