SCP-066 - Ерікова іграшка
рейтинг: +3+x
yarn1.jpg

SCP-066 до Інциденту 066-2.

Об'єкт №: SCP-066

Клас об'єкта: Безпечний-prodest Евклід-impetus

Особливі умови зберігання: SCP-066 слід зберігати в комірці сейфа в Зоні 21. Персонал Рівня 2 або вище може проводити експерименти над SCP-066 після заповнення відповідної форми запиту. Дослідники можуть реєструвати свої результати в журналі експериментів 066-Бета.

SCP-066 слід зберігати у контейнері з карбіду вольфраму на складі об'єктів високої цінності Зони 21. Раз на місяць слід оглядати внутрішню частину контейнера на предмет пошкоджень1; при виявленні пошкоджень SCP-066 слід перемістити до нового контейнера. Цю операцію слід проводити за допомогою роботизованого маніпулятора, здатного впоратися з цим завданням протягом трьох секунд.

Опис: SCP-066 – аморфна маса з переплетених ниток та стрічок загальною вагою близько одного кілограма. Нитки SCP-066 можна відокремити від нього та маніпулювати ними; при таких діях об'єкт видає ноти діатонічної гами (до-ре-мі-фа-соль-ля-сі).

Зігравши шість або більше нот, SCP-066 створює ефект нешкідливого різного характеру та тривалості. SCP-066 не реагує на маніпуляції, поки триває будь-який створений ним ефект. До інциденту 066-2, ефекти включали:

  • SCP-066 на сімнадцять хвилин перетворився на маленьке кошеня з ситцю. Кошеня поводилося приязно і грайливо та, здається, не мало пазурів.
  • Пісня тривалістю чотири хвилини, що виконувалася під акомпанемент акустичної гітари голосом автора та виконавця [ВИЛУЧЕНО]. Текст застерігає слухача від використання гострих предметів без батьківського нагляду.
  • Невеликий шоколадний кекс із шоколадною глазур'ю та запаленою свічкою нагорі. Примітно, що ноти, які перед цим видав об'єкт, відповідали першим нотам пісні " Happy Birthday". Після того, як кекс було вжито, SCP-066 став більш чуйним.

Інцидент 066-2: 18 квітня 2008 року D-066-4437 було доручено за допомогою ножиць відокремити частину SCP-066 для тестування. Однак, коли він почав розрізати об'єкт, SCP-066 відкотилося на один метр від нього, після чого видало неідентифікований скрипучий звук. Не дочекавшись подальших інструкцій, D-066-4437 зробив спробу знову його різати; SCP-066 відкотилося і видало фразу: "Ти Ерік?". Отримавши від D-066-4437 негативну відповідь, SCP-066 перейшло у його нинішній стан (див. додане фото) і почало видавати голосні, дисонуючі ноти, поки D-066-4437 не вивели з приміщення.

Після інциденту 066-2 поведінка SCP-066 почала протирічити його попереднім властивостям. Тепер SCP-066 стало значно рухомішим, що перш за все проявляється у здатності рухати щупальцевидними частинами з дуже високою швидкістю. Хоча SCP-066 не здатне або не бажає використовувати цю здатність для пересування, іноді воно намагається пошкодити контейнер зберігання, потираючи її бік своїми нитками і поступово протираючи його. Цей процес, виглядає незвичайно ефективним для даних матеріалів.

Крім того, SCP-066 автоматично видає ноти та створює ефекти у присутності будь-якої людини, незалежно від того, чи взаємодіє з ним ця людина. Цей процес займає не менше шести секунд. Після інциденту 066-2 ефекти SCP-066 включали:

new066-2%281%29.jpg

SCP-066 після Інциденту 066-2. Нотатка: Ці "очі" здатні рухатися, слідкуючи за рухом і джерелами світла. Автор фотографії – агент Боггс.

  • Біля контейнера з'явилася бджола, що вжалила D-4436 і полетіла геть. Захопити бджолу не вдалося. Невідомо, яким чином вона вижила.
  • Відтворення другої симфонії Бетховена гучністю понад 140 децибел, що викликало невиліковну глухоту у трьох осіб та невиліковне пошкодження слуху у восьми інших.
  • У приміщенні зберігання SCP-066 протягом п'яти годин спостерігалася раптова і повна відсутність світла. Співробітники, які перебували у приміщенні, повідомили, ніби чули позад себе гучне дихання, джерело якого виявити не вдалося.

Коли SCP-066 не створює аномальних ефектів, він постійно повторює ім'я "Ерік" низьким чоловічим голосом.