SCP-067 - Перо художника
rating: +2+x
SCP-067-small.jpg

Вид пера SCP-067 зблизька.

Об'єкт №: SCP-067

Клас об'єкта: Безпечний

Особливі умови зберігання: Коли його не використовують і не досліджують, SCP-067 повинен зберігатися у його дерев'яній коробці з підстилкою, його перо має бути закрите ковпачком. Всі малюнки і записи слід передавати дослідницькій групі SCP для аналізу та подальших експериментів.

Опис: SCP-067 – це перова авторучка, виготовлена ​​німецьким виробником засобів для письма "Pelikan" між Першою і Другою світовими війнами. Вона має блідо-зелений колір, з однією червоною лінією, що йде прямо вниз по боковій стороні. Оболонка виготовлена з дуба, стрижень надзвичайно гострий, здатний проколоти шкіру людини навіть при легкому натисканні. Хоча резервуар у об'єкті відсутній, свіже чорнило у ньому ніколи не вичерпується. Крім того, ручка пише чорнилом "Iron Gall", яке підходить для художників, але, як правило, призводить до швидкої корозії звичайних авторучок.

Дослідження показує, що будь-який суб'єкт, що тримає SCP-067, втрачає контроль над рукою, у якій знаходиться об'єкт. На відчуття це не впливає, але рука нижче ліктя опиняється під контролем невідомої сили, теоретично централізованої у SCP-067. Одним з ефектів цього є те, що "контрольована" рука починає за допомогою ручки писати детальну біографію особи, яка її тримає. Біографія включатиме таку інформацію, як ім'я цієї особи, вік, дату народження, кримінальне минуле, страхи тощо. В інших випадках ручка описувала різноманітні події з життя людини. Наприклад, Піддослідний 1204M, взявши SCP-067, почав писати детальний опис автомобільної аварії, що сталася торік. Пізніше суб'єкт визнав, що багато з записаних ним подробиць він не пам'ятав (тобто суб'єкт забув багато елементів, присутніх у письмовому викладенні, включаючи номер його попереднього автомобіля, колір іншого транспортного засобу тощо). Суб'єкт заявив, що під час опису його спогади про подію були настільки свіжими, що він "відчував смак крові в роті".

SCP-067-2.jpg

Відомі випадки, коли суб'єкти, що тримали SCP-067, створювали складні твори мистецтва, хоча не були художниками і не мали схильності до малювання. Наприклад, Піддослідна 1102F, молода жінка, яка не мала попереднього художнього досвіду, намалювала крилату істоту, схожу на SCP-███, описану присутніми дослідниками як [ВИДАЛЕНО]. На питання про те, що відбувається під час користування SCP-067, суб'єкти типово відповідають, що добровільно відмовляються від контролю над кінцівкою, щоб SCP-067 могло безперешкодно завершити свою роботу (див. цитату 01). Незважаючи на накази не малювати і не писати, суб'єкти описують почуття емпатії, захоплення та бажання співпраці з SCP-067, хоча він і змушує їх виконувати свою волю.

Цитата-01: "Я не знаю, як це пояснити, це просто так сталося. Коли я взяв ручку, здавалося, що моя рука більше не моя. Я знав, що можу поворушити нею, якщо захочу, але вирішив не робити цього, бо мені подобалося те, що я малював. Моя рука немов жила своїм життям. Раптом вона зупинилася, я зрозумів, що знову маю контроль над рукою і поклав ручку. Я подивився на малюнок і побачив, що він прекрасний. Я думаю, ручка сама вирішила, що справу зроблено, і я їй більше не потрібен".

Досліди і експерименти
██.██.20██ було проведено тест з метою визначити, як ручка упливає на інших живих істот, крім людей.

Експеримент 001:

Піддослідний, самець макаки-резус віком 2 років 4 місяці, якого заздалегідь навчили користуватися ручками та фломастерами, був поміщений у стандартну кімнату для психологічного нагляду (нейтральне забарвлення стін, одностороннє дзеркало для спостереження), після чого йому надали SCP-067, робочий стіл і папір.

Піддослідний підняв SCP-067 лівою ногою, потім взяв її у праву руку, спробував на смак, поклав на папір і понюхав. Через 30 секунд піддослідний знову підняв SCP-067, кілька разів постукав ним об стіл та об власне тіло. Піддослідний стукав SCP-067 все сильніше, поки чорнило не бризнуло на його хутро. Піддослідний кинув SCP-067 на підлогу (подальший фізичний огляд не виявив жодних пошкоджень).

Після цього піддослідний вирвав аркуш з альбому та почав витирати об нього чорнило з хутра. Це тривало 3 хвилини, після чого піддослідний взяв сторінку в зуби і стрибнув з робочого столу на виступ дзеркала для спостереження (з такою силою, що стіл було перекинуто). Суб'єкт почав розмазувати чорнило з паперу по дзеркалу, видаючи повторювані вокалізації; подальший аналіз показав, що 50% з них відповідали типовим стурбованим вокалізаціям резуса, ​​а 50% раніше не спостерігалися.

Після 6 хвилин розмазування чорнила по дзеркалу піддослідний почав рвати аркуш зубами та кігтями, але викинув його, розірвавши більше 20% паперу. Після цього піддослідний впав на підлогу, швидко дихаючи і повторюючи незнайомі, атипові звуки.

Доглядач піддослідного повідомляє, що після вилучення з кімнати психологічного нагляду настрій суб'єкта швидко покращився. Піддослідний знаходився під пильним моніторингом протягом двох місяців після експерименту, але не повторював атипових вокалізацій.

Цей аркуш був поміщений до архіву як [ВИДАЛЕНО].