SCP-067-UA - Кімната зникнення
рейтинг: +3+x

Об'єкт №: SCP-067-UA

Клас об'єкта: Безпечний

Особливі умови зберігання: Двері та вікна до SCP-067-UA повинні бути постійно зачинені за винятком схвалених експериментів та досліджень, які можуть проводитись лише з дозволу куратора об'єкта. Вікна слід зачиняти завісками або жалюзями. Будь-яке обладнання та персонал та інші предмети, які розміщені в SCP-067-UA, якщо інше не потрібно умовами експериментів, повинні мати якнайбільше відмінностей один від іншого. Всі маніпуляції всередині SCP-067-UA слід проводити силами зондів або співробітників класу D. Вхід постійних співробітників до SCP-067-UA можливий тільки після отримання дозволу 067Tetra.

Опис: SCP-067-UA - це складське підвальне приміщення, яке знаходиться за адресою [ДАНІ ВИДАЛЕНО] у місці [ВИДАЛЕНО], Казахстан, і має загальну площину ██ м2, та висоту стелі - 2 метри 20 сантиметрів.

Головною аномальною властивістю SCP-067-UA є наступне. Якщо п'ять будь-яких майже однакових предметів всередині SCP-067-UA розміщуються в ряд, то має місце подія AEX067-1ua, яка полягає у негайному зникненні цих предметів. Дослідження за допомогою прискореної камери показало, що зникнення проходить майже миттєво (швидше ніж за 10-7 секунд - див. протокол експериментів Exp067-a). На місці зникнення залишається вакуум, тому подія AEX067-1ua супроводжується характерним гучним хлопком. Для активації події AEX067-1ua потрібно, щоб предмети задовольняли наступним вимогам, які позначені як вимоги Envir-067UA:

  1. Вимога Еnvir-067UA-1: предмети повинні відрізнялись не більше ніж на 0,3% за шкалою Нарчаєвої (див. протокол експериментів Exp067-b1)
  2. Вимога Envir-067UA-2: відхилення від рівного розташування "в ряд" повинно не перевищувати 2% від лінійної довжини предмету (див. протокол експериментів Exp067-b2)
  3. Вимога Еnvir-067UA-3: відхилення від рівного розташування повинно складати не більше 3 градусів у разі повороту предметів (див. протокол експериментів Exp067-b3 та Exp067-b4).

Обрані експерименти для ознайомлення занесені до окремого файлу Exp067ua.html. Результат деяких експериментів змусив деяких дослідників припустити розумність об'єкта. Дослідження тривають.

Примітка: ██.██.2002 н.с. Нарчаєва розробила протокол Prot067-trash-ua, який передбачає використання об'єкта як засіб утилізації сміття. Через відсутність простого засобу привести брухт у стан, у якому він буде задовольняти вимогам Envir-067UA, протокол за межами тестових випробувань був використаний лише 1 раз.