SCP-075 - Корозійний равлик
rating: +2+x
scp-075.jpg

SCP-075. Фото, зроблене доктором Такеші Ямадою.

Об'єкт №: SCP-075

Клас об'єкта: Евклід

Особливі умови зберігання: SCP-075 зберігається у контейнері 4 рівня корозієстійкості, розмірами 1 х 1 х 1 м, розміщеному у камері з відповідною корозієстійкістю. Абсолютна вологість у цій камері ніколи не має перевищувати 1%. Для підтримування цього рівня вологості мають постійно бути наготові осушувачі медичного класу. Якщо вологість у камері SCP-075 перевищить 1%, весь персонал слід негайно евакуювати, а приміщення – заблокувати, доки вологість не буде знижено до належного рівня.

Усі співробітники, що входять до камери SCP-075, мають надягати захисні костюми 4 рівня. Досліди з використанням ін'єкцій, а також будь-які досліди, що передбачають використання водних розчинів, суворо заборонені. Якщо така речовина вступить у контакт з SCP-075, приміщення блокується і заповнюється осушувачем, доки вологість не буде знижено до належного рівня. Проводити евакуацію персоналу, що лишився у приміщенні, заборонено.

Опис: SCP-075 нагадує великого равлика 20 см завдовжки, 13 см завширшки і 15 см заввишки, із мускульною ногою, що нагадує шестипалу руку з кігтями. SCP-075 важить неймовірно багато – приблизно 860 кг, причини цього невідомі. Єдиним відомим засобом стримати SCP-075 є його висушування, оскільки воно входить до пасивного стану, коли майже повністю позбавлене вологи.

Якщо SCP-075 не зневоднений, він зданий рухатися зі швидкістю, неймовірною для його розмірів та маси. Воно веде хижий образ життя, при полюванні стрибає на жертву і обливає її дуже їдкою лужною речовиною, що виділяється через пори на його нозі. Цей секрет є найбільш їдкою речовиною з усіх відомих земній науці. Через агресивну поведінку SCP-075 в активному стані, зібрати цю речовину неможливо. Матеріалу, який був би цілком імунний до її корозійних властивостей, поки що не знайдено.

Додаток 075-F: Спроби збирати виділення SCP-075 мають проводитися з дозволу усіх співробітників 4 рівня закладу і під їх наглядом. Тим не менш, дозвіл цих співробітників не відміняє заборони на контакт SCP-075 з будь-якими рідинами, включаючи його власні виділення.

Додаток 075-G: Стаканчик виділень SCP-075 вдалося зібрати за допомогою SCP-294. Ведеться дослідження з метою визначити, які ще речовини є імунними до його корозійних властивостей, а також чому такий імунітет мають стаканчики з SCP-294.