SCP-076 - "Авель"
rating: +2+x
scp-heritage-v3.png

_

ВІД КОГО: Доктор █████ █. █████
КОМУ: Директор Марія Джонс, Адміністрація по архівно-інформаційній безпеці
ТЕМА: Перегляд файлу документації SCP-076

███,

Я повинен офіційно заявити, що я серйозно заперечую проти внесення пропонованих змін до файлу Особливих Умов Зберігання SCP-076. Я знаю, що вимога "Вкривайте усю важливу інформацію заздалегідь" означає, що є ризик порушення безпеки, але ви усі та я знаємо, що це лише спроби військового керівництва замести під килим свою найбільшу та дуже прикру помилку. "Омега-7" трапилась. Вона існувала. Ці люди загинули тому, що ви обламалися. І ви не можете це змінити, незалежно від того, наскільки сильно ви будете намагатися це приховати.

Заради Бога, ті люди, які охороняють його, заслуговують на те, щоб точно знати чим він є і що він зробив. Про те, що ми зробили. Як ми обламалися… буде краще, якщо вони це будуть знати

███

Об'єкт №: SCP-076

Клас об'єкта: Кетер

Особливі умови зберігання: Зона зберігання 25b повинна находитися на 200 метрів нижче рівня моря. Вона повинна бути висічена в магматичній базальтовій породі в сейсмічно стабільній зоні. Єдиний доступ до камери збереження повинен здійснюватися лише крізь вертикальну шахту ліфта, яка поділяється через кожні 50 метрів за допомогою посилених доменних дверей, кожна з яких має бути в 20 сантиметрів товщиною. Коли шахта ліфту не використовується, вона повинна буди заповнена морською водою.

Зона збереження 25b повинна складатися з наступних елементів:

  • Зона захисту периметру від зовнішніх загроз, охорона якої повинна бути укомплектована співробітниками, яки мають навички ведення рукопашного бою та володіє методам протидії вторгненню.
  • Адміністративна Допоміжна Зона (АДЗ), у якої слід розміщувати службові та житлові приміщення для персоналу Зони.
  • Головна Зона Утримання (ГЗУ), де знаходиться куб с довжиною ребра 7 метрів, покритий броньовими плитами товщиною 1.5 мера. ГЗУ повинна бути зроблена так, щоб вона могла при необхідності затоплюватися і осушуватися, і повинна бути заповнена морською водою увесь час, коли немає потреби в доступу до вмісту камери.
  • "Коридор смерті" довжиною 150 метрів, який повинен бути єдиним шляхом від АДЗ до ГЗУ, і якому повинні розташовуватися водопровід, кабелі електричного струму, каналізація та вентиляційні шляхи. Стіни та підлога коридору повинні бути покрити бронею тим же чином, що і ГЗУ, а також обладнані додатковою електрошоковою системою охорони, здатною забезпечити розряд струму в 20 кВ (двадцять кіловольт).

На охоронному посту, розташованому біля входу до "Коридору смерті", увесь час повинна бути розташована охорона з не менш ніж трьох озброєних співробітників. Озброєння повинно включати до себе крім іншого зброї, як найменш один (1) зенітно-артилерійський комплекс ███████ на рухомому кріпленні з плексигласовим екраном для захисту оператора від викиду гільз. Коридор повинен знаходитися в зоні прямої видимості з комплексу.

У разі порушення безпеки, всі співробітники Зони повинні направитися до найближчий охоронний пост, де їм буде видано зброю та засоби індивідуального захисту. Персонал повинен залишатися у стану бойової тривоги Номер 1, доки не буде підтверджено нейтралізацію SCP-076-2. Якщо через 90 хвилин після об'яви повного порушення безпеки, від співробітника з рівнем допуску 4 або вище не поступає сигнал "Відбій", слід приступити до Надзвичайної крайньої міри утримання - затопити усю Зону морською водою, та заблокувати доступ до установи як найменш на 24 години. Ця необхідна міра призведе до загибелі всіх співробітників Зони.

Опис: SCP-076 складається з двох частин: кам'яний куб, далі - SCP-076-1, та гуманоїд, який знаходиться всередині SCP-076-1 - далі SCP-076-2.

SCP-076-1 - це куб з ребром довжиною 3 метра, зроблений з чорного крапчастого метаморфічного каменю. Всі поверхні зовні і всередині SCP-076-1 покриті глибоко вигравіруваними візерунками, які неможливо віднести до будь-якої відомої цивілізації. Радіоізотопний аналіз показує, що вік об'єкта становить приблизно десять тисяч (10000) років. На одній стороні SCP-076-1 розташовані двері, які запечатані замком шириною в 0.5 метрів, який оточено двадцятьма (20) дрібнішими замками, що розташовані по колу. До цих пір не було знайдено жодного ключа, тому коли двері закриті, їх неможливо відкрити зовні.

Внутрішня температура об'єкту складає приблизно 93 градуса по Кельвіну, і не може бути змінена будь-яким чином - хоч зосереджені, хоч зовні. Безпосередньо в центрі кімнати знаходиться кам'яна труна висотою в 2,13 метрів, яка утримується на місці за допомогою кілька щільно закріплених ланцюгів, зроблених невідомим чином з невідомої субстанції. Ланцюги кріпляться до внутрішніх кутів SCP-076-1.

SCP-076-2 зовнішнім виглядом нагадує чоловіка віком трохи менш ніж 30 років. Волосся суб'єкта - чорне, очі - сірі, а шкіра - оливкового тону. Зріст суб'єкта - 1,96 метрів, а вага - 81,65 кілограм. На усьому тілі присутні численні іконографічні татуювання на містичну або окультну тематику, які найчастіше мають вид злобних усміхнених демонічних облич, і можуть бути як ледве помітними, так і виразними. Суб'єкт, що знаходиться у SCP-076-1, є технічно мертвим.

Однак, час від часу SCP-076-2 воскресає та пробуджується, відновлюючи всі необхідні життєві процеси, яки притаманні живої людині. Після чого суб'єкт намагається вибратися з SCP-076-1. Якщо це йому вдається, суб'єкт входить до трансу та починає шукати людей, ігноруючи інших живих істот. Знайшовши живих людей, SCP-076-2 впадає в стан люті та намагається вступити з ними до бою та вбити їх. За станом на поточний час, єдиний засіб ефективно зупинити суб'єкт - вбити його.

Вбивство SCP-076-2 дуже проблематично через його значні фізичні здібності. Суб'єкт має надлюдську силу і швидкість, і хоча він не є невразливим, демонструє здібність ігнорувати біль, шок та рани, яки б вивели з ладу звичайну людину. Попередні інциденти з суб'єктом показали, що він має наступні здібності (перелік не повний):

  • За чотири (4) хвилини штурму пробив броньовані захисні двері;
  • Подолав дистанцію довжиною 64 метри менш ніж за 3 секунди;
  • Був враженим у голову у мозочок кулями калібру 12,7 мм, та залишався живим протягом декілька хвилин, продовжуючи вбивати.
  • За допомогою стального арматурного стриженя збивав кулі, випущені з пістолетів та штурмових гвинтівок.
  • Прожив протягом більш ніж одного (1) часу, бувши позбавленим кисню, і лише потім задихнувся.
  • Найбільш незвичайна здатність SCP-076-2 в тому, що він може з нізвідки матеріалізувати холодну зброю. Згідно з уповільненим відеозаписом, холодна зброя з'являється з мініатюрних розломів, які описуються як "маленькі дірки у просторі". Невідомо, куди ведуть ці портали, як і то, яким чином SCP-076-2 вдається їх створювати. На фотографіях зброя виглядає як складана з повністю чорного матеріалу, який описується як "чорна порожнеча у просторі". Усі клинки зникають відразу після того, як суб'єкт припиняє контакт з ними, і тому вивчення їх структури залишається неможливим.

SCP-076-2 було ефективно вбито наступними способами:

  • За допомогою тривалого вогню з декількох великокаліберних кулеметів.
  • Удушення.
  • Розчавлювання ліфтовим обладнанням вагою 13,6 метричних тон, які були призначені для роботи з SCP-076-1.
  • Спалення за допомогою термітної гранати TH3, яку було поміщену безпосередньо всередину грудної порожнини SCP-076-2.
  • Протягом найбільш катастрофічного порушення умов збереження, з'явилась вимога підірвати Зону Збереження 25 (де раніше було розташовано SCP-076) за допомогою боєголовки у якості останньої спроби утримати SCP-076-2, який намагався втекти. В результаті чого Зону і увесь персонал було знищено на місці. SCP-076-1 винищено не було.

Після смерті суб'єкта, залишки SCP-076-2 швидко розкладаються, та перетворюються на пил. SCP-076-1 та труна, що знаходиться всередині, с силою зачиняються, а замок робить оберти, блокуючи доступ всередину. Після чого SCP-076-2 відроджується у труні - цей процес може займати від шести (6) годин до двадцяти п'яти (25) років.

Посмертний аналіз залишків SCP-076-2 показує, що його внутрішні системи значно відрізняються від наших, що задокументовано в [ДАНІ ВИДАЛЕНО].

Додаток: SCP-076 було знайдено в ████████████, в Монголії, в 18██, археологами з Англії. Усі члени археологічної групи згодом були вбиті на зворотньому шляху до дому. Суспільство ███████ (одна з організацій, яка потім увійшла до складу Глобальної Окультної Коаліції) захопила SCP-076, зібравши його з корабля █████ ███████, і розмістила його на огляд у своєму внутрішньому святилищі.

SCP-076 знаходився у сховищі ███████ протягом (██), доки ██.██.████ SCP-076-2 знову активувався, і покинув сховище. Причина, за якої сталася активація SCP-076 досі невідома, але саме тоді були загублені усі ключі від зовнішньої оболонки. Знадобилось більше трьох (3) років і ████ ███████ на те, щоб відстежити SCP-076-2, після чого його знов було виведено з ладу та вбито. Суб'єкт був змушений відроджуватися в SCP-076-1, який на той час було захоплено та поставлено на збереження агентами Фонду.

Суб'єкт був на збереженні протягом трьох (3) років. Він знаходився під постійним нагляданням, та кожного разу, коли він активувався, його вбивали, хоча зрідка йому і вдавалось втекти на короткі періоди часу. Останнє майже кожного разу ставалось через порушення режиму безпеки, який спричиняли інші організації. Перелік загиблих членів Фонду [ДАНІ ВИДАЛЕНО]

[ДАНІ ВИДАЛЕНО]

[ДАНІ ВИДАЛЕНО]

Після останнього інциденту були уведені самі ті процедури збереження, що описані у цьому тексті. Слід замітити, що слід за зростанням технологічних стандартів процедури постійно модернізуються.

Додаток 076-2: "Проект Авель" та "Мобільна Оперативна Група Омега-7"