Протокол подій за участю МОГ Омега-7
rating: +1+x

ВІД КОГО: Директор Марія Джонс, Адміністрація по архівно-інформаційній безпеці
КОМУ: Адміністратори 4-го рівня допуску
ТЕМА: Обнова протоколу безпеки АПАІБ стосовно додаткової інформації щодо SCP-076

Назва файлу: Додаток 076-1: "Проект Авель" та "Мобільна Оперативна Група Омега-7"

Стара класифікація: O5

Нова класифікація: Рівень 3, базові необхідні знання

Ефективна дата: ██.██.████

Психологічна характеристика суб'єкта SCP-076-2

Розум SCP-076-2 або влаштовано зовсім по-іншому, ніж наш власний, або він є повністю безумним. Він не здатен на емпатію або мислення у тому сенсі, у якому ми розуміємо ці слова. Такі поняття як секс, любов і рівність для нього цілком незнайомі, або трактуються їм дуже специфічно. Суб'єкт демонструє повну байдужість до сексу, та ледве розуміє різницю між чоловіками та жінками, уводячи її до візуальної ідентифікації. Згідно словам суб'єкту, вбивство доставляє йому велике задоволення - як і спричинення болю (як фізичного, так і емоційного) - але він не демонструє жаги до цих дій. Коротко кажучи, суб'єкт є повним соціопатом.

Тести на інтелектуальні здатності, які застосовували на SCP-076-2, давали дуже суперечливі дані, і точного результату досі ще не отримано. Це може бути пов'язано з чужорідністю процесів мислення суб'єкта. Однак, SCP-076-2 продемонстрував, що він володіє великими знаннями в областях анатомії людини (хоча і в досить жорстокому контексті), військової тактиці ведення бою, металургії, і, хоча це і дивно, догляду за худобою. Суб'єкт володіє кількома мовами, у тому числі англійською, але найбільш примітним є знання декількох діалектів давнього шумерського, на яких він розмовляє краще за все.

SCP-076 не відчуває до людей нічого, окрім презирства, за одним винятком: здається, суб'єкт глибоко поважає того, хто у чомусь його перевищує. Це стало зрозуміло коли Агент ███████, який до цього мав великий досвід щодо контактів з SCP-076-2, не з'явився, коли той знову вирвався на волю. Суб'єкт здавався засмученим, і спитав у декількох співробітників, де ховається Агент ███████. Коли він нарешті узнав про те, що сталося з Агентом ███████ (він загинув у якості супутнього збитку під час авіаудару, призначеного, щоб зупинити наступ SCP-███), SCP-076-2 припинив лютувати, та дозволив провести себе до камери.

Через такі раптові та різки зміни у поведінці суб'єкту вдалось провести з ним наступне інтерв'ю:

<Початок протоколу>

Доктор ██████: Чому вас так зацікавила смерть Агента ███████?

SCP-076-2: (Суб'єкт починає лаятися на стародавньому шумерському)

Доктор ██████: Чому вас так стурбувала його смерть? Ви вбили до цього багато людей, чому він так- (SCP-076-2 перебиває розмову)

SCP-076-2: Особливий? Тому що на відміну від вас [НЕПЕРЕКЛАДЕНЕ ШУМЕРСЬКЕ СЛОВО] він був для мене викликом, він був справжнім супротивником.

Доктор ██████: А хіба це було для вас гарно? Кожного разу, коли ви прокидались, ви намагались втекти. Кілька разів він був відповідальним за ваше піймання. Звичайно, ви повинні бути раді, що він вмер.

SCP-076-2: Я і не сподівався, що ви зрозумієте. Ви знаєте, що він зміг влучити мені у голову понад ██ разів? Така людина заслуговує на те, щоб загинути у битві поруч зі своїм ворогом - настільки, щоб відчувати його дихання. А не у якомусь [НЕПЕРЕКЛАДЕНІ ШУМЕРСЬКІ СЛОВА] руйнуванні, яке зі своїх безпечних палат наказали влаштувати боягузливі царі та князі. Решта з вас … (SCP-076-2 плює) ви мені огидні. Я навіть не маю бажання вас вбивати.

<Кінець протоколу>

Це вказує на можливість психологічного доступу до розуму SCP-076-2, та на можливість контролю. З огляду на масову втрату ресурсів, яку спричиняють спроби SCP-076-2 втекти, і беручи до уваги заяву Комісії генерала Боу, де висловлюється бажання застосовувати SCP-об'єкти у тактичних цілях, я рекомендую зробити це найскоріше.

Д-р. П█████ Г████

ВІД КОГО: Д-р █████ █. █████
КОМУ: Д-р П█████ Г████, Проект «Омега-7»
ТЕМА:

████,

Від погодився.

███

Пропозиція щодо проекту: Мобільна операційна група Омега-7 ("Шкатулка Пандори")

Наказ про призначення: Підтримка SCP-076-2 ("Авель") в польових умовах, в тактичних ситуаціях високого ризику.

Структура оперативної групи: "Козир" Мобільної Групи - "Авель", керівник - ████ ████████████, склад - 10-20 польових агентів, поділених на п'ять груп по 3-5 у кожної. Члени команді повинні бути особисто обрані з елітних польових агентів особисто Авелем, що буде підтримувати спокійні відносини між аномальним суб'єктом та звичайними членами Мобільної Групи.

Протокол безпеки: SCP-076-2 ("Авель") повинен носити пристрій, який прикріплено до шиї та який у разі активації або зняття буде відразу детонувати, вбиваючи SCP-076-2 шляхом повного руйнування спинного мозку, трахеї та усіх кровоносних судин шиї. Також до SCP-076-2 повинен бути приєднаний пристрій стеження. Суб'єкт повинен утримуватися від вбивства, окрім тих випадків, коли це йому буде наказано. Також йому слід утримуватися від нанесення шкоди майну організації.

Озброєння і спорядження: Члени команди повинні бути озброєні та екіпіровані згідно з уставом МОГ. Сам Авель не проявляє ніякої схильності до використання вогнепальної зброї, або насправді, мабуть, не розуміє як її використовувати або не має тактичних наслідків щодо її використання. Йому дозволяється бути озброєним одним або кількома предметами холодної зброї на свій вибір.

Додаток: Заради Бога, ████, знайдіть роботу для цих хлопців. Авелю стає нудно, і він починає навчати свою групу в умовах реального бою: вони беруть пістолети, він бере тренувальну зброю. Чи ви колись бачили, як хтось ламає людині щелепу за допомогою тренувального меча? Він не зупиниться, доки не вб'є когось. - Д-р █████ █. █████

Звіт Д-ра П█████ Г████, Проект "Омега-7"

У світі знання SCP-076-2 шумерської мови, дослідники попросили його перекласти кілька документів. Спочатку він відповів, що це йому не цікаво, але потім переклав кілька документів, які йому здалися гідними його уваги. Більшість документів, які переклав SCP-076-2, розповідали про битви або про легендарних героїв, також йому дуже сподобався "Епос про Гільгамеша".

Проте, один з дослідників показав йому знак з SCP-073. Побачивши його, SCP-076-2 дуже розгнівався, та, перш ніж був активовано детонатор, встиг вбити декілька дослідників. Коли він відродився, і коли його спитали про це, він відповідав агресивно, тому розпитування щодо того випадку були припинені. Рекомендується, щоб нічого з того, що має відносини до SCP-073, ніколи не попадало до уваги SCP-076-2, та щоб ці два об'єкта ніколи не знаходились у одній і тій же установі.

Додаток 076-07: Нещодавно SCP-105 було прийнято до Мобільної Операційної Групи Омега-7. SCP-105 змогла перемогти SCP-076-2 у змаганні, яке полягало у тому, що суперники повинні були активувати декілька пристроїв, які знаходились на відстані близько милі один від одного та від точки старту. SCP-105 виграла набагато більше балів ніж SCP-076-2, використовуючи свої вроджені здібності у свою користь. SCP-076-2 визнав поразку, і дозволив їй вступити до групи.

Додаток 076-09: Пропонована зустріч між SCP-076-2 та SCP-682 було відкладено на невизначений термін. Співробітники з рівнем допуску 4 або вище можуть запросити доступ до Інциденту 076-2 #3.

Додаток 076-23: Згідно з запитом Комісії Боу, Мобільну Оперативну Групу Омега-7 слід розмістити у ████████, що в регіоні ███████████ поруч з [ДАНІ ВИДАЛЕНІ]

ВІД КОГО: Доктор █████ █. █████
КОМУ: Доктор П█████ Г████, Проект "Омега-7"
ТЕМА: Не робить це, Г████.

████,

Заради Бога, не робить цього. Досить погано те, що вони намагаються використовувати Айріс як зброю. Не дозволяйте військовим втягнути нас до своїх брудних справ супротив фермерів пісків з ██████████.

███

ВІД КОГО: Генерал ██████ Боу, ████
ТЕМА: Відмінна робота

Відмінна робота, доктор. Усе пройшло саме так, як ми очікували. Ми покликаємо вас знову, якщо знадобиться ваша допомога.

Генерал ██████ Боу, ████

ВІД КОГО: Доктор █████ █. █████
ТЕМА: Сподіваюся, ти, блядь, пишаєшся собою, підор.

<hello.jpg>

Ти ще більший мудак, ніж той хлопець.

ВІД КОГО: Д-р. П█████ Г████, Проект "Омега-7"
КОМУ: Проект "Омега-7"
ТЕМА: Переведення

З цього моменту доктор █████ █. █████ переходить на обслуговування SCP-682 у якості співробітника з рівнем допуску 1.

[ДАНІ ВИДАЛЕНО]

ВІД КОГО: Доктор П█████ Г████, Проект "Омега-7"
КОМУ: Генерал ██████ Боу, ████
ТЕМА: У нас проблеми

[ДАНІ ВИДАЛЕНО]

Незважаючи на всі наші зусилля, Авеля дуже важко контролювати. Всі наші спроби тримати його зайнятим були більш-менш невдалими.

Проблема полягає у тому, що він - ідеальна машина вбивства, і це єдине, що він бажає робити. Здається, це саме ми від нього і хотіли, але проблема у тому, що ми не можемо вимкнути його.

[ДАНІ ВИДАЛЕНО]

Я поручив йому усе, що зміг, і ті завдання, які ми йому запропонували, не цікавлять його. Він починає накидатися на інших членів команди. Це всього лише питання часу, перш ніж щось піде не так. Запрошую дозвіл на зупинку проекту та тимчасову нейтралізацію Авеля, поки ми не знайдемо щось, що підходить для нього.

ВІД КОГО: Генерал ██████ Боу, ████
ТЕМА: Re: У нас проблеми

Ні в якому разі. Нейтралізація Авеля спричинить неприємну затримку. Протягом декількох тижнів у нас з'явиться ще одна місія. Все, що вам потрібно - це тримати його зайнятим. Відправте його у відпустку або щось таке.

КОМУ: Усім співробітникам
ТЕМА: ТРИВОГА

ЦЕ АВТОМАТИЧНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ

SCP-076-2 зняв комір з детонатором, і вийшов з-під контролю. Всім співробітникам перейти до стану підвищеної готовності. Подальші об'яви будуть надані по ходу розвитку подій.

ВІД КОГО: АВТОМАТИЗОВАНА СИСТЕМА ОБОРОНИ, ЗОНА УТРИМАННЯ-25
КОМУ: Усі Зони
ТЕМА: ОСТАННЯ МІРА

ЦЕ АВТОМАТИЧНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ. НЕ ВІДПОВІДАЙТЕ.

Станом на ██.██.████, ████:██ у Зоні Утримання 25 була активована ядерна боєголовка з десятихвилинним зворотним викликом.

ВІД КОГО: Рада O5
КОМУ: Усі Зони
ТЕМА: відповідь щодо застосування останньої міри у Зоні 25

Згідно з даними на ██.██.████, ████:██ Зона Утримання 25 була зруйнована вибухом ядерної боєголовки. Зонам 67 та 68 слід застосування протокол FEMA та забезпечити безпеку території якомога швидше. Офіційна версія події буде створена АПАІБ.

Переглянута психологічна характеристика суб'єкта SCP-076-2

Розум SCP-076-2 або влаштовано зовсім по-іншому, ніж наш власний, або він є повністю безумним. Він не здатен на емпатію або мислення у тому сенсі, у якому ми розуміємо ці слова. Такі поняття як секс, любов і рівність для нього цілком незнайомі, або принаймні трактуються їм дуже специфічно. Суб'єкт демонструє повну байдужість до сексу, та ледве розуміє різницю між чоловіками та жінками, уводячи її до візуальної ідентифікації. Вбивство доставляє йому велике задоволення - але він не демонструє жаги до спричинення болю (як фізичного, так і емоційного).

Тести на інтелектуальні здатності, які застосовували на SCP-076-2, давали дуже суперечливі дані, і точного результату досі ще не отримано. Це пов'язано з неможливістю комунікації з суб'єктом у той час, коли він знаходиться у стані ярості. Суб'єкт продемонстрував володіння кількома мовами, у тому числі англійською, але найбільш примітним є знання декількох діалектів давнього шумерського, на яких він розмовляє краще за все.

SCP-076 не відчуває до людей нічого, окрім презирства, і вбиває їх при першій можливості. Не дозволяється вступати в контакт з суб'єктом.